MySkills Blog

CRM od Myskills, czyli nowa wersja MyCRM – narzędzia dla firm szkoleniowych

on 21 grudnia 2015 No comments

W ostatnich tygodniach, w naszym zespole niemal nie mówiło się o niczym innym, tylko o „backendzie” – bo tak nasi programiści roboczo nazywają CRM dla firm szkoleniowych, czyli MyCRM. Wszystkie nasze działania były podporządkowane właśnie temu – dopinaniem systemu do zarządzania szkoleniami na  ostatni guzik.

Z niecierpliwością liczyliśmy dni, kiedy w końcu będziemy mogli pochwalić się naszym dziełem i… W końcu nadszedł ten dzień! Oficjalnie ogłaszamy, że firmy szkoleniowe mają już dostęp do nowiutkiego i świeżutkiego systemu, którego zadaniem jest kompleksowa pomoc w organizacji i zarządzaniu szkoleniami.

Co nowego czeka firmy szkoleniowe w portalu?

MySkills mockup przedstawiający CRM dla firm szkoleniowych

Nowy wygląd i nowy CRM


W ostatnim czasie odświeżyliśmy stronę główną portalu. Teraz przyszedł czas na odświeżanie tego, co  w środku. Zależy nam, aby system był dla Ciebie jak najbardziej intuicyjny i żeby korzystanie z niego było dla Ciebie dużym ułatwieniem w codziennej pracy.

 

nowe funkcje MyCRM

Dashboard


Logując się do MyCRM, na powitanie ujrzysz statystyki swoich działań w MySkills. Takie podsumowanie pozwoli Ci szybko sprawdzić, czy posiadasz nowe zamówienia od swoich klientów, jaki jest poziom sprzedaży oraz jak oceniają Twoją firmę uczestnicy szkoleń. Zostały zgromadzone tutaj wszystkie najważniejsze informacje, by umożliwić Ci efektywną pracę w naszym systemie.

 

Skuteczny CRM dla szkoleniowców

Rozdzielanie zadań

Oczywiste jest, że jeśli prowadzisz firmę szkoleniową, a Twoje szkolenia prowadzą różni trenerzy, to konieczne jest zapanowanie nad ogromem pracy, która na nich spoczywa. Z uwagi na to, że łatwo w takich sytuacjach o pomyłkę, stworzyliśmy funkcję „zadania”. Dzięki nim przypiszesz określone zadanie do trenera, nadasz mu status i będziesz w stanie monitorować postępy pracy swojego zespołu. Oprócz tego, każdemu swojemu klientowi możesz przydzielić opiekuna, czyli osobę, która będzie bezpośrednio odpowiedzialna za jego obsługę. Dzięki temu każdy będzie wiedział, za co jest odpowiedzialny i jaki jest termin realizacji działań.

 

nowa wersja CRM

Tworzenie wydarzeń

Dobra firma szkoleniowa wie, jak ważna jest obsługa klienta. Zarówno ta przed- i posprzedażowa. Aby zrobić dobre wrażenie na kliencie, zyskać jego zaufanie i sprawić, by czuł się dobrze z Twoją firmą, musisz zadbać o każdy szczegół komunikacji.  Dlatego właśnie dzięki funkcji „wydarzeń”  jesteś w stanie zaplanować szereg działań, które przyczynią się do Twojego marketingowego sukcesu. Możesz również w zakładce „słowniki” samodzielnie nadać im nazwy – np. follow up, spotkanie, konferencja? Określ przy tym termin danego wydarzenia, osoby odpowiedzialne za jego wykonanie oraz uwzględnij koszty związane z jego organizacją.

 

CRM dla firm szkoleniowych

Kalendarz szkoleń

W trzymaniu wszystkiego w ryzach, pomoże Ci „kalendarz”, w którym znajdziesz swoje wszystkie zaplanowane zadania, działania i szkolenia oznaczone odpowiednimi kolorami. Wystarczy, że dodasz je w przeznaczonych do tego miejscach, a automatycznie pojawią się w kalendarzu.

To tyle, jeśli chodzi o nowości. Najlepiej będzie, jeśli sprawdzisz je na własnej skórze! Zaloguj się do swojego konta w MySkills i sprawdź, nad czym pracowaliśmy w ostatnim czasie. :-) Jeśli nie masz jeszcze swojego konta – nic straconego. Jako firma szkoleniowa, możesz przetestować MySkills i korzystać ze wszystkich funkcji MyCRM przez 14 dni całkowicie za darmo!

Jesteśmy bardzo ciekawi Waszych wrażeń z korzystania z MyCRM. Podzielcie się nimi w komentarzach.

Anna WojciechowskaCRM od Myskills, czyli nowa wersja MyCRM – narzędzia dla firm szkoleniowych

Related Posts

Take a look at these posts