Cała Polska
Języki obce
Zamknięte
Nr szkolenia 3058

EFFECTIVE BUSINESS COMMUNICATION SKILLS - KOMUNIKACJA BIZNESOWA W JĘZYKU ANGIELSKIM

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

EFFECTIVE BUSINESS COMMUNICATION SKILLS

KOMUNIKACJA BIZNESOWA W JĘZYKU ANGIELSKIM

Rosnąca liczba zadań i operacji międzynarodowych mających miejsce we współczesnym świecie biznesu odbywa się w języku angielskim. Obojętnie czy strony określają cenę i warunki kontrakty, kończą negocjacje, przekonują siebie do kooperacji, określają budżet czy przełamują poważny impas, w każdej z tych sytuacji znajomość języka odgrywa kluczową rolę. Bez względu na to czy posiada się dobre umiejętności prezentacji, czy jest się znakomitym negocjatorem, jeśli nie posiada się wystarczająco dobrych umiejętności językowych nie osiągnie się zamierzonych celów biznesowych. Skuteczna komunikacja w języku angielskim może stanowić przewagę nad konkurencją. Szkolenie Effective Business Communication Skills zostało zaprojektowane w ten sposób, aby rozwijać umiejętności niezbędne do prowadzenia swobodnej i efektywną komunikacji w języku angielskim w środowisku biznesowym.

Cel szkolenia

CEL SZKOLENIA
Szkolenie Effective Business Communication Skills, całkowicie prowadzone w języku angielskim, pozwala nabyć i rozwinąć umiejętności komunikacji w języku angielskim w sytuacjach biznesowych.

Uczestnicy szkolenia:

  • Rozwiną efektywną komunikację w języku angielskim
  • Rozwiną umiejętności prowadzenia negocjacji w języku angielskim
  • Rozwiną umiejętności prowadzenia prezentacji w języku angielskim
  • Rozwiną umiejętność prowadzenie rozmów telefonicznych
  • Poznają zasady tworzenia e-maili
  • Rozwiną znajomość słownictwa i zwrotów w kontekście biznesowych

Grupa docelowa

Specjalista Manager pierwszego szczebla Manager średniego szczebla Manager najwyższego szczebla
Administracja
Administracja publiczna
Architektura i projektowanie
Audyt i controlling
Badania i rozwój (R&D)
BHP i ochrona środowsika
Elektronika i telekomunikacja
Energetyka i elektryka
Finanse i bankowość
HR - Zasoby ludzkie
Inżynieria i projektowanie
IT: Wspracie techniczne i administracja
Kadra zarządzająca
Księgowość i podatki
Obsługa klienta
Sprzedaż/Handel
Ubezpieczenia
Usługi
Zakupy
Zarządzanie jakością
Łańcuch dostaw (SCM): logistyka i procesy logistyczne

Rosnąca liczba zadań i operacji międzynarodowych mających miejsce we współczesnym świecie biznesu odbywa się w języku angielskim. Obojętnie czy strony określają cenę i warunki kontrakty, kończą negocjacje, przekonują siebie do kooperacji, określają budżet czy przełamują poważny impas, w każdej z tych sytuacji znajomość języka odgrywa kluczową rolę. Bez względu na to czy posiada się dobre umiejętności prezentacji, czy jest się znakomitym negocjatorem, jeśli nie posiada się wystarczająco dobrych umiejętności językowych nie osiągnie się zamierzonych celów biznesowych. Skuteczna komunikacja w języku angielskim może stanowić przewagę nad konkurencją. Szkolenie Effective Business Communication Skills zostało zaprojektowane w ten sposób, aby rozwijać umiejętności niezbędne do prowadzenia swobodnej i efektywną komunikacji w języku angielskim w środowisku biznesowym.

Plan szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA

  • Presentations
  • Business meetings
  • Negotiations
  • Telephoning
  • Socializing and entertaining
  • Writing e-mails

Wyżej wymieniony program szkolenia ma charakter informacyjny. Program szkolenia  dostosowany jest do potrzeb i oczekiwań klienta.


Dodatkowe informacje uzyskają Państwo pisząc do nas na adres: 

info@communicationcorner.pl lub dzwoniąc pod numerem tel.: ( + 48) 793 900 292. 

Metodologia

METODY SZKOLENIOWE

  • Szkolenie prowadzone w języku angielskim
  • Mini wykłady połączone z prezentacją multimedialną
  • Case studies (analiza przypadków)
  • Symulacje
  • Dyskusje moderowane
  • Praca indywidualna
  • Praca w parach
  • Praca w grupach
  • Praca z kamerą
  • Nagrania audio
  • Nagrania video
  • Testy
  • Quizy
  • Gry komunikacyjne


TRENER

Izabela Cichosz


Jestem trenerem i coachem.  Moją pasją jest wiedza, szukanie nowych rozwiązań i możliwości, a potem przekazywanie wiedzy dalej lub wykorzystywanie jej w projektach, które prowadzę. Lubię praktyczne rozwiązania i na takie stawiam w swojej pracy. Jedną z moich pasji jest szeroko rozumiana komunikacja biznesowa w języku angielskim.

WHAT CAN I DO FOR YOU?

Wspieram klientów korporacyjnych oraz indywidualnych w osiąganiu wysokich kompetencji komunikacyjnych w języku angielskim.  Prowadzę praktyczne warsztaty oraz sesje coachingowe pomagając firmom oraz osobom indywidualnym zwiększać efektywność  komunikacyjną w języku angielskim w sytuacjach biznesowych.  Tworzę i rozwijam interaktywny magazyn do nauki Business English – The Upper Hand: http://businessenglishmagazine.com/. 

 Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń biznesowych w języku angielskim:


• Business Communications Skills
• Business Presentations in English
• Negotiations in English
• Corporate/Business Meetings in English
• Business Correspondence Workshops( Business writing)
• How to write professional emails that do the job
• Call centre training in English

 MY EDUCATION BACKGROUND & QUALIFICATIONS

Ukończyłam studia magisterskie na amerykańskim uniwersytecie Clark University na kierunku Master of Science in Professional Communication, specjalizacja: Business/Corporate Communications orazstudia magisterskie z filologii angielskiej. Jestem akredytowanymegzaminatorem Educational Testing Service https://www.ets.org/, posiadam uprawnienia do prowadzenia egzaminów z Business English: TOEIC L&R, TOEIC Bridge. Jestem certyfikowanym trenerem TOEFL® iBT rekomendowanym przez ETS (Educational Testing Service) http://www.pl.toefl.eu/. Należę do organizacji The American Communication Association http://www.americancomm.org/.  Pracowałam w USA i w międzynarodowej korporacji.

Brałam udział w następujących szkoleniach:

• Effective Business Writing na Duke University https://duke.edu/
• Cykl szkoleń Oxford University Press: Teaching Business English to Pre-Work Students, Approaches to Teaching Academic Writing, Introduction to Business English, Widen Your Career Paths with English for Professionals, Group Dynamics in the language Classroom, Approaches to Teaching Academic Vocabulary, Ten tips for ESP teachers
• Cykl szkoleń Cambridge English Language Assessment: Words at Work: teaching speaking skills for the workplace
• Soft Skills Trainer
• Projekt AHEAD– Doskonalenie umiejętności zawodowych dyrektorów szkół oraz promowanie innowacyjności w instytucjach edukacyjnych przy wykorzystaniu platformy e-learningowej
• LA.PE.CO– Laboratorium Kompetencji Społecznych—podnoszenie kwalifikacji nauczycieli i trenerów

oraz kursach:

Stanford University
• Characteristics of Successful Entrepreneurs 
The Open University:
* Communication, management and your own context
* Languages at Work
* Business organisations and their environments: CultureEntrepreneurial behaviour
* How teams work
* The importance of interpersonal skills
* Motivation and factors affecting motivation
* Continuity and learning
* Essay and report writing skills
* Facilitating group discussions
Coaching in Today’s Organizations—Best Practices and Common Mistakes - Patricia Overland

 CREDENTIALS


Współpracuje lub współpracowałam z takimi firmami i organizacjami jak:  X Trade Brokers Dom Maklerski; Bank Pekao; Wojsko Polskie; Schindler Polska; Henkel; ForBiznes Audyt-Libsz Kępka Zielińska– biegli rewidenci; M R Investments Sp. Z o.o; Kamoka Auto Parts; Dinx Misztela Spółka Jawna, Bank Nordea, Sports Club Sp.z o.o, Geoban- grupa Santander Consumer Bank: Geoban S.A.; Znany lekarz sp. z o.o; KINEKSPERT Bojakowski, Jankowski, Kostrzewa Sp.j.;   Asseco Poland S.A. , Predica Sp. z o.o., Międzynarodowe Centrum Podyplomowe Społecznej Akademii Nauk, Internel Sp.z o.o  i wiele innych.

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane w języku: angielski
Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

Ilość wyświetleń oferty: 1299

Do ustalenia

v

Miejsce i termin szkolenia

  • Cała Polska
  • Cena netto: Do ustalenia
  • Trenerzy:

  • Izabela Cichosz

Communication Corner Izabela Cichosz-Chmielecka

Podwodna 21, 92-780 Łódź

tel: 793900292