Kraków
Reklama
Otwarte
Nr szkolenia 2987

Warsztaty copywritingu

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Twój pomysł na pracę to copywriting. – Musisz mieć portfolio. – Zbudujemy je!
Zapraszamy na 15 godz. warsztaty copywritingu z możliwością uczestnictwa online lub stacjonarnie

Miejsce zajęć:

  • jeśli wybierasz opcję online: biurko i komputer w Twoim domu, łączymy się na Jitsi
  • jeśli uczestniczysz stacjonarnie: “Publishing School” w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, II piętro,
    sala nr 2

Prowadzi: mgr Krystyna N-Wawszczak – specjalizuje się w redakcji, copywritingu i poligrafii

Materiały: autorski mini skrypt do copywritingu oraz schematy do wszystkich ćwiczeń

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Kontakt: krystyna@publishingschool.pl lub tel. 504 068 626

Więcej informacji na http://nowa.publishingschool.pl/warsztaty-copywritingu-online-lub-stacjonarnie-2/

Grupa docelowa

Specjalista Manager pierwszego szczebla Manager średniego szczebla Manager najwyższego szczebla
Administracja
Grafika/Fotografia
Hotelarstwo i turystyka
HR - Zasoby ludzkie
IT: Architektura i projektowanie
IT: Pozostałe
Marketing i promocja
Media, sztuka i rozrywka
Nauka i szkolnictwo
Obsługa klienta
PR - Public Relations
Sport, zdrowie i uroda
Sprzedaż/Handel
Usługi

Plan szkolenia

Program:

  1. Magia i moc słowa. Gdzie pracują copywriterzy? Gdzie szukać pracy?
  2. Dlaczego copywriter nie jest pisarzem ani dziennikarzem? Twój mini słownik pojęć reklamowych.
  3. Przedstawiamy się. – Jak wykorzystać cztery złote zasady komunikatu copywritingowego?
  4. “Must have”, czyli portfolio copywritera. Jak na nie patrzy pracodawca, a jak Twój klient?
  5. Tekst i jego elementy. Printwriting a webwriting, podobieństwa i różnice.
  6. Tworzymy formy proste: synteza i wydłużenie zadanego tekstu, wyliczenia, tytuły do tekstu, podpisy pod ilustracje, tytuły o zmiennym zabarwieniu emocjonalnym, informacja “O mnie” prywatnie, “O mnie” zawodowo, “O nas” na www, pytania do wywiadu, zestaw mini postów na FB, tekst do własnej wizytówki i do wizytówki klienta, copy do autopromocyjnej jednostronnej ulotki.
  7. Zasady budowania sloganów reklamowych – tworzymy zestawy sloganów do kampanii klienta.
  8. Teksty poradnikowe oraz preclowe z jednym lub z kilkoma słowami kluczowymi.
  9. Krótkie formy z utrudnieniami: oferty sprzedażowe, przekształcenie tekstu ciągłego w zestawienie tabelaryczne, korekta tekstu promującego ideę społeczną. Taktyka komunikatu mailowego, czyli jak pisać skuteczne maile, odpowiedzi na maile z reklamacją.
  10. Teksty o długości midi: skracanie zleconego tekstu ze zmianą grupy docelowej w stosunku do informacji źródłowej, artykuły na blog na wybrany temat, propozycja treści i układu graficznego do dwóch ulotek dwustronnej oraz falcowanej.
  11. Teksty maxi: scenariusz spotu reklamowego, storytelling, obszerniejsze artykuły sponsorowane.
  12. Budujemy własne start-upowe portfolio analizując swoje możliwości, talenty i doświadczenie.
  13. After meeting: prezentacja portfolio symulująca spotkanie z pracodawcą.

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane w języku: polski

Ilość wyświetleń oferty: 47

450,00 zł590,00 zł + VAT (zw.)

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • Szkoła grafiki "Publishing School"
  • ul. Kosynierów 15 B 31-572 Kraków
  • Termin:   09.03.2021 17:15 - 29.03.2021 19:30
  • Zaczyna się za:  9d 6h 49m
  • Cena netto: 450,00 zł
    590,00 zł

Szkoła Grafiki "Publishing School"

ul. Kosynierów 15B, 31-572 Kraków