Cała Polska
Obsługa klienta
Zamknięte
Nr szkolenia 842

Budowanie relacji z kluczowymi klientami – czyli jak zdobyć zaufanie, szacunek i lojalność klientów?

0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Klienci to najważniejszy kapitał każdej firmy. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientami jest kluczowe, by stale się rozwijać i prawidłowo funkcjonować. Każda firma musi pozyskiwać nowych ważnych klientów, jednocześnie musi umieć zadbać o relacje z dotychczasowymi partnerami.

Przedmiotem oferty jest dwudniowe (16 godzin szkoleniowych 45minut=1h) szkolenie „zamknięte” prowadzone przez wykwalifikowanego trenera z wieloletnim praktycznym doświadczeniem zdobytym w międzynarodowym środowisku. Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową przy pełnym zaangażowaniu i współudziale uczestników.

 

Cel szkolenia

rozwój umiejętności:

  • identyfikacji i segmentacji klientów kluczowych
  • nawiązywaniu i utrzymywaniu dobrych relacji z klientami zgodnie ze standardami firmy,
  • budowaniu pozytywnych i trwałych więzi partnerskich
  • rozwijaniu postawy lojalności klienta wobec firmy
  • wywierania wpływu, perswazji w rozmowach z kluczowymi klientami
  • budowania profesjonalnej i nowoczesnej polityki relacji z klientem

Grupa docelowa

Specjalista Manager pierwszego szczebla Manager średniego szczebla Manager najwyższego szczebla
Sprzedaż/Handel

Korzyści dla firmy

Długotrwałe utrzymanie relacji/ współpracy z klientami
Zbudowanie lojalności klientów
Wzrost obrotów sprzedażowych
Wzrost efektywności kontaktów handlowych
Zwiększona sprzedaż krzyżowa (cross selling) i sprzedaż rozszerzona (up-selling)
Dostępność informacji ułatwiających kluczowe decyzje
Profilowanie klientów oraz skuteczniejszy marketing docelowy

Plan szkolenia

  • Strategie zarządzania kluczowymi klientami. Segmentacja klientów. Różnicowanie strategii dla różnych kategorii klientów
  • Sprzedaż, a budowa relacji z klientem  (sprzedaż transakcyjna, konsultacyjna, strategiczna)
  • Budowanie trwałych i pozytywnych relacji z klientem – rola pozytywnego nastawienia do klienta
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej poprzez orientacje na klienta
  • Budowanie wizerunku jako element strategii firmy
  • Cechy firmy zorientowanej na klienta
  • Kształtowanie postawy pro klienckiej, budowanie nowoczesnej polityki relacji z klientem
  • Rola klientów w budowie wartości firmy 
  • Satysfakcja klienta jako droga do lojalności klientów
  • Lojalność klientów  w oparciu o procesy psychologiczne
  • Nowe trendy w obsłudze klientów
  • Narzędzia wspierające budowanie relacji z klientami i sposób na ich wykorzystanie
  • Strategie zarządzania kluczowymi klientami
  • Różnicowanie strategii dla różnych kategorii klientów
  • Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami zgodnie ze standardami firmy
  • Budowanie pozytywnych i trwałych więzi partnerskich
  • Elementy wywierania wpływu w kontaktach z kluczowym klientem.Dostosowanie się do klienta. Przydatne narzędzia perswazji
  • Prowadzenie rozmów z kluczowymi klientami. Najważniejsze techniki negocjacyjne
  • Cross-selling i up-selling, czyli maksymalizowanie zysków z jednej transakcji

Metodologia

Projekty rozwojowo – wdrożeniowe realizujemy  w oparciu naszą metodykę TO BE (Training Oriented on Business Efficiency), bazującą na 3 solidnych fundamentach:

  • Licencjonowany Model SEB (Szkolenia Efektywne Biznesowo)
  • 4 poziomowy Model Partnerstwa Biznesowego J. Kirkpatrick’a
  • Podejście Kaizen i Lean Management

Co daje organizacji nasza metodyka TO-BE?

  1. Biznesowy wymiar szkoleń –nastawione na efektywność biznesową i realizację celów organizacji
  2. Minimalizacja kosztów operacyjnych i maksymalizacja wyników firmy
  3. Optymalizacja czasu realizacji programów rozwojowo – wdrożeniowych
  4. Budowanie partnerstwa biznesowego (HR – Biznes)
  5. Nowoczesne, innowacyjne narzędzia do zarządzania kompetencjami
  6. Zespół trenerów praktyków, ekspertów i menedżerów biznesu

Forma szkoleń oraz narzędzia zastosowane w projekcie rozwojowym, dopasowujemy do specyfiki oraz sytuacji danej organizacji. Szkolenia realizujemy w formie warsztatowej. Warsztat przeprowadzony jest aktywnymi metodami pozwalający na praktyczny jego charakter (80% zadań praktycznych, 20% zajęć teoretycznych) poprzez m.in.: gry decyzyjne, strategiczne, metodykę grywalizacyjną, case study, zespołowe rozwiązywanie problemów, symulacje typowych i trudnych sytuacji stanowiskowych, sesje burzy mózgów oraz dyskusje grupowe, odgrywanie ról i scenek.


W ramach realizowanych projektów rozwojowych, w zależności od potrzeby firmy, wykonujemy:

  1. Badanie potrzeb biznesowych (narzędzia: Lean assessment, tabela celów)
  2. Diagnostyka kompetencyjną pracowników (narzędzie do oceny 360st. HR Core Competences)
  3. Działania przygotowujące uczestników do szkolenia (narzędzie: odprawa przedszkoleniowa)
  4. Przygotowanie i wsparcie organizacji, menedżerów, uczestników oraz HR do działań poszkoleniowych – wdrożenia kompetencji  na stanowisku pracy (narzędzie: PODW – Plan i Ocena Działań Wdrożeniowych) 

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane w języku: polski

Ilość wyświetleń oferty: 2466

Do ustalenia

v

Miejsce i termin szkolenia

  • Cała Polska
  • Cena netto: Do ustalenia

Respect

Makowa 19, 91-480 Łódź