Warszawa
Marketing
Otwarte
Nr szkolenia 2173

✅ TRADE MARKETING. MARKETING HANDLOWY DLA DZIAŁÓW SPRZEDAŻY.

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Zamów szkolenie:

https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/trade-marketing/ 

TRENER: Michał Dziekoński

Uzyskaj 80% dofinansowania do tego szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych PARP. Link do zgłoszenia znajduje się tutaj.

Kontakt: szkolenia@szkoleniaatrium.pl, beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl, tel. 607 710 797, 530 502 000

    Grupa docelowa

    specjalista marketingu specjalista sprzedaży menedżer marketingu menedżer sprzedaży

    Korzyści dla firmy

    zrozumienie kluczowych narzędzi trade marketingu, uporządkowanie wiedzy oraz znajomości najważniejszych pojęć, pogłębienie wiedzy i umiejętności w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi trade marketingu, także w obszarze strategii e-commerce, ukierunkowanie umiejętności w dopasowaniu do indywidualnych potrzeb – dzięki odrębnym elementom szkolenia dla firm B2C oraz B2B, sprawdzenie własnych umiejętności i strategii działania, dzięki grze symulacyjnej TRADE MARKETING, kształtowanie kompetencji w zakresie opracowywania spójnych planów działań trade marketingowych, rozwój umiejętności wykorzystania kluczowych narzędzi trade marketingu w codziennej pracy

    Korzyści dla uczestnika

    zrozumienie kluczowych narzędzi trade marketingu, uporządkowanie wiedzy oraz znajomości najważniejszych pojęć, pogłębienie wiedzy i umiejętności w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi trade marketingu, także w obszarze strategii e-commerce, ukierunkowanie umiejętności w dopasowaniu do indywidualnych potrzeb – dzięki odrębnym elementom szkolenia dla firm B2C oraz B2B, sprawdzenie własnych umiejętności i strategii działania, dzięki grze symulacyjnej TRADE MARKETING, kształtowanie kompetencji w zakresie opracowywania spójnych planów działań trade marketingowych, rozwój umiejętności wykorzystania kluczowych narzędzi trade marketingu w codziennej pracy

    Plan szkolenia

    Uzyskaj 80% dofinansowania do tego szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych PARP. Link do zgłoszenia znajduje się tutaj.

    1. Trade marketing 2.0 – jak zmienia się praca trade marketerów w epoce dynamicznych zmian u partnerów handlowych

    • ROPO, showroom, pokolenie Zalando – zmiany w kanałach dystrybucji powodujące modyfikację strategii wobec partnerów handlowych
    • marketing handlowy – łącznik między sprzedażą a marketingiem
    • najważniejsze pojęcia trade marketingu: channel partnership, field marketing, sales marketing, category management, merchandising, sales suport
    • nowa segmentacja partnerów w kanałach dystrybucji

    2. Symulacyjna gra strategiczna TRADE MARKETING

    • podział na rywalizujące ze sobą zespoły i poznanie zasad symulacji rynkowej
    • planowanie celów trade marketingu
    • określanie strategii obsługi partnerów w kanałach dystrybucji
    • opracowywanie ofert współpracy i korzyści
    • rywalizacja rynkowa – zdobywanie kontraktów
    • raportowanie wyników i feedback

    3. Blok dla firm B2C – category management

    • category management w handlu tradycyjnym i nowoczesnym
    • budowanie relacji z kluczowymi graczami (sieciami) – możliwości i ryzyka
    • kluczowe zasady zarządzania półką i powierzchnią sprzedaży
    • POS i narzędzia wsparcia sprzedaży partnerów handlowych
    • kluczowe wskaźniki i mierzenie efektywności w category management
    • marki własne: decyzja strategiczna firmy na rynku B2C

    4. Strategie marketingowe w trade marketingu

    • opcje i kierunki działań
    • macierz produkt-rynek jako narzędzie planowania działań
    • pozycjonowanie rynkowe oferty na tle konkurencji
    • wdrażanie działań trade marketingowych w praktyce

    5. Narzędzia taktyczne w pracy trade marketerów

    • promocja sprzedaży, materiały POS
    • rola zintegrowanej komunikacji marketingowej producenta
    • programy wspólne producenta i dystrybutora
    • szkolenia dla partnerów w kanałach dystrybucji
    • eventy dla dystrybutorów i klientów finalnych – techniki dotarcia

    6. Efektywność trade marketingu

    • wskaźniki penetracji rynku, dystrybucji, udziału w zakupach klientów
    • wskaźniki sprzedażowe, wizerunkowe i w zakresie przyszłych zakupów
    • trade marketing w internecie – platformy zakupowe, e-commerce, trade marketing pull

    7. Blok dla firm B2B – trade marketing B2B

    • specyfika trade marketingu na rynku B2B – gdzie kupującym są firmy,
    • sprzedaż przetargowa, kontraktowa i w dystrybucji rozdrobnionej
    • relacje z hurtem w sytuacji silnej pozycji kluczowych dystrybutorów na rynku
    • budowa map rynku i narzędzi wspierających sprzedaż na rynku B2B

      Metodologia

      Warsztat, gra szkoleniowa, ćwiczenia

      Dodatkowe informacje

      Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta
      Szkolenie może zostać zorganizowane jako zamknięte

      Ilość wyświetleń oferty: 1863

      1 750,00 zł + VAT (23%)

      v
      Zaczyna się za:

      Miejsce i termin szkolenia

      • Biurowiec Atrium Centrum, Warszawa
      • Al. Jana Pawła II 00-867 Warszawa
      • Termin:   15.04.2020 10:00 - 16.04.2020 17:00
      • Zaczyna się za:  10d 1h 51m
      • Ilość dostępnych miejsc:  10
      • Cena netto: 1 750,00 zł

      AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM

      Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa

      tel: 530502000

      email: beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl