Autoprezentacja
Nr szkolenia
Techniki prezentacji i autoprezentacji
Dodaj do mapy szkoleń
W mapie szkoleń
Opis szkolenia
Przedmiotem oferty jest dwudniowe (16 godzin szkoleniowych 45minut=1h) szkolenie „zamknięte” prowadzone przez wykwalifikowanego trenera z wieloletnim praktycznym doświadczeniem zdobytym w międzynarodowym środowisku. Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową przy pełnym zaangażowaniu i współudziale uczestników.
Cel szkolenia
rozwijanie praktycznych umiejętności: - dopasowania sposobu przekazywania informacji do poziomu i specyfiki grupy słuchaczy
- zaprezentowania się w relacjach zawodowych
- kreowanie profesjonalnego wizerunku
- prowadzenia spotkań biznesowych
- radzenia sobie z tremą i stresem towarzyszącymi wystąpieniom publicznym
Szkolenie pozwoli też na poznanie swoich zasobów i mocnych stron oraz własnego stylu prezentacji i umiejętności.
Grupa docelowa
|
Specjalista |
Manager pierwszego szczebla |
Manager średniego szczebla |
Manager najwyższego szczebla |
HR - Zasoby ludzkie |
|
|
|
|
Kadra zarządzająca |
|
|
|
|
Obsługa klienta |
|
|
|
|
PR - Public Relations |
|
|
|
|
Sprzedaż/Handel |
|
|
|
|
Usługi |
|
|
|
|
Korzyści dla uczestnika
wzrost skuteczność przekonywania audytorium
wzrost atrakcyjności prowadzenia wystąpień
skuteczne radzenie sobie z tremą i stresem podczas wystąpień i prowadzonych prezentacji
Plan szkolenia
Zarys programu szkoleniowego:
- Autoprezentacja
i kształtowanie profesjonalnego wizerunku. Budowanie wiarygodności prezentacji
i zaufanego eksperta
- Profesjonalne
przygotowanie się do spotkania z Klientem. Przygotowanie
prezentacji i przemówień publicznych. Przygotowanie i
efektywne wykorzystanie materiałów firmowych podczas spotkania z Klientem
- Przekonania i ich siła sprawcza czyli rola
nastawienia w prezentacji
- Świadomość kanałów komunikacyjnych: postawa i
gesty, mimika i kontakt wzrokowy, ruch sceniczny/ na forum, wizerunek jako
czynnik sukcesu, oddech, praca głosem (dykcja, intonacja), osłabiacze i
wzmacniacze, chwasty językowe
- Style komunikacji/rodzaje prelegentów.
- Analiza audytorium (oczekiwania i potrzeby).
- Sztuka kontaktu i zdobywanie zaufania audytorium
- Metody pozyskania i utrzymania uwagi
publiczności
- Metody pracy z grupą
- „Trudny
uczestnik” – budowa dystansu emocjonalnego i właściwa interpretacja zachowań
słuchaczy
- Radzenie sobie z trudnymi pytaniami ze strony
audytorium. Podstawowe zasady odpowiadania na pytania i zastrzeżenia o
charakterze racjonalnym i emocjonalnym
- Struktura prezentacji i budowa modułu
prezentacyjnego
- Wyznaczanie celu prezentacji. Dobór właściwej
metody do celu
- Analiza treści wystąpienia i jej selekcja
- Rodzaje prezentacji
- Przygotowanie prezentacji multimedialnej .
Pomoce audiowizualne – jak wykorzystać je właściwie
- Techniki prowadzenia prezentacji i skuteczność
przekazu
- Strategie argumentacyjne. Dobór argumentów,
przykładów, analogii, metafor
- Potęga
języka – czyli techniki perswazji. Perswazyjne słowa: nie, ale, spróbuj, bo,
teraz. Metody perswazyjne: presupozycje, postulaty
konwersacyjne, implikacje.
- Długo czy celnie, czyli planowanie czasu
poszczególnych części szkolenia: wykład, ćwiczenia, case study, filmy
instruktażowe, dyskusje itp.
- Trema – sposoby radzenia sobie ze stresem przed i w trakcie spotkania, wystąpienia
Metodologia
Projekty rozwojowo – wdrożeniowe realizujemy w oparciu naszą metodykę TO BE (Training Oriented on Business Efficiency), bazującą na 3 solidnych fundamentach: - Licencjonowany Model SEB (Szkolenia Efektywne Biznesowo)
- 4 poziomowy Model Partnerstwa Biznesowego J. Kirkpatrick’a
- Podejście Kaizen i Lean Management
Co daje organizacji nasza metodyka TO-BE? - Biznesowy wymiar szkoleń –nastawione na efektywność biznesową i realizację celów organizacji
- Minimalizacja kosztów operacyjnych i maksymalizacja wyników firmy
- Optymalizacja czasu realizacji programów rozwojowo – wdrożeniowych
- Budowanie partnerstwa biznesowego (HR – Biznes)
- Nowoczesne, innowacyjne narzędzia do zarządzania kompetencjami
- Zespół trenerów praktyków, ekspertów i menedżerów biznesu
Forma szkoleń oraz narzędzia zastosowane w projekcie rozwojowym, dopasowujemy do specyfiki oraz sytuacji danej organizacji. Szkolenia realizujemy w formie warsztatowej. Warsztat przeprowadzony jest aktywnymi metodami pozwalający na praktyczny jego charakter (80% zadań praktycznych, 20% zajęć teoretycznych) poprzez m.in.: gry decyzyjne, strategiczne, metodykę grywalizacyjną, case study, zespołowe rozwiązywanie problemów, symulacje typowych i trudnych sytuacji stanowiskowych, sesje burzy mózgów oraz dyskusje grupowe, odgrywanie ról i scenek. W ramach realizowanych projektów rozwojowych, w zależności od potrzeby firmy, wykonujemy: - Badanie potrzeb biznesowych (narzędzia: Lean assessment, tabela celów)
- Diagnostyka kompetencyjną pracowników (narzędzie do oceny 360st. HR Core Competences)
- Działania przygotowujące uczestników do szkolenia (narzędzie: odprawa przedszkoleniowa)
- Przygotowanie i wsparcie organizacji, menedżerów, uczestników oraz HR do działań poszkoleniowych – wdrożenia kompetencji na stanowisku pracy (narzędzie: PODW – Plan i Ocena Działań Wdrożeniowych)
Dodatkowe informacje
Szkolenie może zostać zorganizowane w języku: polski
Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta
Ilość wyświetleń oferty: 6190
Pozostałe umiejętności rozwijane na szkoleniu:
|