Mazowieckie
Zarządzanie procesami
Otwarte
Nr szkolenia 2483

UX - projektowanie użytecznych interfejsów

0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Szkolenie pozwala zweryfikować intuicyjną wiedzę na temat projektowania interakcji, systematyzuje ją i ćwiczy w trakcie licznych zadań praktycznych. W trakcie szkolenia przekażemy Ci podstawowe terminy z dziedziny HCI (interakcja człowiek-komputer), zasady, reguły i dobre praktyki stosowane przy projektowaniu użytecznych interfesjów. -cała wiedza oparta jest na przykładach licznych interfejsów, wynikach testów użyteczności i badań naukowych, a także unikalnej 10-letniej praktyce zawodowej trenera.

Cel szkolenia

Zapoznać Cię z podstawowymi zasadami i zjawiskami związanymi z interakcją człowieka z systemami komputerowymi. A także rozwinąć empatię względem potrzeb i ograniczeń użytkowników.

Grupa docelowa

Specjalista Manager pierwszego szczebla Manager średniego szczebla Manager najwyższego szczebla
IT: Architektura i projektowanie
IT: Pozostałe
Kadra zarządzająca

Kto powinien wziąć udział? -programiści, graficy, analitycy biznesowi, testerzy i właściciele produktu, -wszyscy zaangażowani w tworzenie wysokiej jakości produktów cyfrowych, -każdy podejmujący decyzje w odniesieniu do sposobu działania i wyglądu produktów cyfrowych, gdzie dobro użytkownika jest celem, a nie przeszkodą, -doświadczeni zawodowo, ale potrzebujący uporządkowania, weryfikacji i odświeżenia wiedzy, -twórcy rozbudowanych stron internetowych, aplikacji webowych, mobilnych i desktopowych, a także systemów ERP i aplikacji biznesowych.

Plan szkolenia

Po szkoleniu znasz:

najpopularniejsze heurystyki użyteczności,
zjawiska z dziedziny interakcji człowiek-komputer, takie jak prawo Fittsa czy Hicka,
zasady projektowania formularzy,
korzyści i ograniczenia ikonografii w interfejsach,
zasady grupowania elementów wpływające na postrzeganie interfejsów,
wyniki badań naukowych, leżących u podstaw dobrych praktyk w projektowaniu interfejsów,
techniki ewaluacji użyteczności systemów, takie jak wędrówka poznawcza, analiza heurystyczna czy testy użyteczności.


Po szkoleniu potrafisz:

-proponować rozwiązania zgodne z wybranymi heurystykami użyteczności,
zapobiegać typowym błędom użyteczności,
zaprojektować użyteczny formularz wraz z walidacją,
poprawić czytelność treści tekstowych,
sformułować zrozumiałe komunikaty błędów,
stosować ikony tak, aby poprawiały użyteczność, zamiast jej szkodzi
stosować proste tricki pozwalające na kierowanie uwagą użytkownika i ułatwianie procesów poznawczych,
stosować różne metody analizy eksperckiej, w tym oceniać użyteczność rozwiązań w oparciu o checklisty,
weryfikować rozwiązania w oparciu o obserwacje interakcji użytkowników z produktem.

Metodologia

Wiele dyskusji, ćwiczeń grupowych i indywidualnych, podczas których ocenisz użyteczność istniejących interfejsów i zaprojektujesz nowe rozwiązania. W trakcie szkolenia omówisz przykłady aplikacji biznesowych, stron internetowych, e-commerce, aplikacji mobilnych, a nawet produktów fizycznych.

Dodatkowe informacje

Ilość wyświetleń oferty: 110

Bezpłatne

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • Mazowieckie
  • Termin:   09.07.2019 09:00 - 10.07.2019 16:00
  • Zaczyna się za:  48d 23h 17m
  • Cena netto: Bezpłatne

​BAMT SP. z o.o. SP. k.

​Płocka 5a, 01-231 Warszawa

tel: ​506981902

email: gigacon@gigacon.org