Cała Polska
Sprzedaż
Zamknięte
Nr szkolenia 2556

WARSZTATY NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Negocjacje handlowe są niezbędne w funkcjonowaniu każdej firmy. Dlatego warto zdobyć wiedzę oraz umiejętności, które pozwolą Ci osiągać zamierzone cele w negocjacjach oraz jednocześnie budować długotrwałe oraz korzystne relacje z klientami.

Szkolenie z technik sprzedaży to doskonała oferta dla wszystkich osób, którym zależy na sukcesie i dbają o rozwój własnej kariery.

Warsztaty sprzedażowe sprawią, że zdobędziesz wiedzę oraz narzędzia, które pozwolą Ci osiągać zamierzone cele. Dzięki nim będziesz uzyskiwać znacznie lepsze wyniki sprzedaży. Szkolenie skupi się wyłącznie na negocjacjach sprzedażowych. Poznasz efektywne i praktyczne rozwiązania problemów, z którymi mierzą się sprzedawcy w trakcie negocjacji.

Cel szkolenia

Uczestnicy kursu negocjacje sprzedażowe zdobędą następujące kompetencje:

· dowiedzą się, jak rozwijać umiejętność prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych,

· zdobędą praktyczną wiedzę dotyczącą tego, jak sprzedawać więcej i lepiej,

· nauczą się budować relacje z klientem oparte na obopólnych korzyściach,

· poznają zasady planowania i strategii umacniających najważniejsze wartości biznesowe,

· nauczą się odkrywać prawdziwe potrzeby klientów,

· dowiedzą się, jak tworzyć skuteczną argumentacje,

· zdobędą wiedzę dotyczącą tego, jak niwelować obiekcje klienta,

· odkryją zasady negocjowania cen w skali długoterminowej,

· poznają skuteczne metody zamykania sprzedaży,

· dowiedzą się, jak kształtować wizerunek firmy w oczach klientów,

· zdobędą pewność siebie niezbędną do pracy sprzedaży.
 

Grupa docelowa

Specjalista Manager pierwszego szczebla Manager średniego szczebla Manager najwyższego szczebla
Finanse i bankowość
Grafika/Fotografia
IT: Architektura i projektowanie
IT: Pozostałe
IT: Programowanie
IT: Wdrożenia i testy
Kadra zarządzająca
Marketing i promocja
Media, sztuka i rozrywka
Obsługa klienta
Sport, zdrowie i uroda
Sprzedaż/Handel
Łańcuch dostaw (SCM): logistyka i procesy logistyczne

Plan szkolenia

Szkolenia sprzedażowe opierają się na formule warsztatowej, która jest znacznie skuteczniejsza od standardowych szkoleń przypominających wykłady. Uczestnicy będą pracować w grupach i wezmą udział w symulacjach negocjacyjnych, które pozwolą im na zastosowanie wiedzy w praktyce. Odkrywanie ról, gry menedżerskie oraz interaktywne ćwiczenia sprawiają, że informacje są lepiej przyswajane, a zajęcia są bardziej atrakcyjne dla uczestników i przede wszystkim stymulują do myślenia i poszukiwania niebanalnych rozwiązań negocjacyjnych. Szkolenia dla sprzedawców pomogą uczestnikom nabrać pewności siebie i swoje zdolności perswazyjne i w rezultacie zwiększyć sprzedaż. Podczas warsztatów jest miejsce na swobodną wymianę zdań, opinii oraz doświadczeń, co jest szczególnie cenne dla wszystkich uczestników szkolenia.

Szkolenie z technik sprzedaży kierowane jest do grup zamkniętych. Program jest starannie przygotowywany i adekwatny do specyfiki handlowej w danej branży.

Buduj i skutecznie umacniaj swoje umiejętności negocjacyjne oraz sprzedażowe!

Dodatkowe informacje

Ilość wyświetleń oferty: 5010

Do ustalenia

v

Miejsce i termin szkolenia

  • Cała Polska
  • Cena netto: Do ustalenia
  • Trenerzy:

  • Michał Chmielecki

Communication Corner Izabela Cichosz-Chmielecka

Henryka Sienkiewicza 72, 90-318 Łódź

tel: 793900292