Szkolenie Effective Online Business Meetings - Efektywne spotkania i videospotkania biznesowe w języku angielskim, całkowicie prowadzone w języku angielskim, skierowane jest do pracowników firm, korporacji i instytucji, które chcą przełamać bariery związane z trudnościami komunikacyjnymi w języku angielskim. Szkolenie Effective Online Business Meetings - Efektywne spotkania i videospotkania biznesowe w języku angielskim pozwala nabyć i rozwinąć umiejętności profesjonalnej komunikacji w języku angielskim w sytuacjach biznesowych.
Uczestnicy szkolenia:
· Poznają przydatne i najczęściej stosowane w realnym świecie zwroty i konstrukcje w języku angielskim
· Rozwiną efektywną komunikację w języku angielskim
· Rozwiną umiejętności prowadzenia spotkań biznesowych w języku angielskim w formie online i stacjonarnej
· Rozwiną umiejętność prowadzenia spotkań online po angielsku
· Nauczą się jak profesjonalnie prowadzić lub uczestniczyć w spotkaniach biznesowych po angielsku?
· Rozszerzą zakres słownictwa specjalistycznego w zakresie prowadzenia spotkań biznesowych języku angielskim
· Będą potrafili skutecznie wykorzystywać słownictwo niezbędne do prowadzenia lub uczestniczenia w spotkaniach lub telekonferencjach biznesowych
· Będą poprawnie i bez obaw porozumiewali się w oficjalnych sytuacjach biznesowych oraz przy nieformalnych okazjach.
PROGRAM SZKOLENIA
Effective Online Business Meetings - Efektywne spotkania i videospotkania biznesowe w języku angielskim
1. Starting a meeting
What to say when everyone is getting connected
What to say once you get connected
Small talk
Welcoming participants
Ways to open the meeting
Giving apologies for someone who is absent
Agreeing on the Ground Rules (contributions, timing, decision-making, etc.)
Maximizing understanding
2. Moving forward
Moving on in the meeting
Dealing with technical issues
Managing who speaks
Giving Control to the Next Participant
Encouraging discussion and summarizing
3. Talking about projects
Talking about a current progress
Discussing projects and schedules
Offering help and delegating
Participating in a meeting
Tracking progress and following up on assigned tasks
4. Opinions
Asking for an Opinion or a reaction
Giving Strong, neutral and tentative opinions
Bringing in another speaker to answer a question
Bringing in another speaker to present a point
5. Agreeing and Disagreeing
Ways of agreeing
Ways of disagreeing
6. Time Management in Online Meetings
Managing discussions to stay on track
Prioritizing important topics and decision-making
Wrapping up the meeting and assigning action items
7. Managing Online Meeting Etiquette
8. Proposals, Persuading and Compromising
9. Conclusion and Q&A Session
Recap of key points covered during the workshop
Addressing participants' questions and concerns
Providing additional resources and references
Wyżej wymieniony program szkolenia ma charakter informacyjny. Każdy warsztat dopasowywany jest dokładnie do potrzeb danej grupy szkoleniowej. Chcemy zrozumieć Twój biznes i kulturę organizacyjną Twojej firmy. Dlatego otrzymasz szkolenie, które najprościej mówiąc szybko zwróci się Tobie i Twojej firmie.
TRENER
Izabela Cichosz, MSC (Master of Science in Professional Communication)
Dzięki bogatemu doświadczeniu i udokumentowanym osiągnięciom, od ponad 12 lat specjalizuję się w prowadzeniu najwyższej jakości szkoleń z komunikacji biznesowej w języku angielskim. Od tworzenia wpływowych prezentacji biznesowych po ułatwianie udanych negocjacji czy spotkań biznesowych w języku angielskim, umożliwiam osobom i zespołom doskonalenie się w ich zawodowych przedsięwzięciach.
• Effective Business English Communications Skills – komunikacja biznesowa w języku angielskim
• Business Presentations in English – prezentacje w języku angielskim
• Effective Negotiations in English – negocjacje w języku angielskim
• Successful Business Meetings in English – spotkania biznesowe w j.angielskim
• Business Email Communication Skills – korespondencja mailowa w biznesie w języku angielskim
• Customer Sevice Skills – obsługa klienta w języku angielskim
Stale się rozwijam. Uczestniczyłam w różnych kursach Harvard Business Publishing, takich jak: Management Communications Course: Prezentacja w Biznesie, Kurs Komunikacji w Zarządzaniu: Writing in Business oraz w szkoleniu Effective Business Writing na Duke University.
Współpracuje lub współpracowałam z takimi firmami i organizacjami jak: DLA Piper, WSB, MITSUBISHI ELECTRIC EUROPE B V (SP Z O O) ODDZIAŁ W POLSCE , LINCOLN ELECTRIC BESTER SP. Z O.O, Storck Sp. z o. o, Stanley Black&Decker Polska Sp. z o. o. Trade Brokers Dom Maklerski; Bank Pekao; Wojsko Polskie; Schindler Polska; Internel Sp.z o.o., CDRL S.A. ,Bank Nordea, Geoban- grupa Santander Consumer Bank: Geoban S.A.; Znany lekarz sp. z o.o; Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna „INVEST-PARK” Sp. z o.o. ANDEA SOLUTIONS SP.Z O.O, ArjoHuntleigh Polska Sp z o. o. i wiele innych.