Wrocław
Zarządzanie firmą
Otwarte
Nr szkolenia 3124

V Kongres Menedżera Zdrowia

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Szanowni Państwo,

Z przyjemnością informujemy, że V Kongres Menedżera Zdrowia odbędzie się 26 września we Wrocławiu. To wyjątkowe wydarzenie skupiające profesjonalistów zajmujących się zarządzaniem w ochronie zdrowia.

Podczas kongresu odbędzie się moderowana sesja networkingowa, zapewniająca doskonałą okazję do nawiązania cennych kontaktów branżowych. Ponadto, czeka na Państwa wiele, równoległych paneli tematycznych poświęconych najważniejszym aspektom związanym z prowadzeniem placówki medycznej.

Nie zabraknie również wystawy firm partnerskich, które zaprezentują swoje innowacyjne rozwiązania na stoiskach dostępnych dla uczestników w trakcie przerw pomiędzy wykładami oraz ćwiczeniami.


Cel szkolenia

Głównym celem przyświecającym organizacji konferencji jest podniesienie świadomości na temat kluczowych wyzwań i problemów w systemie opieki zdrowotnej oraz poszukiwanie rozwiązań i wyznaczanie strategii wpływającej na poprawę sytuacji w ochronie zdrowia.

Sesja networkingowa jest dla uczestników doskonałą platformą wymiany wiedzy i doświadczeń, a także miejscem nawiązywania nowych kontaktów biznesowych. 

Część targowa, która towarzyszy wykładom to miejsce poznania nowych produktów, rozwiązań IT, sprzętu medycznego oraz innowacyjnych technologii.

Grupa docelowa

Specjalista Manager pierwszego szczebla Manager średniego szczebla Manager najwyższego szczebla
Administracja publiczna
Kadra zarządzająca
Księgowość i podatki
Opieka medyczna: medycyna
Opieka medyczna: personel pomocniczy

Dla kogo organizujemy to wydarzenie? 1. Menedżerowie placówek medycznych. 2. Prezesi oraz pozostali członkowie zarządu spółek prowadzących działalność leczniczą. 3. Dyrektorzy szpitali oraz przychodni. 4. Kierownicy przychodni oraz danych komórek organizacyjnych. 5. Inne osoby reprezentujące kadrę zarządzającą podmiotu.

Plan szkolenia

W sesji inaugurującej wydarzenie zaplanowane są następujące tematy

  • "Ludzie przychodzą do firmy, ale odchodzą od szefa". Inteligencja etyczna w życiu współczesnego menedżera.  Jak krok po kroku zbudować zaufanie w zespole pracowniczym i go nie stracić?  
  • Dlaczego nie potrzebujesz sztucznej inteligencji?
  • Miłość niekoniecznie od pierwszego wejrzenia – co zrobić, aby pacjenci nas odkryli, pokochali i zostali z nami na długo?
  • Cześć, chętnie Cię poznam, czym się zajmujesz, jak możemy sobie pomóc? – sesja networkingowa dla uczestników konferencji 

W równoległych panelach tematycznych uczestnicy będą mieli możliwość wybrać pomiędzy następującymi tematami:

 Sala A

  • Co mówi o Tobie Twój zespół, kiedy wychodzisz z pokoju? – 5 poziomów zarządzania placówką medyczną.
  • Efektywne zarządzanie procesem zakupów medycznych -poznaj
  • Od kompetencji do fachowości. Radzenie sobie z obowiązkami szefa
  • Inspirujesz, motywujesz, czy demotywujesz? - o budowaniu motywacji.
  • Aktualne programy dofinansowania dla  sektora ochrony zdrowia – podział środków, główne priorytety i terminy składania wniosków.
  • Dlaczego lean management pasuje do medycyny?
    Zarządzanie zespołem medycznym przez pryzmat rozwoju kompetencji miękkich – komunikacja, delegowanie egzekwowanie.
  • Wartość dla zespołu czy strata czasu? Jak prowadzić spotkania pracownicze, żeby pracownicy chcieli brać w nich udział?
  • Nowe podejście do strategii - nad czym się zastanowić budując nowoczesną strategię?
  • Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi w podmiocie leczniczym. 

Sala B

  • Rozwój placówek medycznych w zgodzie z przepisami - jak z sukcesem prowadzić działalność leczniczą?
  • Ustawa o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta – jak wdrożyć w nowe przepisy
  • Odpowiedzialność prawna lekarza i podmiotu leczniczego – podstawy odpowiedzialności i możliwe konsekwencje
  • Optymalne formy zatrudnienia: umowa o pracę, umowa cywilnoprawna czy kontrakt?
  • Czas rozstania. Kiedy i w jaki sposób kończyć współpracę?
  • "Byle do piątku" - symptomy wypalenia zawodowego w zespole pracowniczym. Jak budować nawyki sprzyjające poczuciu szczęścia i wewnętrznego spokoju?  
  • Przeciwdziałanie mobbingowi i identyfikacji działań kwalifikowanych jako mobbing w podmiotach leczniczych
  • Compliance w zarządzaniu jakością i bezpieczeństwem w podmiocie medycznym
  • Dlaczego podwładnym trudno zrozumieć szefa - jak radzić sobie z wyzwaniami w komunikacji? 

Sala C

  • Pacjent u świadczeniodawcy - jak prawidłowo realizować świadczenia zdrowotne?  
  • Elektroniczna Dokumentacja Medyczna obowiązkiem świadczeniodawcy na przykładzie rozwiązań
  • Pacjent w centrum cyfrowej ewolucji – jak prawidłowo prowadzić i udostępniać EDM? Jakie możliwości kryje Internetowe Konto Pacjenta i mobilna aplikacja mIKP?
  • Digitalizacja usług medycznych, czyli czego oczekują różne pokolenia pacjentów.
  • Nowa ustawa o sygnalistach w placówkach medycznych.
  • Nowe wymogi prawne związane z leczeniem dzieci.
  • Zmiany  dla podmiotów leczniczych związane z ustawą o niektórych zawodach medycznych.
  • Co dokumentacja medyczna mówi o placówce? 

Sala D

  • Lojalność pacjenta premium. Co cenią, a czego nie znoszą pacjenci korzystający z usług prywatnie?
  • Jak być wyjątkowym na rynku? Nietuzinkowe pomysły na marketing placówki medycznej.
  • Strategie prawno-podatkowe. Droga do sukcesu poprzez przejście na najlepszą formę prawną dla Twojej placówki.
  • Co po pracy? – czyli sukcesja lub sprzedaż placówki medycznej.
  • Facebook – czy to jeszcze działa? 10 sposobów jak poprawić treści na profilu naszej placówki.
  • Newsletter – proste i skuteczne narzędzie utrzymywania kontaktu z pacjentem.
  • Kocha, lubi, szanuje. W jaki sposób wzbudzać miłość pacjentów do naszej placówki medycznej?
  • Uniwersalna instrukcja obsługi pacjenta, czyli jak za pomocą kolorów osobowości rozkochać pacjentów w obsłudze Twojej placówki medycznej?

Metodologia

Główną częścią wydarzenia stanowią wykłady prowadzone w czterech salach tematycznych, co umożliwia poruszenie blisko 40 tematów w ciągu całego dnia konferencyjnego

To jednak nie wszystko, ponieważ wykładom towarzyszy również część targowa, na której będzie można poznać najnowsze rozwiązania i technologie wykorzystywane w branży medycznej. Będzie to doskonała okazja do nawiązania cennych kontaktów oraz wymiany doświadczeń.

Dodatkowe informacje

Ilość wyświetleń oferty: 86

300,00 zł324,39 zł + VAT (23%)

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • Hotel Mercure Wrocław Centrum
  • 50-159 Wrocław
  • Termin:   26.09.2024 08:00 - 26.09.2024 18:00
  • Zaczyna się za:  18d 5h 31m
  • Cena netto: 300,00 zł
    324,39 zł

Mazowieckie Centrum Biznesowe Sp. z o. o.

Modlińska 6/202, 03-216 Warszawa

tel: 506-421-646

email: biuro@mcbkonferencje.pl