Warszawa
Sprzedaż
Otwarte
Nr szkolenia 3085

✅ VISUAL MERCHANDISING - KREOWANIE I ARANŻACJA POWIERZCHNI SKLEPU

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Zamów szkolenie:

https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/visual-merchandising/

KONTAKT: SZKOLENIA@SZKOLENIAATRIUM.PL, TEL. 22 211 89 11


EFEKTY SZKOLENIA
  • Wykorzystanie praktycznej wiedzy z obszaru tworzenia, budowania ekspozycji, prezentacji produktu na przykładzie sklepu odzieżowego, meblowego
  • Umiejętność aranżowania witryny
  • Zastosowanie psychologii zachowań konsumentów w organizacji ekspozycji w sklepie
  • Stosowanie różnych technik komunikacji cenowej na przykładzie w celu zwiększania sprzedaży
  • Posługiwanie się techniką cross-merchandisingu
  • Zdobycie wiedzy z zakresu zarządzania kategorią (category managament)
  • Prawidłowe wykorzystanie materiałów reklamowych w celu zwiększenia sprzedaży i budowania lojalności konsumenta. 
METODY PRACY:
  • Mini wykład trenera + ćwiczenia – zasady visual merchandisingu
  • Mini wykład trenera + ćwiczenia – zasady psychologii zachowań konsumenta
  • Analiza przykładów biznesowych dobrych i złych praktyk visual merchandisingowych (materiały foto / video).
  • Dyskusja moderowana – bank pomysłów.
  • Case studies 
OPINIE PO SZKOLENIU
  • Rekomenduję szkolenie. Bardzo rzetelne i merytoryczne. Grzegorz I., Smyk SA
  • Polecam kurs ze względu na ciekawe podejście do tematu, w przyjemny sposób podaną wiedzę i bardzo sympatyczną prowadzącą., Beata S., Majaland Warsaw Sp. z o.o.
  • Agnieszka jako prowadząca była w pełnie zaangażowana. Dobrze tłumaczyła. Dopasowywała się do potrzeb osób szkolących się. Marta m., Smyk SA

Plan szkolenia

1. CELE VISUAL MERCHANDISINGU

  • Podstawy Visual merchandisingu.
  • Visual merchandising a decyzje zakupowe konsumentów.
  • Visual merchandising jako sposób na pobudzanie wszystkich zmysłów klienta
2. STANDARDY MERCHANDISINGOWE
  • Strategia przygotowania i wdrożenia standardów visual merchandisingowych  – kalendarz, moodboard.
  • Narzędzia kontroli i egzekwowania na poziomie sklepów.
  • Nowoczesne technologie w zastosowaniu tworzenia standardów visual merchandisingowych.
3. NAJWAŻNIEJSZE ZASADY MERCHANDISINGOWE. PSYCHOLOGIA ZACHOWAŃ KONSUMENTA
  • Jak zachowuje się konsument w sklepie?
  • Oddziaływanie środowiska sklepowego na zmysły klienta.
  • Wpływ otoczenia sklepowego na sposób poruszania się w sklepie.
  • 10 behavioralnych zasad konsumenta w sklepie – strefy w sklepie
  • Analiza materiału foto/video
  • Case studies
4. JAK EFEKTYWNIE TWORZYĆ ARANŻACJĘ POWIERZCHNI SKLEPOWEJ
  • Aranżacja sklepu – planowanie ekspozycji.
  • Jak optymalnie dobrać asortyment produktów (zasada Pareto).
  • Aranżacja ścian, stołów, mebli wolnostojących 
  • Gorące i zimne strefy półki.
  • Efekt wyróżnienia (kontrastu) w półce.
  • Efekt obfitości na ścianie, w półce.
  • Najlepsze praktyki ekspozycji.
  • Najczęstrze błędy w ekspozycji visual merchandisingowej.
  • Analiza materiału foto/video.
  • Case studies
5. CROSS-MERCHANDISING
  • Zjawisko cross-selingu, istota, cele, korzyści
  • Merchandising krzyżowy, jako technika zwiększająca nie tylko sprzedaż, ale także ogólne zadowolenie konsumenta z robienia zakupów w danym sklepie.
  • Visual merchandiser jako "cichy sprzedawca".
  • Analiza foto/video
  • Ćwiczenia koncepcyjne
6. PROMOCJE KONSUMECKIE I DODATKOWE EKSPOZYCJE W SKLEPIE I KOMUNIKACJA CENOWA
  • Przykładowy plan sklepu, gorące miejsca.
  • AIDA - technika zwiększająca efektywność i efektowność działań promocyjnych.
  • "Wyróżnij się albo zgiń" - jak eksponować produkt, aby nie zginąć w gąszczu sklepowych promocji.
  • Materiały POS.
  • Jak skutecznie komunikować cenę klientowi.
  • Efektywność wizerunkowa promocji.
  • Analiza materiału foto/video.
  • Ćwiczenia koncepcyjne
7. WITRYNA SKLEPOWA
  • Rodzaje witryn, a sezonowość.
  • Rekwizyty na witrynie.
  • Oświetlenie.
  • Rodzaje manekinów.
  • Jakie manekiny, produkty, meble dostosować, aby witryna była interesująca dla klienta

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

Ilość wyświetleń oferty: 82

1 990,00 zł + VAT (23%)

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • Biurowiec Atrium Centrum, Warszawa
  • Al. Jana Pawła II 00-867 Warszawa
  • Termin:   13.06.2024 10:00 - 14.06.2024 17:00
  • Zaczyna się za:  49d 13h 0m
  • Cena netto: 1 990,00 zł

AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM ▶

Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa

tel: 222118911

email: beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl