Szkolenie warsztatowe
Raport Deloitte z 2013 roku wskazuje, że główną trudnością, z którą borykają się na co dzień dyrektorzy działów informatycznych w Polsce jest brak kompetencji swoich podwładnych w zakresie efektywnej komunikacji.
Podczas szkolenia uczestnik pozna techniki, które pozwolą mu budować trwałe i owocne relacje z innymi ludźmi oraz realizować zamierzone cele.
Inwestycja w to szkolenie szybko zwróci się każdej organizacji. Efektywność współpracy w organizacji czy to na płaszczyźnie interpersonalnej czy międzygrupowej (między działami, departamentami itd.) bezpośrednio przekłada się na wyniki organizacji.
Korzyści z udziału w warsztatach
· Poznanie dobrych praktyk w komunikacji w projektach IT
· Poznanie technik dobrego porozumiewania się
· Rozwijanie uczciwej i otwartej komunikacji
· Nabranie umiejętności nawiązywania i utrzymywania konstruktywnych relacji z innymi ludźmi.
· Poznanie swoich mocnych i słabych stron w zakresie komunikowania się
· Promocja asertywności w kontaktach zawodowych i prywatnych
· Uświadomienie sobie działania i znaczenia barier komunikacyjnych oraz ich wpływ na rozumienie przekazywanych i odbieranych informacji.
· Wykorzystanie umiejętności komunikacji interpersonalnej w negocjacjach z klientem i współpracownikami itd.
· Poznanie technik efektywnej pracy w zespole
Metody pracy i techniki stosowane podczas warsztatów:
- Symulacje i gry
- Testy i quizy
- Dyskusje moderowane,
- Mini wykłady,
- Praca z kamerą (na życzenie klienta).