Mazowieckie
Zarządzanie firmą
Otwarte
Nr szkolenia 2940

Trudne rozmowy z pracownikami

0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Szkolenie dla menedżerów i właścicieli firm

W ciągu każdego dnia prowadzimy tak wiele rozmów, że rozsądnie jest oczekiwać, że niektóre z nich będą trudnymi rozmowami.

Niezależnie od tego, czy dostarczasz złe wiadomości, udzielasz negatywnej oceny wydajności, rzucasz wyzwanie koledze lub klientowi, sprzeciwisz się dodatkowemu obciążeniu pracą, prezentujesz opcje w trakcie organizacyjnego kryzysu lub po prostu dajesz ludziom do zrozumienia, że kierunek danego projektu się zmienia - prowadzenie trudnych rozmów może być sytuacją trudną emocjonalnie. Zrozumiałe, że wiele osób zrobiłoby wszystko, aby trudnych rozmów uniknąć.

Jednak unikanie trudnych rozmów lub ich niewłaściwe prowadzenie może spowodować wiele negatywnych konsekwencji. Ten dwudniowy warsztat ma na celu pomóc Ci bez trudu podejść do trudnych rozmów i umiejętnie nimi zarządzać, aby oszczędzić negatywnych emocji i utrzymać interesy organizacji.

 

Cel szkolenia

Pod koniec szkolenia trudne rozmowy z pracownikami będziesz w stanie:

• Przejść od podejścia rywalizacyjnego albo defensywnego do podejścia opartego na współpracy w rozwiązywaniu konfliktów

• Inicjować i prowadzić trudne rozmowy z pracownikami prowadzące do zmiany zachowania

• Zrozumieć i zarządzać swoimi reakcjami i emocjami podczas spotkań

• Zidentyfikować i zmienić nieproduktywne nawyki konwersacyjne

• Używać uspokajających umiejętności komunikacyjnych, aby doprowadzić zdenerwowanych ludzi do racji

• Opracować pozytywne wzorce językowe

• Efektywnie wykorzystywać umiejętności perswazji i negocjacji

• Prowadzić trudne dyskusje dotyczące rozwiązywania problemów

 

Grupa docelowa

Specjalista Manager pierwszego szczebla Manager średniego szczebla Manager najwyższego szczebla
Finanse i bankowość
HR - Zasoby ludzkie
IT: Architektura i projektowanie
IT: Pozostałe
IT: Wspracie techniczne i administracja
Kadra zarządzająca
Marketing i promocja
Media, sztuka i rozrywka
Obsługa klienta
PR - Public Relations
Zarządzanie jakością

Korzyści dla firmy

rozmowa z pracownikiem

Plan szkolenia

Do kogo skierowane jest szkolenie trudne rozmowy z pracownikami?

Pracownicy działów HR

Szefowie zespołów projektowych

Menedżerowie i właściciele firm

To szkolenie pokaże ci jak się przygotować do trudnych lub kluczowych rozmów, jak zarządzać i kontrolować procesem dyskusji  i jak upewnić się że rozmawiasz z pracownikami w możliwie najbardziej produktywny sposób. To szkolenie poprawi twoje zaufanie i zwiększy wiedzę oraz umiejętności odnośnie zmniejszania stresu, podejmowania działań i radzenia sobie z trudnymi rozmowami.

 

Metodologia

Tematyka szkolenia trudne rozmowy z pracownikami

Właściwy sposób myślenia o trudnej rozmowie

•         Dlaczego trudne rozmowy są trudne

•         Strefy komfortu

•         Zasady prowadzenia trudnych rozmów

 

 Dynamika konfliktu

•         Style zarządzania konfliktami

•         Twój styl radzenia sobie z konfliktem

•         Jak ocenić czy przystąpić do konfliktu

•         Czynniki wpływające na przebieg konfliktu

•         Jak efektywnie zarządzać konfliktem

 

Przygotowanie do trudnej rozmowy

•         Jasne cele

•         Emocjonalne konta bankowe

•         Techniki rozpoczynania rozmów

 

Tworzenie właściwej atmosfery

•         Pierwsze kilka minut

•         Nasz domyślny styl komunikacji

 

Zwiększanie wpływu

•         Retoryka i argumentacja

•         Logika i emocje w procesie perswazji

•         Język a perswazja

•         Power words

•         Język ciała

•         Unikanie gier manipulacyjnych

 

Radzenie sobie z krytyką

•         Kontrolowanie własnych emocji

•         Kontrolowanie swojej odpowiedzi

 

 Przekazywanie niepożądanych wiadomości

•         Etapy rozmowy

•         Zarządzanie oczekiwaniami

 

 Trudne pytania

•         Jak je zadawać

•         Jak na nie odpowiadać

•         Jak unikać niektórych z nich

 

Wyrażanie silnych emocji i uczuć

•         Przygotowanie i cele

•         Różne punkty widzenia

•         Wyjaśnienie swoich uczuć

 

 Mediacja pomiędzy pracownikami – case studies

 Jak rozmawiać o niskiej wydajności  – case studies

 Trudne rozmowy o kompetencjach i umiejętnościach – case studies

 Trudne rozmowy o spóźnialstwie i nieobecności – case studies

Jak rozmawiać o łamaniu procedur i działaniach niezgodnych z polityką firmy – case studies

Rozmowy o niestosownej komunikacji – case studies

Syndrom młodego szefa – jak rozmawiać z młodym menedżerem – case studies

Awansowanie niedoświadczonego pracownika – case studies

Przejęcie pracownika z innego działu organizacji – case studies

Jak rozmawiać o ubiorze i wyglądzie pracownika – case studies

Jak rozmawiać z trudnymi pracownikami – case studies

 

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

Ilość wyświetleń oferty: 263

1 617,89 zł1 869,92 zł + VAT (23%)

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • Mazowieckie
  • Termin:   24.11.2020 09:00 - 25.11.2020 16:00
  • Zaczyna się za:  100d 11h 58m
  • Cena netto: 1 617,89 zł
    1 869,92 zł
  • Trenerzy:

  • Michał Chmielecki

Communication Corner Izabela Cichosz-Chmielecka

Henryka Sienkiewicza 72, 90-318 Łódź

tel: 793900292