0 szkoleń
Obsługa klienta, Negocjacje, Języki obce, Kierowanie, Sprzedaż

Coach360

0,00 (0 ocen)
Obserwuj

Jesteśmy polsko-kanadyjską firmą szkoleniową, specjalizującą się w szkoleniach z zakresu:

 

Szkolenia Biznesowe

 

ü  Profesjonalna Obsługa Klienta

ü  Telefoniczne Umawianie Spotkań

ü  Telefoniczna Obsługa Klienta

ü  Skuteczna Sprzedaż

ü  Obsługa Klienta

ü  Trudny Klient

ü  Motywacja

ü  Zarządzanie Czasem

ü  Skuteczne Negocjacje (w jęz. polskim i angielskim)

ü  Asertywność

ü  Efektywna Komunikacja

ü  Komunikacja z „trudnym klientem”

ü  Coaching „on the job”

 

Coaching:

 

ü  Coaching Managerski

ü  Podstawy Coachingu

 

Kursy Języka Angielskiego:

 

ü  Kursy jęz. angielskiego Native English (na różnych poziomach),

 

ü  Inne szkolenia w jęz. angielskim:

 

 

Ø  Effective Negotiations

Ø  Business Writing

Ø  Business Communication

 

Jesteśmy pasjonatami z solidnym doświadczeniem, praktykami w swoich specjalizacjach.

 

Dbamy o to, żeby wiedza przekazywana na szkoleniach była praktyczna, dostosowana do branży i doświadczeń naszych klientów, dlatego każde z naszych szkoleń jest „szyte na miarę”.

Pracujemy z naszymi klientami również już po szkoleniach - zapewniamy dodatkowe konsultacje, treningi „on the job”, pomoc we wdrażaniu nowych umiejętności po szkoleniu.

 

Prowadzimy szkolenia zarówno w języku polskim, jak i angielskim (przez native speakera).

 

Szkolenia prowadzone w języku angielskim są realizowane przez kanadyjskiego praktyka biznesu, negocjatora, doświadczonego managera największych firm światowych.

 

 

Coach360

ul. Grunwaldzka 71, 05-400 Otwock

tel: 502988533 / 660182410

email: aneta.chmielewska@coach360.pl