Cała Polska
Marketing
Zamknięte
Nr szkolenia 1227

Zarządzanie lojalnością klientów podstawą wzrostu sprzedaży

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Ogólnopolskie Centrum Szkoleniowo Doradcze to odpowiedź na potrzeby i sugestie dynamicznego rynku szkoleniowego. Naszym Klientom oferujemy kompleksowe rozwiązania szkoleniowe oraz doradztwo na najwyższym poziomie. Cechuje nas kreatywne i pełne zaangażowania podejście w realizację każdego z projektów. Wychodząc naprzeciw naszym klientom proponujemy różne, dostosowane do konkretnych możliwości oraz oczekiwań, modele rozwojowe: szkolenia otwarte, szkolenia online oraz szkolenia zamknięte, Budujemy zarówno typowe szkolenia oparte na wykładach/warsztatach wzbogaconych o liczne elementy aktywizacyjne uczestników jak i nowatorskie procesy szkoleniowe zbudowane w oparciu o metody takie jak blended learning czy bite-size learning.

Lojalność klienta jako pośredni efekt działań przedsiębiorstwa jest pojęciem złożonym. Wiele bowiem czynników może skłaniać klienta do ponawiania zakupu produktu konkretnej firmy, marki czy w określonym miejscu. Zawsze jednak wiąże się z tym kluczowy czynnik - zadowolenie klienta, wsparte kalkulacją lub emocją. Lojalność na podłożu emocjonalnym jest najcenniejsza dla firmy, gdyż jest trwała i trudna do przełamania przez konkurencję.

Klienci kupują towary i zamawiają usługi wyłącznie u dostawców, których znają i którym ufają. 

Czy sukces McDonalda związany jest z wysublimowanym smakiem potraw, czy rozpoznawalnością marki i przywiązaniem klientów? Czy kupujemy paliwo na najtańszej stacji w okolicy, czy raczej u sprawdzonego dostawcy, któremu ufamy?

Wkroczyliśmy w bardziej dojrzałą erę marketingu relacji – to już nie cena i jakość produktu, lecz marka i świadomie budowanie relacje z klientami decydują o sukcesie firmy.

Cel szkolenia

Kompleksowe szkolenie skupiające się na roli lojalności klientów w procesie wzrostu sprzedaży.

Grupa docelowa

Specjalista Manager pierwszego szczebla Manager średniego szczebla Manager najwyższego szczebla
Marketing i promocja
Obsługa klienta
PR - Public Relations
Sprzedaż/Handel

Korzyści dla firmy

przeanalizuje postawy swoich klientów
przeanalizuje elementy własnych marek wpływające na postawy klientów
opracuje założenia programów lojalnościowych
uświadomi pracownikom jak lojalność klientów wpływa na obroty firmy

Korzyści dla uczestnika

pozna jak działają skuteczne programy lojalnościowe
pozna jakie korzyści pozacenowe są ważne dla klientów
pozna metody długofalowego i taniego zarządzania lojalnością klientów

Plan szkolenia

Dzień 1

  1. Po co nam lojalność klientów w warunkach nadwyboru?
  2. Czym jest lojalność klientów? Wobec czego klienci są lojalni?
    • rozumowe elementy zachowań klientów,
    • emocjonalne elementy zachowań klientów,
    • co skłania lojalnych klientów do zakupów?
  3. Obszary wartości marki oczami klientów – budowa lojalności na mocnych podstawach:
    • efektywność i wydajność, 
    • cena,
    • wzornictwo,
    • status związany z marką, 
    • redukcja kosztów,
    • „kastomizacja”, czyli pełne dopasowanie do potrzeb,
    • dostępność, wygoda,
    • redukcja ryzyka,
    • „płacę za wykonaną robotę”. 
Dzień 2
  1. Programy zarządzania lojalnością klientów:
    • zasady segmentacji klientów w programach lojalnościowych,
    • rodzaje programów lojalnościowych,
    • przykłady skutecznych programów lojalnościowych na polskim rynku.
  2. Proces tworzenia programów lojalnościowych
  3. Techniki programów lojalnościowych wpływające na postawy i zachowania konsumentów:
    • wpływanie na rozumowe komponenty postawy lojalnościowej,
    • wpływanie na emocjonalne komponenty postawy lojalnościowej,
    • wpływanie na efektywne komponenty postawy lojalnościowej – decyzje zakupowe,
    • programy typu Net Promoter Score jako narzędzie badania satysfakcji i zarządzania lojalnścią klientów.

Metodologia

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie – ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności. 

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane w języku: polski
Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

Ilość wyświetleń oferty: 2684
Pozostałe umiejętności rozwijane na szkoleniu:

Do ustalenia

v

Miejsce i termin szkolenia

  • Cała Polska
  • Cena netto: Do ustalenia

Ogólnopolskie Centrum Szkoleniowo Doradcze

Grzybowska 87, 00-844 Warszawa

tel: 732 942 594

email: biuro@ocsd.pl