Cała Polska
Zarządzanie projektami
Zamknięte
Nr szkolenia 907

Efektywne prowadzenie spotkań

0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Nauczysz się:

Opis szkolenia

Przedmiotem oferty jest dwudniowe (16 godzin szkoleniowych 45minut=1h) szkolenie „zamknięte” prowadzone przez wykwalifikowanego trenera z wieloletnim praktycznym doświadczeniem zdobytym w międzynarodowym środowisku.

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową przy pełnym zaangażowaniu i współudziale uczestników.

 

Cel szkolenia

nabycie umiejętności:

  • organizowania i prowadzenia efektywnych spotkań projektowych, zespołowych i między działowych, angażujących uczestników, pozwalających na osiąganie zakładanych rezultatów.
 

Grupa docelowa

Specjalista Manager pierwszego szczebla Manager średniego szczebla Manager najwyższego szczebla
HR - Zasoby ludzkie
Kadra zarządzająca

Korzyści dla uczestnika

zwiększenie efektywności prowadzonych spotkań
wzrost skuteczność realizacji zaplanowanej agendy (osiąganie celów spotkania)
efektywne wykorzystanie technik prowadzenia spotkań
wyeliminowanie marnotrawienia czasu
poprawa radzenia sobie z trudnymi uczestnikami spotkań

Plan szkolenia

Zarys programu szkoleniowego:

  • Specyfika różnego rodzaju spotkań: informacyjne, operacyjne, ewaluacyjne, negocjacyjne, integracyjne, celebracyjne etc.
  • Przyczyny nieudanych spotkań

Rola i zadania moderatora spotkania

  • Budowanie agendy spotkania
  • Umiejętności panowania nad grupą i planem
  • Prowadzenie dyskusji – moderacja
  • Argumentowanie i przekonywanie innych do własnego zdania
  • Techniki pobudzania aktywności i zaangażowania uczestników spotkania (m.in.: burza mózgów, techniki rozwiązywania problemów, 6 myślowych kapeluszy E. De Bono)

Przygotowanie do spotkania

  • Planowanie spotkania: cel, zakres, ustalenie terminu i miejsca, dobór uczestników
  • Komunikacja agendy spotkania: forma i sposób powiadomienia o spotkaniu
  • Przygotowanie do spotkania: organizatora oraz uczestników

Przeprowadzenie spotkania

  • Ustalenie zasad przebiegu spotkania. Wyznaczenie ról i odpowiedzialności
  • Realizacja punktów agendy spotkania
  • Budowanie atmosfery współpracy i zaangażowania uczestników
  • Sposoby aktywizowania uczestników spotkania
  • Jak sobie radzić z trudnymi uczestnikami i trudnymi pytaniami podczas spotkania
  • Zakończenie spotkania: podsumowanie spotkania, wnioski, decyzje, plan działań po spotkaniu
  • Podsumowanie spotkania po spotkaniu – ocena osiągnięcia celu, wnioski i ewentualna korekta na przyszłość

Techniki prowadzenie spotkań

  • Efektywne zarządzanie czasem podczas spotkań 
  • Techniki prowadzenia spotkań (techniki aktywnego słuchania, techniki komunikacyjne tj. zadawania skutecznych pytań, parafraza etc.)
  • Techniki argumentowania, techniki prezentacji problemów do omówienia, techniki poszukiwania rozwiązań, techniki aktywizowania grupy etc.
  • Techniki prezentacyjne (przyciąganie uwagi słuchaczy, zyskanie wiarygodności, zarządzanie emocjami, wykorzystanie głosu i języka ciała)

Metodologia

Projekty rozwojowo – wdrożeniowe realizujemy  w oparciu naszą metodykę TO BE (Training Oriented on Business Efficiency), bazującą na 3 solidnych fundamentach:

  • Licencjonowany Model SEB (Szkolenia Efektywne Biznesowo)
  • 4 poziomowy Model Partnerstwa Biznesowego J. Kirkpatrick’a
  • Podejście Kaizen i Lean Management

Co daje organizacji nasza metodyka TO-BE?

  1. Biznesowy wymiar szkoleń –nastawione na efektywność biznesową i realizację celów organizacji
  2. Minimalizacja kosztów operacyjnych i maksymalizacja wyników firmy
  3. Optymalizacja czasu realizacji programów rozwojowo – wdrożeniowych
  4. Budowanie partnerstwa biznesowego (HR – Biznes)
  5. Nowoczesne, innowacyjne narzędzia do zarządzania kompetencjami
  6. Zespół trenerów praktyków, ekspertów i menedżerów biznesu

Forma szkoleń oraz narzędzia zastosowane w projekcie rozwojowym, dopasowujemy do specyfiki oraz sytuacji danej organizacji. Szkolenia realizujemy w formie warsztatowej. Warsztat przeprowadzony jest aktywnymi metodami pozwalający na praktyczny jego charakter (80% zadań praktycznych, 20% zajęć teoretycznych) poprzez m.in.: gry decyzyjne, strategiczne, metodykę grywalizacyjną, case study, zespołowe rozwiązywanie problemów, symulacje typowych i trudnych sytuacji stanowiskowych, sesje burzy mózgów oraz dyskusje grupowe, odgrywanie ról i scenek.

 

W ramach realizowanych projektów rozwojowych, w zależności od potrzeby firmy, wykonujemy:

  1. Badanie potrzeb biznesowych (narzędzia: Lean assessment, tabela celów)
  2. Diagnostyka kompetencyjną pracowników (narzędzie do oceny 360st. HR Core Competences)
  3. Działania przygotowujące uczestników do szkolenia (narzędzie: odprawa przedszkoleniowa)
  4. Przygotowanie i wsparcie organizacji, menedżerów, uczestników oraz HR do działań poszkoleniowych – wdrożenia kompetencji  na stanowisku pracy (narzędzie: PODW – Plan i Ocena Działań Wdrożeniowych) 
 

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane w języku: polski

Ilość wyświetleń oferty: 8632

Do ustalenia

v

Miejsce i termin szkolenia

  • Cała Polska
  • Cena netto: Do ustalenia

Respect

Makowa 19, 91-480 Łódź