Cała Polska
Autoprezentacja
Zamknięte
Nr szkolenia 909

Techniki prezentacji i autoprezentacji

0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Przedmiotem oferty jest dwudniowe (16 godzin szkoleniowych 45minut=1h) szkolenie „zamknięte” prowadzone przez wykwalifikowanego trenera z wieloletnim praktycznym doświadczeniem zdobytym w międzynarodowym środowisku.

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową przy pełnym zaangażowaniu i współudziale uczestników.

 

Cel szkolenia

rozwijanie praktycznych umiejętności:

  • dopasowania sposobu przekazywania informacji do poziomu i specyfiki grupy słuchaczy
  • zaprezentowania się w relacjach zawodowych
  • kreowanie profesjonalnego wizerunku
  • prowadzenia spotkań biznesowych
  • radzenia sobie z tremą i stresem towarzyszącymi wystąpieniom publicznym
Szkolenie pozwoli też na poznanie swoich zasobów i mocnych stron oraz własnego stylu prezentacji i umiejętności.
 

Grupa docelowa

Specjalista Manager pierwszego szczebla Manager średniego szczebla Manager najwyższego szczebla
HR - Zasoby ludzkie
Kadra zarządzająca
Obsługa klienta
PR - Public Relations
Sprzedaż/Handel
Usługi

Korzyści dla uczestnika

wzrost skuteczność przekonywania audytorium
wzrost atrakcyjności prowadzenia wystąpień
skuteczne radzenie sobie z tremą i stresem podczas wystąpień i prowadzonych prezentacji

Plan szkolenia

Zarys programu szkoleniowego:

  • Autoprezentacja i kształtowanie profesjonalnego wizerunku. Budowanie wiarygodności prezentacji i zaufanego eksperta 
  • Profesjonalne przygotowanie się do spotkania z Klientem. Przygotowanie prezentacji i przemówień publicznych. Przygotowanie i efektywne wykorzystanie materiałów firmowych podczas spotkania z Klientem
  • Przekonania i ich siła sprawcza czyli rola nastawienia w prezentacji
  • Świadomość kanałów komunikacyjnych: postawa i gesty, mimika i kontakt wzrokowy, ruch sceniczny/ na forum, wizerunek jako czynnik sukcesu,  oddech, praca  głosem (dykcja, intonacja), osłabiacze i wzmacniacze, chwasty językowe
  • Style komunikacji/rodzaje prelegentów. 
  • Analiza audytorium (oczekiwania i potrzeby).
  • Sztuka kontaktu i zdobywanie zaufania audytorium
  • Metody pozyskania i utrzymania uwagi publiczności
  • Metody pracy z grupą
  • „Trudny uczestnik” – budowa dystansu emocjonalnego i właściwa interpretacja zachowań słuchaczy
  • Radzenie sobie z trudnymi pytaniami ze strony audytorium. Podstawowe zasady odpowiadania na pytania i zastrzeżenia o charakterze racjonalnym i emocjonalnym
  • Struktura prezentacji i budowa modułu prezentacyjnego
  • Wyznaczanie celu prezentacji. Dobór właściwej metody do celu
  • Analiza treści wystąpienia i jej selekcja
  • Rodzaje prezentacji
  • Przygotowanie prezentacji multimedialnej . Pomoce audiowizualne – jak wykorzystać je właściwie
  • Techniki prowadzenia prezentacji i skuteczność przekazu
  • Strategie argumentacyjne. Dobór argumentów, przykładów, analogii, metafor
  • Potęga języka – czyli techniki perswazji. Perswazyjne słowa: nie, ale, spróbuj, bo, teraz. Metody perswazyjne: presupozycje, postulaty konwersacyjne, implikacje.
  • Długo czy celnie, czyli planowanie czasu poszczególnych części szkolenia: wykład, ćwiczenia, case study, filmy instruktażowe, dyskusje itp.
  • Trema – sposoby radzenia sobie ze stresem przed i w trakcie spotkania, wystąpienia

Metodologia

Projekty rozwojowo – wdrożeniowe realizujemy  w oparciu naszą metodykę TO BE (Training Oriented on Business Efficiency), bazującą na 3 solidnych fundamentach:

  • Licencjonowany Model SEB (Szkolenia Efektywne Biznesowo)
  • 4 poziomowy Model Partnerstwa Biznesowego J. Kirkpatrick’a
  • Podejście Kaizen i Lean Management

Co daje organizacji nasza metodyka TO-BE?

  1. Biznesowy wymiar szkoleń –nastawione na efektywność biznesową i realizację celów organizacji
  2. Minimalizacja kosztów operacyjnych i maksymalizacja wyników firmy
  3. Optymalizacja czasu realizacji programów rozwojowo – wdrożeniowych
  4. Budowanie partnerstwa biznesowego (HR – Biznes)
  5. Nowoczesne, innowacyjne narzędzia do zarządzania kompetencjami
  6. Zespół trenerów praktyków, ekspertów i menedżerów biznesu

Forma szkoleń oraz narzędzia zastosowane w projekcie rozwojowym, dopasowujemy do specyfiki oraz sytuacji danej organizacji. Szkolenia realizujemy w formie warsztatowej. Warsztat przeprowadzony jest aktywnymi metodami pozwalający na praktyczny jego charakter (80% zadań praktycznych, 20% zajęć teoretycznych) poprzez m.in.: gry decyzyjne, strategiczne, metodykę grywalizacyjną, case study, zespołowe rozwiązywanie problemów, symulacje typowych i trudnych sytuacji stanowiskowych, sesje burzy mózgów oraz dyskusje grupowe, odgrywanie ról i scenek.

 

W ramach realizowanych projektów rozwojowych, w zależności od potrzeby firmy, wykonujemy:

  1. Badanie potrzeb biznesowych (narzędzia: Lean assessment, tabela celów)
  2. Diagnostyka kompetencyjną pracowników (narzędzie do oceny 360st. HR Core Competences)
  3. Działania przygotowujące uczestników do szkolenia (narzędzie: odprawa przedszkoleniowa)
  4. Przygotowanie i wsparcie organizacji, menedżerów, uczestników oraz HR do działań poszkoleniowych – wdrożenia kompetencji  na stanowisku pracy (narzędzie: PODW – Plan i Ocena Działań Wdrożeniowych) 
 

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane w języku: polski
Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

Ilość wyświetleń oferty: 6190
Pozostałe umiejętności rozwijane na szkoleniu:

Do ustalenia

v

Miejsce i termin szkolenia

  • Cała Polska
  • Cena netto: Do ustalenia

Respect

Makowa 19, 91-480 Łódź