Cała Polska
Komunikacja
Zamknięte
Nr szkolenia 2567

Warsztaty Negocjacje w logistyce

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Szkolenie z negocjacji w logistyce skupia się na kształtowaniu i umacnianiu odpowiednich kompetencji komunikacyjnych i negocjacyjnych niezbędnych w sektorze logistycznym. W trakcie szkolenia dużo czasu poświęcamy na omówienie tworzenia i utrzymywania trwałej i owocnej relacji z dostawcami oraz o doskonałą obsługę klientów. Podczas warsztatów wykorzystuję metodę odgrywania ról, interaktywne ćwiczenia oraz gry zespołowe. Z ich użyciem pomagam uczestnikom poprawić ich kompetencje przydatne w trudnych negocjacjach. Z nabytymi kompetencjami, twoi pracownicy będą w stanie poradzić sobie z każdą sytuacją negocjacyjną, nie ważne czy staną twarzą w twarz z klientem czy dostawcą, czy będą negocjować za pośrednictwem telefonu. Nabędą również większej pewności swoich działań. 

Równie istotna jest umiejętność szybkiego rozpoznawania stylu negocjacji, jaki reprezentuje twój negocjacyjny partner. Uczestnicy będą w stanie rozpoznać i zneutralizować wymierzone w nich strategie. Podczas warsztatów twój personel nauczy się identyfikować wiodące style negocjowania a także rozpoznawać swój własny styl. Uczestnicy szkoleni nauczą się również stosowania najpopularniejszych taktyk negocjacyjnych, sposobów ich rozpoznawania oraz neutralizacji. Po zakończeniu szkolenia twoi pracownicy będą w stanie samodzielnie wpłynąć na rezultat podejmowanych negocjacji.

Materiał kursowy, który przekażę uczestnikom wzbogaca doświadczenie edukacyjne zarówno w trakcie, jak i po warsztatach. Zapewniam każdemu obszerny skrypt. Można z niego korzystać podczas zajęć, jak i po ich ukończeniu. 

Podczas warsztatów kładę szczególny nacisk na aktywne uczestnictwo. Warsztaty te uczą jakich narzędzi użyć aby działać taktownie i umiejętnie w sytuacjach negocjacyjnych, działając o obopólne korzyści.

Trening negocjacyjny dostosowywany jest specjalnie do potrzeb twoich i twojej organizacji, Moje interaktywne warsztaty mogą się odbyć w dowolnie wybranym przez ciebie miejscu.

Cel szkolenia

Uczestnicy zdobędą kompetencje z zakresu:

  • zwiększania zysków poprzez skuteczne zaplanowanie i przeprowadzenie procesu negocjacji,
  • koordynacji procesu negocjacji na poziomie wewnątrz-organizacyjnym,
  • skutecznego podtrzymywania komunikacji poprzez zbudowanie wspólnego języka.
  • pewności siebie,
  • efektywnego negocjowania długoterminowych umów,
  • odkrywania celu, do którego dąży partner negocjacji
  • dokonywania wstępnego rozpoznania i dbania o niskie koszty po obydwu stronach, dzięki czemu uzyska się obopólnie korzystny rezultat,
  • minimalizowania konfliktów i impasu,
  • skupiania uwagi na interesach, unikania zajmowania nierozważnych pozycji,
  • efektywnego radzenia sobie z relacją z partnerem i jego zachowaniem podczas skomplikowanych negocjacji, jak i po nich

Grupa docelowa

Specjalista Manager pierwszego szczebla Manager średniego szczebla Manager najwyższego szczebla
Elektronika i telekomunikacja
Energetyka i elektryka
Kadra zarządzająca
Marketing i promocja
Sprzedaż/Handel
Łańcuch dostaw (SCM): logistyka i procesy logistyczne
Łańcuch dostaw (SCM): magazynowanie
Łańcuch dostaw (SCM): transport, flota i spedycja

Metodologia

Szkolenie ma charakter warsztatowy 

Dodatkowe informacje

Ilość wyświetleń oferty: 775

Do ustalenia

v

Miejsce i termin szkolenia

  • Cała Polska
  • Cena netto: Do ustalenia
  • Trenerzy:

  • Michał Chmielecki

Communication Corner Izabela Cichosz-Chmielecka

Henryka Sienkiewicza 72, 90-318 Łódź

tel: 793900292