Szkolenie z negocjacji w logistyce skupia się na kształtowaniu i umacnianiu odpowiednich kompetencji komunikacyjnych i negocjacyjnych niezbędnych w sektorze logistycznym. W trakcie szkolenia dużo czasu poświęcamy na omówienie tworzenia i utrzymywania trwałej i owocnej relacji z dostawcami oraz o doskonałą obsługę klientów. Podczas warsztatów wykorzystuję metodę odgrywania ról, interaktywne ćwiczenia oraz gry zespołowe. Z ich użyciem pomagam uczestnikom poprawić ich kompetencje przydatne w trudnych negocjacjach. Z nabytymi kompetencjami, twoi pracownicy będą w stanie poradzić sobie z każdą sytuacją negocjacyjną, nie ważne czy staną twarzą w twarz z klientem czy dostawcą, czy będą negocjować za pośrednictwem telefonu. Nabędą również większej pewności swoich działań.
Równie istotna jest umiejętność szybkiego rozpoznawania stylu negocjacji, jaki reprezentuje twój negocjacyjny partner. Uczestnicy będą w stanie rozpoznać i zneutralizować wymierzone w nich strategie. Podczas warsztatów twój personel nauczy się identyfikować wiodące style negocjowania a także rozpoznawać swój własny styl. Uczestnicy szkoleni nauczą się również stosowania najpopularniejszych taktyk negocjacyjnych, sposobów ich rozpoznawania oraz neutralizacji. Po zakończeniu szkolenia twoi pracownicy będą w stanie samodzielnie wpłynąć na rezultat podejmowanych negocjacji.
Materiał kursowy, który przekażę uczestnikom wzbogaca doświadczenie edukacyjne zarówno w trakcie, jak i po warsztatach. Zapewniam każdemu obszerny skrypt. Można z niego korzystać podczas zajęć, jak i po ich ukończeniu.
Podczas warsztatów kładę szczególny nacisk na aktywne uczestnictwo. Warsztaty te uczą jakich narzędzi użyć aby działać taktownie i umiejętnie w sytuacjach negocjacyjnych, działając o obopólne korzyści.
Trening negocjacyjny dostosowywany jest specjalnie do potrzeb twoich i twojej organizacji, Moje interaktywne warsztaty mogą się odbyć w dowolnie wybranym przez ciebie miejscu.