Warszawa
Marketing
Otwarte
Nr szkolenia 3101

✅TECHNIKI SPRZEDAŻY - SZTUKA PRZEKONYWANIA, ARGUMENTACJI, PERSWAZJI

0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

SZKOLENIE W WARSZAWIE, 10-11 PAŹDZIERNIK

Zamów szkolenie: 

Kurs Techniki sprzedaży - sztuka przekonywania, argumentacji perswazji (szkoleniaatrium.pl)

kontakt: kontakt@szkoleniaatrium.pltel: 22 211 89 11 

TRENER- Hanna Adamiak

Cel szkolenia

KORZYŚCI
  • szkolenie techniki sprzedaży nauczy zespół sprzedażowy przełożenia technik współpracy na realne sytuacje zawodowe
  • stosując wiele prostych i skutecznych technik, uczestnicy zwiększą skuteczność w oferowanych usługach lub produktach
  • nabycie pewności siebie i biegłości w pozyskiwaniu nowych klientów,
  • nauczą się długofalowo współpracować z klientami
  • będą umieli współpracować z różnymi typami klientów
  • prezentowane techniki nauczą ich konkretnych rozwiązań na wszystkich etapach procesu dokonywania transakcji

Plan szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA

1. Metody zdobywania klientów

  • Aktywność handlowca w kontakcie z klientem – prosta reguła, ale często zapominana
  • Umawianie się na spotkanie. Co zrobić szczególnie w pierwszym kontakcie, aby nie odpaść na początku?
  • Rozmowy telefoniczne – spraw, aby dobrze Cię odbierano przez telefon
  • Sposoby zaciekawienia klienta ofertą / produktem
  • Rozmowy z klientami, którzy zrezygnowali ze współpracy z firmą
  • Reakcja na odmowy klienta – gotowe wzorce na trudne momenty
  • Recepta to wytrwałość – czyli nie daj się „spławić”
  • Przekonywanie klienta zadowolonego z Twojej konkurencji
2. Scenariusz spotkania z klientem
  • Przygotowanie się do spotkania z kontrahentem
  • Przeprowadzenie prawidłowej rozmowy oraz dbanie o pozytywne odczucia
  • 3 słowa o mowie ciała – czyli jak być dobrze postrzeganym przez klientów
  • Jak dobrze opowiedzieć o swojej firmie oraz o produkcie, aby zostać pozytywnie zapamiętanym
3. Rozmowa z klientem
  • Źródła informacji o kliencie, zwłaszcza rozpoznawanie podstawowych potrzeb przyszłego kontrahenta
  • Metody pozyskiwania jak największej ilości informacji o kliencie
  • Jakie kryteria decydują podczas kupowania produktów / usługi
  • Wykorzystanie pozyskanej wiedzy do przekonywania klienta / potencjalnego partnera do współpracy
4. Narzędzia i wzorce pracy handlowca
  • Narzędzia przekonywania i zachęcania do współpracy
  • Skuteczne taktyki do prezentacji korzyści – czyli dopasuj produkt do swojego klienta
  • Metody pokonywania oporu, przekory, niechęci, czyli rozpocznij merytoryczną rozmowę
  • Spraw, aby klient w kontakcie z Tobą czuł się ważny i doceniony
  • Sposoby bezpiecznego nacisku na klienta
  • Motywowanie i przekonywanie klienta. W szczególności do powiększenia zakupów towarów lub usług
5. Techniki zamknięcia rozmowy / transakcji
  • Decyzja o zamknięciu transakcji – kiedy podejmować kroki w kierunku zamknięcia?
  • Gotowe wzorce zamykania transakcji i zachęcania do ostatecznej decyzji klienta
  • Autodiagnoza własnych przekonań, w szczególności utrudniających sfinalizowanie transakcji
6. Radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
  • Sposoby informowania klienta o negatywnej sytuacji (np. zmiana ceny, terminu dostawy, decyzje reklamacyjne i inne)
  • Rodzaje postępowania w przypadku krytyki i agresji słownej
  • Czy asertywność może nam pomóc w rozmowach z klientami?
  • Wykorzystanie typologii klientów w trudnych momentach
  • Wzorce reakcji na zastrzeżenia i obiekcje klienta – czyli nauka skutecznej komunikacji
7. Rozmowy cenowe
  • Przygotowanie do rozmów ze stałymi kontrahentami – nie idź na żywioł!
  • Złe przekonania o własnej ofercie obniżające pozycję negocjacyjną
  • Sposoby na „podanie” ceny – nie rób tego byle jak
  • Reagowanie na próby uzyskania nieuzasadnionego rabatu – czyli umiejętność odmawiania
  • Przygotowanie cenowych wersji alternatywnych
  • Autoanaliza po nieudanej rozmowie – co robię dobrze, co robię źle…
  • Co to jest samoutrudnianie – jaki ma wpływ na skuteczność handlowca?
Sesja pytań i odpowiedzi i wręczenie certyfikatów


Metodologia

warsztaty

Dodatkowe informacje

Ilość wyświetleń oferty: 316

2 150,00 zł + VAT (23%)

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • Centrum Konferencyjne, Warszawa
  • ul. Ogrodowa 58 00-876 Warszawa
  • Termin:   20.02.2025 09:00 - 21.02.2025 16:00
  • Zaczyna się za:  97d 19h 31m
  • Cena netto: 2 150,00 zł

AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM ▶

ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa

tel: 222118911

email: atrium.adwords@gmail.com