Warszawa
Marketing
Otwarte
Nr szkolenia 3065

✅TikTok marketing: działania promocyjne i wizerunkowe

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

TikTok marketing: działania promocyjne i wizerunkowe
Zamów szkolenie:

https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/tik-tok/

TRENER: Marta kasprzak

Kontakt: KONTAKT@szkoleniaatrium.pl, tel: 22 211 89 11

Cel szkolenia

Czy wiesz, że:

  • TikTok to najszybciej rozwijające się medium digital marketingu. Przyrost użytkowników TikToka jest większy niż Facebooka, Instagrama i Linkedin razem wziętych!
  • Użytkownicy TikToka w Polsce to nie tylko nastolatkowie. Głównie są tam młodzi dorośli: 60% w wieku 18-34 lat, a 19% w przedziale 35-49 lat
  • Aplikacja ma ponad 13 mln użytkowników w Polsce i ok. 2 mld na świecie
  • Algortym TikToka jest znacznie nowocześniejszy i efektywniejszy niż Facebooka, co oznacza, że łatwiej i szybciej dotrzesz do klientów. 
  • Reklamując się na TikToku znacznie zredukujesz koszty w porównaniu z innymi platformami, ponieważ konkurencja nie jest jeszcze tak wielka. Nie czekaj więc, aż inni będą tam przed Tobą.

Na szkoleniu dowiesz się: 

  • jak wykorzystać TikTok w biznesie dla działań wizerunkowych i promocyjnych.
  • dlaczego warto promować się na TikToku i poznasz zasady jego działania
  • jak samodzielnie założyć i ustawić konto na TikToku
  • jak utrzymać pozycję, jak budować Fanbase i jak moderować swój kanał na TikToku
  • dowiesz się, jak praktycznie tworzyć video (warsztat) i reklamy na TikToku i jakie formaty są tam dostępne
  • jak dokonywać analizy działań marketingowych i jak jej wyniki wykorzystać do zmiany / ulepszenia swojej strategii 

            Plan szkolenia

            PROGRAM SZKOLENIA: TIKTOK DLA BIZNESU

            DZIEŃ PIERWSZY

            1. Wprowadzenie do TikTok:

            • Jak TikTok wprowadził się na rynek i jego obecne trendy
            • Główne różnice pomiędzy TikTok a innymi kanałami społecznościowymi
            • Zrozumienie demografii użytkowników TikTok

            2. Tworzenie profilu firmowego na TikTok:

            • Jak założyć i zoptymalizować konto firmowe na TikTok?
            • Jak ustawić wizualizację profilu i ustawić swój kanał?

            3. Tworzenie angażujących treści na TikTok – strategia

            • Jak stworzyć kreatywne filmy za pomocą aplikacji TikTok?
            • Jak wykorzystać hashtag i inne narzędzia w celu zwiększenia widoczności?
            • Jak angażować publiczność i budować swoją społeczność?

            4. Praktyczne porady i triki do skutecznego marketingu na TikTok:

            • Jak wykorzystać funkcje wideo i audio w celu wyróżnienia się w tłumie?
            • Jak wykorzystać narzędzia reklamowe TikTok i ich efektywność?
            • Jak współpracować z influencerami i mikroinfluencerami na TikTok?

            5. Analiza i mierzenie efektywności działań na TikTok:

            • Jak monitorować i mierzyć wyniki swoich działań na TikTok?
            • Jak zrozumieć swoją publiczność i jak reagować na nie?

            6. Case studies i best practices marketingu na TikTok:

            • Studia przypadków sukcesów marketingu na TikTok
            • Najlepsze praktyki i wskazówki dla skutecznego marketingu na TikTok.
            • Q&A i dyskusja na temat marketingu na TikTok

            DZIEŃ DRUGI

            7. Nagrywanie video telefonem – praktyka

            • Ustawienia techniczne w telefonie – jak nagrywać w dobrej jakości?
            • Sprzęt i dodatkowe gadżety – jak i do czego ich używać?
            • Światło – najważniejszy czynnik wpływający na jakość video
            • Jak nagrywać siebie bez pomocy innych osób?
            • Nagrania – praktyczne ćwiczenia – warsztat

            8. Montaż na TikToku

            • Poznanie wszystkich funkcji wewnętrznych do nagrywania i montażu video na TikToku oraz ich wykorzystanie w praktyce
            • Jak nagrywać i montować szybko na TikToku?
            • Czym różni się edycja video bezpośrednio na TikToku od montażu w zewnętrznych aplikacjach? Praktyczne wskazówki

            9. Montaż w zewnętrznych aplikacjach

            • Poznanie aplikacji do montażu video na telefonie: CapCut, VN, InShot
            • Aplikacje do automatycznego dodawania napisów do video: Captions, Liro, AutoCap
            • Nagrywamy i montujemy video w poznanych aplikacjach – 3 godzinny warsztat

            10. Publikacja video na TikToku

            • O czym należy pamiętać, aby uzyskać jak najlepszą jakość i rezultaty naszego filmu

            11. Podsumowanie i Q&A


                      Metodologia

                      Warsztat, ćwiczenia, zadania praktyczne, case studies

                      Dodatkowe informacje

                      Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

                      Ilość wyświetleń oferty: 2487

                      1 190,00 zł + VAT (23%)

                      v
                      Zaczyna się za:

                      Miejsce i termin szkolenia

                      • Centrum Konferencyjne, Warszawa
                      • ul. Ogrodowa 58 00-876 Warszawa
                      • Termin:   02.12.2024 09:00 - 02.12.2024 17:00
                      • Zaczyna się za:  17d 20h 55m
                      • Cena netto: 1 190,00 zł

                      AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM ▶

                      ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa

                      tel: 222118911

                      email: atrium.adwords@gmail.com