Warszawa
Sprzedaż
Otwarte
Nr szkolenia 3073

✅ Trade Marketing. Kluczowe strategie i taktyki w marketingu handlowym

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Zamów szkolenie online:

https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/trade-marketing

KONTAKT: SZKOLENIA@SZKOLENIAATRIUM.PL, TEL. 22 211 89 11


KORZYŚCI

  • Zwiększenie skuteczności działań trade marketingowych.
  • Umiejętność dostosowywania strategii cenowej do potrzeb rynku.
  • Skuteczna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w obszarze trade marketingu
  • Zdolność efektywnego wykorzystania ceny w strategiach sprzedaży.
  • Umiejętność projektowania akcji promocyjnych
  • Skuteczna komunikacja w trade marketingu i tworzenie przekonujących komunikatów 
  • Umiejętność przekonywania poprzez skuteczne prezentacje i argumentacje
  • Zdolność budowania pozytywnego wizerunku produktów i firmy



Plan szkolenia

DZIEŃ PIERWSZY

1. Wprowadzenie i rola trade marketingu

  • Zrozumienie podstawowych funkcji trade marketingu.
  • Analiza roli marketingu i sprzedaży w wspieraniu procesu sprzedaży.
  • Kanały dystrybucji – co trzeba o nich wiedzieć, aby skutecznie wdrażać działania trade marketingowe
2. Przegląd dostępnych narzędzi trade marketingowych
  • Wybór odpowiednich narzędzi do konkretnych celów.
  • Projektowanie działań trade marketingowych
  • Różnice w trade marketingu B2C i B2B
3. Analiza rynku i poszukiwanie insightów konsumenckich
  • Tworzenie Buyer Persony - analiza potrzeb, zachowań i motywacji klientów 
  • Poszukiwanie insightów konsumenckich i pozycja marki na rynku.
4. Efektywne zarządzanie ceną i promocją
  • Strategie cenowe
  • Strategie rabatów stosowane przez producenta
  • Wpływ e-commerce na erozję cen
  • Up-selling i cross-selling  do zwiększenia średniej wartości koszyka.
  • Mechanizmy promocyjne typu: keep-sell, friend-sell, re-sell


DZIEŃ DRUGI 


1. Zalety i wady walki ceną

  • Produkty wrażliwe na cenę
  • Odpowiedzialność za cenę w organizacji: sprzedaż czy marketing
  • Wpływ obniżki ceny w promocji na sprzedaż regularną – case studies
  • Działania towarzyszące obniżaniu ceny.
  • Budowanie fair-share i wpływ polityki cenowej na rozwój kategorii.
  • Jakie marki radzą sobie z cenami a jakie giną w obliczu rozmów z klientem (sklepem)
2. Komunikacja w trade marketingu
  • Ekspozycja i komunikacja promocji
  • Zasady skutecznej komunikacji z konsumentem, sklepami i partnerami B2B
  • Mechanizmy psychologiczne w trade marketingu
3. Różne rodzaje akcji "Tailor Made Promo" i ich przygotowanie
  • Zarządzanie i rozliczanie akcji "TMP"
  • Współpraca z producentami i dostawcami
  • WARSZTAT: Projektowanie akcji trade marketingowej
4. Analiza rentowności i skuteczności promocji
  • Sposoby na ocenę skuteczności promocji
  • Ceny i promocje a rentowność sprzedaży
  • Efekt w postaci rentowności i parametry jakościowe
5. Budowanie skutecznych prezentacji
  • Przygotowanie konspektu prezentacji i wystąpienia
  • Hasła, skróty, wizualizacja, mapa myśli
  • Argumenty biznesowe i niebiznesowe dla działów sprzedaży i dla kupców
  • Strategie promowania oferowanej akcji trade marketingowej


Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

Ilość wyświetleń oferty: 852

2 300,00 zł + VAT (23%)

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • Centrum Konferencyjne, Warszawa
  • ul. Ogrodowa 58 00-876 Warszawa
  • Termin:   02.12.2024 09:00 - 03.12.2024 16:00
  • Zaczyna się za:  17d 21h 43m
  • Cena netto: 2 300,00 zł

AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM ▶

ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa

tel: 222118911

email: atrium.adwords@gmail.com