Cała Polska
Komunikacja
Zamknięte
Nr szkolenia 900

Asertywne komunikowanie się

0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Przedmiotem oferty jest dwudniowe (16 godzin szkoleniowych 45minut=1h) szkolenie „zamknięte” prowadzone przez wykwalifikowanego trenera z wieloletnim praktycznym doświadczeniem zdobytym w międzynarodowym środowisku.

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową przy pełnym zaangażowaniu i współudziale uczestników.

 

Cel szkolenia

rozwijanie umiejętności:

  • budowania efektywnych i długofalowych relacji z ludźmi
  • efektywnego funkcjonowania  zespołu pracowników, a tym samym całej organizacji na rynku
nabycie umiejętności:
  • właściwego wyrażania własnej osoby
  • asertywnych reakcji w różnych sytuacjach zawodowych
  • stosowania technik zachowań asertywnych
 

Grupa docelowa

Specjalista Manager pierwszego szczebla Manager średniego szczebla Manager najwyższego szczebla
Administracja
HR - Zasoby ludzkie
Kadra zarządzająca
Obsługa klienta
Sprzedaż/Handel
Usługi

Korzyści dla firmy

wzrost efektywności komunikacji u pracowników
poprawa jakości relacji w zespołach – budowanie relacji opartych na zaufaniu i otwartości

Korzyści dla uczestnika

wzrost skuteczności radzenia sobie w sytuacjach trudnych, presji, manipulacji ze strony innych
elastyczny styl komunikacji pozwalający na dostosowanie się do różnych sytuacji i potrzeb osób

Plan szkolenia

Zarys programu szkolenia

Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE

  • Podstawy asertywności
  • Typy zachowań ludzi: zachowania agresywne, uległe i asertywne
  • Systemy reprezentacji i mapy świata
  • Mapa asertywności – diagnoza umiejętności asertywnych
  • Asertywność wobec siebie samego – zwiększenie poczucia własnej wartości
  • Budowanie asertywnej postawy
    • Stawianie granic w relacjach z ludźmi. Obrona swoich praw i przekonań
    • Wyrażanie pozytywnych i negatywnych emocji
  • Asertywna komunikacja
    • Typy komunikacyjne ludzi
    • Kanały asertywnej komunikacji
    • Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych
    • Techniki asertywnej komunikacji m.in.: komunikat ja – technika zmniejszania oporu u odbiorcy
  • Asertywne radzenie sobie w sytuacjach trudnych
    • Asertywne radzenie sobie z krytyką i konfliktami
    • Model asertywnej odmowy.
    • Konstruktywne wyrażanie krytycznych uwag i opinii odmiennych od innych
    • Techniki asertywne – sposób radzenia sobie z presją i manipulacją ze strony innych m.in.
      • Akceptowanie komplementów
      • Zamiana oceny na opinię
      • Demaskowanie aluzji
      • Zasłona z mgły
      • Zdarta płyta
      • Przyznanie się do błędu i uprzedzenie krytyki



Metodologia

Projekty rozwojowo – wdrożeniowe realizujemy  w oparciu naszą metodykę TO BE (Training Oriented on Business Efficiency), bazującą na 3 solidnych fundamentach:

  • Licencjonowany Model SEB (Szkolenia Efektywne Biznesowo)
  • 4 poziomowy Model Partnerstwa Biznesowego J. Kirkpatrick’a
  • Podejście Kaizen i Lean Management

Co daje organizacji nasza metodyka TO-BE?

  1. Biznesowy wymiar szkoleń –nastawione na efektywność biznesową i realizację celów organizacji
  2. Minimalizacja kosztów operacyjnych i maksymalizacja wyników firmy
  3. Optymalizacja czasu realizacji programów rozwojowo – wdrożeniowych
  4. Budowanie partnerstwa biznesowego (HR – Biznes)
  5. Nowoczesne, innowacyjne narzędzia do zarządzania kompetencjami
  6. Zespół trenerów praktyków, ekspertów i menedżerów biznesu

Forma szkoleń oraz narzędzia zastosowane w projekcie rozwojowym, dopasowujemy do specyfiki oraz sytuacji danej organizacji. Szkolenia realizujemy w formie warsztatowej. Warsztat przeprowadzony jest aktywnymi metodami pozwalający na praktyczny jego charakter (80% zadań praktycznych, 20% zajęć teoretycznych) poprzez m.in.: gry decyzyjne, strategiczne, metodykę grywalizacyjną, case study, zespołowe rozwiązywanie problemów, symulacje typowych i trudnych sytuacji stanowiskowych, sesje burzy mózgów oraz dyskusje grupowe, odgrywanie ról i scenek.


W ramach realizowanych projektów rozwojowych, w zależności od potrzeby firmy, wykonujemy:

  1. Badanie potrzeb biznesowych (narzędzia: Lean assessment, tabela celów)
  2. Diagnostyka kompetencyjną pracowników (narzędzie do oceny 360st. HR Core Competences)
  3. Działania przygotowujące uczestników do szkolenia (narzędzie: odprawa przedszkoleniowa)
  4. Przygotowanie i wsparcie organizacji, menedżerów, uczestników oraz HR do działań poszkoleniowych – wdrożenia kompetencji  na stanowisku pracy (narzędzie: PODW – Plan i Ocena Działań Wdrożeniowych) 
 

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane w języku: polski
Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

Ilość wyświetleń oferty: 3025

Do ustalenia

v

Miejsce i termin szkolenia

  • Cała Polska
  • Cena netto: Do ustalenia

Respect

Makowa 19, 91-480 Łódź