Cała Polska
Sprzedaż
Zamknięte
Nr szkolenia 897

Techniki sprzedaży – czyli jak skutecznie sprzedawać?

0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Przedmiotem oferty jest dwudniowe (16 godzin szkoleniowych 45minut=1h) szkolenie „zamknięte” prowadzone przez wykwalifikowanego trenera z wieloletnim praktycznym doświadczeniem zdobytym w międzynarodowym środowisku. Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową przy pełnym zaangażowaniu i współudziale uczestników.
 

Cel szkolenia

rozwój umiejętności:
  • zwiększanie skuteczności kontaktów sprzedażowych
  • poznanie efektywnych technik pracy z klientem
  • poznanie technik sprzedaży
    • nawiązania kontaktu
    • rozpoznania potrzeb klienta
    • określenie typu klienta
    • poznanie zasad skutecznej prezentacji produktu
    • doboru właściwej argumentacji sprzedażowej

Grupa docelowa

Specjalista Manager pierwszego szczebla Manager średniego szczebla Manager najwyższego szczebla
Sprzedaż/Handel

Korzyści dla uczestnika

zwiększenie efektowności prowadzenia rozmów sprzedażowych
wzrost skuteczność realizacji celów sprzedażowych
zwiększenie efektywności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy z klientem (z zastrzeżeniami, manipulacjami, grami handlowymi)
skuteczniejsze zarządzanie swoim portfelem klientów
wzrost satysfakcji klienta w procesie sprzedażowym
skuteczne posługiwanie się poznanymi technikami sprzedażowymi i sterowanie przebiegiem rozmów z klientem

Plan szkolenia

Zakres tematyczny szkolenia:

  • Czym jest sprzedaż relacyjna
  • Psychologia sprzedaży – dlaczego ludzie kupują, czynniki psychologiczne wpływające na decyzje klienta. Piramida Maslow’a i hierarchia potrzeb. Typologia klienta, sprzedaż dostosowana do typu klienta.
  • Model rozmowy handlowej skoncentrowanej na potrzebach klienta
  • Etapy procesu sprzedaży i elementy składowe każdego etapu.
  • Segmentacja i targeting w praktyce, metody docierania do wybranych grup klientów.
  • Przygotowanie do spotkania z klientem i jego wpływ na skuteczność rozmów sprzedażowych.
  • Metody i źródła zbierania informacji o kliencie. Zaplanowanie rozmowy i spotkania z klientem.
  • Otwarcie procesu sprzedaży czyli nawiązanie relacji z klientem (skuteczne przekonywanie do współpracy)
  • Badanie potrzeb klienta. Techniki: zadawanie pytań, aktywne słuchanie.
  • Techniki prezentacji oferty sprzedażowej i indywidualnych rozwiązań dla klienta (technika CZK cechy-zalety- korzyści, technika SELL, technika storytelling).
  • Argumentowanie stanowiska, skuteczność przekazu i perswazji. Wywieranie wpływu i sterowanie przebiegiem rozmowy handlowej.
  • Rodzaje „gier sprzedażowych” stosowanych przez klientów.
  • Techniki komunikacyjne w procesie sprzedaży np.: parafraza.
  • Techniki cross-selling i up-selling, czyli maksymalizowanie zysków z jednej transakcji.
  • Rodzaje obiekcji i zastrzeżeń klienta. Techniki ujawniania i radzenia sobie z zastrzeżeniami klienta
  • Rodzaje i metody zamknięcia sprzedaży finalizowanie spotkania z klientem zgodnie z założonym celem. Identyfikacja sygnałów zakupowych u klienta.
  • Znaczenie dobrej obsługi posprzedażowej, reakcja na reklamacje. Znaczenie dotrzymywania zobowiązań i podtrzymywania kontaktu z klientem.

Metodologia

Projekty rozwojowo – wdrożeniowe realizujemy  w oparciu naszą metodykę TO BE (Training Oriented on Business Efficiency), bazującą na 3 solidnych fundamentach:

  • Licencjonowany Model SEB (Szkolenia Efektywne Biznesowo)
  • 4 poziomowy Model Partnerstwa Biznesowego J. Kirkpatrick’a
  • Podejście Kaizen i Lean Management

Co daje organizacji nasza metodyka TO-BE?

  1. Biznesowy wymiar szkoleń –nastawione na efektywność biznesową i realizację celów organizacji
  2. Minimalizacja kosztów operacyjnych i maksymalizacja wyników firmy
  3. Optymalizacja czasu realizacji programów rozwojowo – wdrożeniowych
  4. Budowanie partnerstwa biznesowego (HR – Biznes)
  5. Nowoczesne, innowacyjne narzędzia do zarządzania kompetencjami
  6. Zespół trenerów praktyków, ekspertów i menedżerów biznesu

Forma szkoleń oraz narzędzia zastosowane w projekcie rozwojowym, dopasowujemy do specyfiki oraz sytuacji danej organizacji. Szkolenia realizujemy w formie warsztatowej. Warsztat przeprowadzony jest aktywnymi metodami pozwalający na praktyczny jego charakter (80% zadań praktycznych, 20% zajęć teoretycznych) poprzez m.in.: gry decyzyjne, strategiczne, metodykę grywalizacyjną, case study, zespołowe rozwiązywanie problemów, symulacje typowych i trudnych sytuacji stanowiskowych, sesje burzy mózgów oraz dyskusje grupowe, odgrywanie ról i scenek.


W ramach realizowanych projektów rozwojowych, w zależności od potrzeby firmy, wykonujemy:

  1. Badanie potrzeb biznesowych (narzędzia: Lean assessment, tabela celów)
  2. Diagnostyka kompetencyjną pracowników (narzędzie do oceny 360st. HR Core Competences)
  3. Działania przygotowujące uczestników do szkolenia (narzędzie: odprawa przedszkoleniowa)
  4. Przygotowanie i wsparcie organizacji, menedżerów, uczestników oraz HR do działań poszkoleniowych – wdrożenia kompetencji  na stanowisku pracy (narzędzie: PODW – Plan i Ocena Działań Wdrożeniowych) 
 

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane w języku: polski
Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

Ilość wyświetleń oferty: 3750

Do ustalenia

v

Miejsce i termin szkolenia

  • Cała Polska
  • Cena netto: Do ustalenia

Respect

Makowa 19, 91-480 Łódź