Cała Polska
Obsługa klienta
Zamknięte
Nr szkolenia 2255

Profesjonalna Obsługa Klienta

0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Adresatami szkolenia są:

  • Pracownicy odpowiedzialni za obsługę klienta zewnętrznego i wewnętrznego w organizacji.
  • Wszystkie osoby zainteresowane poszerzeniem wiedzy i zdobyciem praktycznych umiejętności budowania i utrzymywania profesjonalnych relacji z klientem.
 

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest:

  1. Przekazanie metod i narzędzi prowadzenia efektywnych skutecznych kontaktów z klientem, przekładających się na zwiększenie jego zadowolenia, a przez to na budowanie relacji i lojalności
  2. Kształtowanie i rozwijanie postaw uczestników warsztatu nastawionych na świadome i efektywne prowadzenie procesu obsługi klienta oraz ciągły rozwój własnych umiejętności
  3. Zwiększenie skuteczności w bezpośredniej obsłudze Klienta
  4. Udoskonalenie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach


 

Grupa docelowa

• Pracownicy odpowiedzialni za obsługę klienta zewnętrznego i wewnętrznego w organizacji. • Wszystkie osoby zainteresowane poszerzeniem wiedzy i zdobyciem praktycznych umiejętności budowania i utrzymywania profesjonalnych relacji z klientem.

Plan szkolenia

 

  1. Obsługa klienta – wprowadzenie

    - czym kierują się klienci w ocenie obsługi (metoda SUPER)

    - podstawowe zasady obsługi klienta

    - podstawowe błędy obsługi klienta

    - potrzeby i oczekiwania klienta

    - idealny pracownik obsługi klienta

    - korzyści wynikające z profesjonalnej obsługi klienta

  2. Komunikacja z klientem

    - typy klientów

    - rola pierwszego wrażenia (wizerunek, zachowanie, nawiązanie pierwszego kontaktu itp.)

    - komunikacja werbalna i niewerbalna w obsłudze klienta

    - aktywne słuchanie i skutecznie mówienie; dbanie o pozytywny klimat rozmowy

    - asertywne techniki radzenia sobie z klientem

    - emocje i stres w sytuacjach trudnych

    - przedstawianie oferty, propozycji spełnienia potrzeb klienta

    1. Standardy postępowania z klientem - warsztaty

     

     

     


 

Metodologia

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

Ilość wyświetleń oferty: 3900

Do ustalenia

v

Miejsce i termin szkolenia

  • Cała Polska
  • Cena netto: Do ustalenia

Centrum Szkoleń JM

Zameczek 5/2, 46-243 Bogacica

tel: 600 231 528, 77 4137685

email: joanna.mys@gmail.com