Cała Polska
Negocjacje
Zamknięte
Nr szkolenia 899

Negocjacje handlowe

0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Nauczysz się:

Opis szkolenia

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do świadomego i skutecznego prowadzenia negocjacji, doboru najbardziej odpowiedniej strategii działania i metod wywierania wpływu na decyzje i emocje drugiej strony. 

Przedmiotem oferty jest dwudniowe (16 godzin szkoleniowych 45minut=1h) szkolenie „zamknięte” prowadzone przez wykwalifikowanego trenera z wieloletnim praktycznym doświadczeniem zdobytym w międzynarodowym środowisku.

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową przy pełnym zaangażowaniu i współudziale uczestników.

 

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest rozwój umiejętności:
  • efektywnego zarządzania procesem negocjacji handlowych
  • skutecznego przygotowania się do trudnych rozmów handlowych z klientami
  • doboru odpowiedniej strategii i taktyki negocjacyjnej w zależności od typu klienta
  • stosowania efektywnych technik wywierania wpływu na klienta
  • radzenia sobie z „grami handlowymi”, manipulacją i presją stosowaną przez partnerów negocjacyjnych

 

Grupa docelowa

Specjalista Manager pierwszego szczebla Manager średniego szczebla Manager najwyższego szczebla
Kadra zarządzająca
Obsługa klienta
Sprzedaż/Handel

Korzyści dla uczestnika

zwiększenie skuteczności negocjacyjnych
lepsze radzenie sobie z sytuacjami trudnymi
przełamywanie impasów negocjacyjnych
skuteczna obrona przed trikami i manipulacjami drugiej strony
zdobycie wiedzy na temat zasad, technik i procedur negocjacyjnych
zbudowanie autorytetu i pozycji negocjatora
przećwiczenie pod okiem trenera różnych sytuacji negocjacyjnych i analiza popełnianych błędów

Plan szkolenia

Zakres tematyczny szkolenia:

  • Wprowadzenie do negocjacji. Podstawowe zasady negocjacji. Negocjacje nastawione na współpracę.
  • Style i techniki negocjowania – od walki do kooperacji czyli strategie osiągania obopólnych korzyści
  • Rozpoznawanie stylu negocjacji u partnera
  • Wybór strategii i adekwatnych metod wywierania wpływu na decyzje drugiej strony
  • Przygotowanie do negocjacji
  • Proces negocjacji. Etapy i przebieg negocjacji. Alternatywy w negocjacjach.
  • Budowanie zaufania w negocjacjach. Stałe i zmienne cele negocjacyjne.
  • Perswazja – zagrywki i triki stron podczas negocjacji
  • Taktyki i techniki negocjacyjne.
  • Najczęściej stosowane pułapki negocjacyjne
  • Strategie ustępstw w negocjacjach. Obrona przed brudnymi chwytami. Studia rzeczywistych przypadków negocjacji z praktyki uczestników szkolenia.
  • Zarządzanie emocjami w procesie negocjacji
  • Sposoby obrony przed agresją i manipulacją

 

Metodologia

Projekty rozwojowo – wdrożeniowe realizujemy  w oparciu naszą metodykę TO BE (Training Oriented on Business Efficiency), bazującą na 3 solidnych fundamentach:

  • Licencjonowany Model SEB (Szkolenia Efektywne Biznesowo)
  • 4 poziomowy Model Partnerstwa Biznesowego J. Kirkpatrick’a
  • Podejście Kaizen i Lean Management

Co daje organizacji nasza metodyka TO-BE?

  1. Biznesowy wymiar szkoleń –nastawione na efektywność biznesową i realizację celów organizacji
  2. Minimalizacja kosztów operacyjnych i maksymalizacja wyników firmy
  3. Optymalizacja czasu realizacji programów rozwojowo – wdrożeniowych
  4. Budowanie partnerstwa biznesowego (HR – Biznes)
  5. Nowoczesne, innowacyjne narzędzia do zarządzania kompetencjami
  6. Zespół trenerów praktyków, ekspertów i menedżerów biznesu

Forma szkoleń oraz narzędzia zastosowane w projekcie rozwojowym, dopasowujemy do specyfiki oraz sytuacji danej organizacji. Szkolenia realizujemy w formie warsztatowej. Warsztat przeprowadzony jest aktywnymi metodami pozwalający na praktyczny jego charakter (80% zadań praktycznych, 20% zajęć teoretycznych) poprzez m.in.: gry decyzyjne, strategiczne, metodykę grywalizacyjną, case study, zespołowe rozwiązywanie problemów, symulacje typowych i trudnych sytuacji stanowiskowych, sesje burzy mózgów oraz dyskusje grupowe, odgrywanie ról i scenek.


W ramach realizowanych projektów rozwojowych, w zależności od potrzeby firmy, wykonujemy:

  1. Badanie potrzeb biznesowych (narzędzia: Lean assessment, tabela celów)
  2. Diagnostyka kompetencyjną pracowników (narzędzie do oceny 360st. HR Core Competences)
  3. Działania przygotowujące uczestników do szkolenia (narzędzie: odprawa przedszkoleniowa)
  4. Przygotowanie i wsparcie organizacji, menedżerów, uczestników oraz HR do działań poszkoleniowych – wdrożenia kompetencji  na stanowisku pracy (narzędzie: PODW – Plan i Ocena Działań Wdrożeniowych) 
 

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane w języku: polski
Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

Ilość wyświetleń oferty: 3292

Do ustalenia

v

Miejsce i termin szkolenia

  • Cała Polska
  • Cena netto: Do ustalenia

Respect

Makowa 19, 91-480 Łódź