Cała Polska
Negocjacje
Zamknięte
Nr szkolenia 2569

Warsztaty Negocjacje Międzynarodowe

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Kiedy negocjatorzy są przedstawicielami innych kultur, ich interesy, założenia, strategie jak również kontekst społeczny, ekonomiczny, prawny i polityczny negocjacji mogą w znaczny sposób odbiegać od siebie. Umiejętności negocjacyjne nakierowane na kulturową wrażliwość stają się coraz ważniejsze w świecie, w którym granice państw narodowych w zasadzie przestały odgrywać rolę.

Brak kompetencji kulturowych oraz rozumienia różnic często bywa swego rodzaju "winowajcą”, przez którego przedsiębiorstwa międzynarodowe tracą wielomilionowe kontrakty, nowe możliwości i rynki zbytu.

Jeśli organizacje i jednostki działające w ramach tych organizacji mają być efektywne, powinny nauczyć się myśleć i negocjować globalnie, a więc uwzględniając zróżnicowanie międzykulturowe.

Podczas szkolenia uczestnicy poznają specyfikę negocjacji ponad granicami. Dowiedzą się w jaki sposób kultura komplikuje i utrudnia proces negocjacji. Uczestnicy nauczą się planowania negocjacji, określania celu, sporządzania strategii negocjacji i doboru odpowiednich taktyk w zależności o kultury partnera, z którym będą negocjować. Uczestnicy szkolenia dowiedzą, w jaki sposób kultura wpływa na użycie środków perswazji i nauczą się skutecznie opierać manipulacjom w trakcie trwania negocjacji. Staną się osobami, które nie tylko nie poddadzą się manipulacjom, ale będą mogły wykorzystywać narzędzia perswazji i wywierać wpływ na partnerów biznesowych i współpracowników pochodzących z różnych kręgów kulturowych. Uczestnicy zapoznają się z architekturą i infrastruktura negocjacji globalnych.


Metody pracy i techniki stosowane podczas szkolenia:

- symulacje i gry negocjacyjne,

- case studies (analiza przypadków),

- quizy i testy,

- dyskusje moderowane,

- mini wykłady.


Cel szkolenia

Podczas szkolenia uczestnicy poznają specyfikę negocjacji ponad granicami. Dowiedzą się w jaki sposób kultura komplikuje i utrudnia proces negocjacji. Uczestnicy nauczą się planowania negocjacji, określania celu, sporządzania strategii negocjacji i doboru odpowiednich taktyk w zależności o kultury partnera, z którym będą negocjować. Uczestnicy szkolenia dowiedzą, w jaki sposób kultura wpływa na użycie środków perswazji i nauczą się skutecznie opierać manipulacjom w trakcie trwania negocjacji. Staną się osobami, które nie tylko nie poddadzą się manipulacjom, ale będą mogły wykorzystywać narzędzia perswazji i wywierać wpływ na partnerów biznesowych i współpracowników pochodzących z różnych kręgów kulturowych. Uczestnicy zapoznają się z architekturą i infrastruktura negocjacji globalnych. 


Uczestnicy:

  • zdobędą praktyczne doświadczenie negocjacyjne, bez ponoszenia konsekwencji błędnych decyzji,
  • dzięki ciekawym symulacjom i grom, uczestnicy szybko wejdą w role negocjatorów i będą im towarzyszyć prawdziwe emocje,
  • poznają techniki negocjacyjne i od razu będą mogli sprawdzić je w praktyce,
  • odbędą kilkanaście spotkań negocjacyjnych i renegocjacyjnych,
  • będą uczestniczyli w monitorowanym procesie negocjacji,
  • otrzymają informację zwrotną trenera prowadzącego szkolenie oraz pozostałych uczestników,
  • na nowo aktywnie zaangażują się w proces szkolenia, nawet jeśli już wielokrotnie uczestniczyli w warsztatach tradycyjnych.

Grupa docelowa

Specjalista Manager pierwszego szczebla Manager średniego szczebla Manager najwyższego szczebla
Architektura i projektowanie
Audyt i controlling
Badania i rozwój (R&D)
Budownictwo
Finanse i bankowość
Grafika/Fotografia
Hotelarstwo i turystyka
Inżynieria i projektowanie
IT: Architektura i projektowanie
IT: Pozostałe
IT: Programowanie
IT: Wspracie techniczne i administracja
Kadra zarządzająca
Marketing i promocja
Media, sztuka i rozrywka
Nauka i szkolnictwo
Sport, zdrowie i uroda
Zarządzanie jakością

Plan szkolenia

Program (dostosowywany dokładnie do potrzeb firmy)

1. Co wyróżnia negocjacje ponad granicami?

2. Otoczenie kulturowe organizacji

3. Architektura negocjacji międzynarodowych

4. Kultura w negocjacjach

5. Podziały kultur biznesu

6. Planowanie w negocjacjach międzynarodowych

7. Strategia i taktyki negocjacji konfrontacyjnych

8. Strategia i taktyki negocjacji integrujących

9. Percepcja, komunikacja w negocjacjach międzynarodowych

10. Perswazja w negocjacjach międzynarodowych

11. Kreatywność w negocjacjach

12. Negocjacje przez tłumaczy – korzyści i zagrożenia

13. Zarządzanie negocjacjami międzynarodowymi

14. Różnice kulturowe wybranych krajów i ich wpływ na negocjacje międzynarodowe

 

Metodologia

Szkolenie ma charakter warsztatowy

Dodatkowe informacje

Ilość wyświetleń oferty: 4401

Do ustalenia

v

Miejsce i termin szkolenia

  • Cała Polska
  • Cena netto: Do ustalenia
  • Trenerzy:

  • Michał Chmielecki

Communication Corner Izabela Cichosz-Chmielecka

Henryka Sienkiewicza 72, 90-318 Łódź

tel: 793900292