Warszawa
Marketing
Otwarte
Nr szkolenia 3103

✅ZARZĄDZANIE CYKLEM ŻYCIA PRODUKTU – PRODUCT MANAGEMENT

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

ZARZĄDZANIE CYKLEM ŻYCIA PRODUKTU – PRODUCT MANAGEMENT

Zamów szkolenie:

Szkolenie Zarządzanie cyklem życia produktu – Product Management (szkoleniaatrium.pl)

TRENER: Hanna Adamiak 

Kontakt: kontakt@szkoleniaatrium.pl
tel: 22 211 89 11

SZKOLENIE W WARSZAWIE, 1-2 października

DLA KOGO?

  • product menedżerów, menedżerów produktu
  • brand managerów i dyrektorów marketingu
  • specjalistom ds. marketingu i specjalistów ds. komunikacji marketingowej
  • specjalistom i menedżerom z zespołów R&D

Cel szkolenia

KORZYŚCI
  • Zrozumiesz kluczową rolę product managera w firmie oraz zdobędziesz wiedzę na temat niezbędnych kompetencji i zasobów do efektywnego zarządzania produktem.
  • Nauczysz się przeprowadzać analizy rynku, które pozwolą lepiej zrozumieć otoczenie konkurencyjne oraz możliwości rynkowe dla produktu.
  • Zdobędziesz umiejętności w zakresie analizy zachowań konsumentów oraz identyfikacji grupy docelowej
  • Opanujesz techniki doboru optymalnej strategii cenowej, która zapewni konkurencyjność oraz rentowność produktu.
  • Poznasz procesy i najlepsze praktyki związane z wprowadzaniem produktów na rynek
  • Nauczysz się zarządzać sprzedażą produktu, monitorowania działań sprzedażowych, aby osiągnąć zamierzone cele biznesowe.

Plan szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA 1. ROLA PRODUCT MANAGERA

  • Rola Product Managera w przedsiębiorstwie
  • Współpraca z innymi działami
  • Obszar zadań i działań Product Managera
  • Kompetencje i zasoby Product Managera
2. KIM JEST NASZ KLIENT?
  • Analiza potencjalnych klientów
  • Określenie grupy docelowej
  • Pozycjonowanie produktów
  • Jak dotrzeć do naszej grupy docelowej
3. ANALIZA RYNKU I KONKURENCJI
  • Badanie rynku dla produktu
  • Analiza PESTEL
  • Oszacowanie potencjału rynku dla produktu
  • Analiza konkurencji
  • Analiza 5 Sił Portera
4. STRATEGIE ROZWOJU NOWEGO PRODUKTU
  • Formułowanie strategii rozwoju nowego produktu
  • Typy strategii rozwoju nowego produktu
  • Nowe wyzwania i trendy w obszarze strategii nowego produktu
5. ROZWÓJ PRODUKTU – CYKL ŻYCIA PRODUKTU
  • Strategie marketingowe produktu
  • Fazy cyklu życia produktu: wprowadzenie, wzrost, dojrzałość, spadek
  • Strategie marketingowe dla różnych faz cyklu życia produktu
  • Zarządzanie i monitorowanie produktów w różnych fazach cyklu ich życia
6. 4P – MARKETING MIX
  • Produkt, Cena, Promocja, Dystrybucja
  • Podejście rynkowe, budowanie przewagi konkurencyjnej
  • Strategie i taktyki w ramach 4P
  • Strategie cenowe
7. WPROWADZENIE PRODUKTU NA RYNEK
  • Proces wprowadzenia produktu na rynek
  • Tworzenie listy zadań dla wprowadzanego produktu
  • Tworzenie KPI's produktu
  • Rola i odpowiedzialność poszczególnych komórek firmy w sukcesie wprowadzenia produktu
  • Wsparcie dla wprowadzanego produktu: komunikacja, promocja, dystrybucja, zaangażowanie
8. SPRZEDAŻ PRODUKTU
  • Zarządzanie produktem w sprzedaży
  • Analiza KPI's produktu
  • Potencjalne zagrożenia i jak im przeciwdziałać

SESJA PYTAŃ I ODPOWIEDZI ORAZ WRĘCZENIE CERTYFIKATÓW

 

WERSJA ANGIELSKA: to szkolenie w formie zamkniętej / in company jest dostępne również w języku angielskim
  • Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniem zamkniętym dla grupy pracowników, napisz do nas: kontakt@szkoleniaatrium.pl
 

Metodologia

Warsztat, gra symulacyjna, ćwiczenia

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

Ilość wyświetleń oferty: 54

2 150,00 zł + VAT (23%)

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • Biurowiec Atrium Centrum, Warszawa
  • Al. Jana Pawła II 00-867 Warszawa
  • Termin:   01.10.2024 09:00 - 02.10.2024 16:00
  • Zaczyna się za:  71d 10h 33m
  • Cena netto: 2 150,00 zł

AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM ▶

Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa

tel: 222118911

email: beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl