✅TAJNIKI MOTYWACJI, PREFERENCJI I ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW - PSYCHOLOGIA MARKETINGU
Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
Dodaj do mapy szkoleń
W mapie szkoleń
Opis szkolenia
Zamów szkolenie tutaj: https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/psychologia-konsumenci/ KONTAKT: SZKOLENIA@SZKOLENIAATRIUM.PL, TEL. 22 211 89 11 KORZYŚCI - Lepsze zrozumienie potrzeb i motywacji klientów:
- zdobędziesz wiedzę na temat zachowań konsumentów i źródeł ich decyzji zakupowych (czasami bardzo zaskakujących i nieoczywistych). Dzięki temu będziesz mógł bardziej precyzyjnie dopasować ofertę i strategię do oczekiwań i preferencji klientów.
- Skuteczniejsze projektowanie produktów i usług:
- Pogłębienie wiedzy z zakresu psychologii marketingu umożliwia projektowanie produktów i usług lepiej odpowiadających na potrzeby i preferencje klientów. Możesz dzięki temu uniknąć błędów w projektowaniu i wprowadzać innowacje, które przyciągną uwagę oraz spełnią oczekiwania konsumentów.
- Efektywniejsze prowadzenie kampanii marketingowych:
- lepsze zrozumienie psychologicznych mechanizmów decyzyjnych klientów pozwali ci lepiej targetować reklamy i komunikować się z nimi w sposób bardziej skuteczny.
- Zwiększenie lojalności klientów:
- dzięki zastosowaniu odpowiednich strategii opartych na psychologii zachowań konsumentów, zbudujesz silniejsze relacje z klientami i zwiększać ich lojalność wobec marki. Dowiesz się, jak budować pozytywne nastawienie i sympatię wobec swojej marki, tworząc trwałe więzi z klientami.
- Optymalizacja doświadczenia klienta:
- będziesz mógł zidentyfikować obszary, w których można poprawić doświadczenie klienta, co przeloży się na wzrost satysfakcji i większą skłonność do powrotu klientów. Można również minimalizować bariery zakupowe i poprawiać interakcje z klientami.
Dowiesz się również: - Dlaczego jesteśmy mniej racjonalni niż nam się (racjonalnie) wydaje
- Dlaczego popyt, podaż i „niewidzialna ręka rynku” to nie wszystko
- Dlaczego dokonujemy wyborów, które obiektywnie rzecz biorąc, nie są najlepsze i co więcej, trwamy przy tych wyborach, nie patrząc na konsekwencje - i jak to możesz wykorzystać w marketingu?
- Dlaczego oferowanie wiele możliwości wyboru produktów lub usług to tak naprawdę pułapka dla klienta i jak z niej wyjść?
- To szkolenie to unikatowe połączenie wiedzy z zakresu psychologii marketingu z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich tworzy pełen inspiracji warsztat, który zrewolucjonizuje Twój sposób myślenia o marketingu. Naprawdę. Przekonaj się.
Cel szkolenia
KORZYŚCI - Lepsze zrozumienie potrzeb i motywacji klientów:
- zdobędziesz wiedzę na temat zachowań konsumentów i źródeł ich decyzji zakupowych (czasami bardzo zaskakujących i nieoczywistych). Dzięki temu będziesz mógł bardziej precyzyjnie dopasować ofertę i strategię do oczekiwań i preferencji klientów.
- Skuteczniejsze projektowanie produktów i usług:
- Pogłębienie wiedzy z zakresu psychologii marketingu umożliwia projektowanie produktów i usług lepiej odpowiadających na potrzeby i preferencje klientów. Możesz dzięki temu uniknąć błędów w projektowaniu i wprowadzać innowacje, które przyciągną uwagę oraz spełnią oczekiwania konsumentów.
- Efektywniejsze prowadzenie kampanii marketingowych:
- lepsze zrozumienie psychologicznych mechanizmów decyzyjnych klientów pozwali ci lepiej targetować reklamy i komunikować się z nimi w sposób bardziej skuteczny.
- Zwiększenie lojalności klientów:
- dzięki zastosowaniu odpowiednich strategii opartych na psychologii zachowań konsumentów, zbudujesz silniejsze relacje z klientami i zwiększać ich lojalność wobec marki. Dowiesz się, jak budować pozytywne nastawienie i sympatię wobec swojej marki, tworząc trwałe więzi z klientami.
- Optymalizacja doświadczenia klienta:
- będziesz mógł zidentyfikować obszary, w których można poprawić doświadczenie klienta, co przeloży się na wzrost satysfakcji i większą skłonność do powrotu klientów. Można również minimalizować bariery zakupowe i poprawiać interakcje z klientami.
Plan szkolenia
1. Jak powstaje wiedza konsumenta - Jak uczymy się i zapamiętujemy
- Jak wybieramy
- Jak kupujemy
- I jak racjonalizujemy podjęte decyzje
2. Postawy konsumenckie - oczekiwania i zadowolenie - Czym są postawy utajone, jak je odkryć i wykorzystać
- Jak wpływać i modyfikować postawy konsumenckie
3. Motywacje i emocje w marketingu - Kupowanie nieplanowane - reakcje konsumentów na zabiegi marketingowe
- Reakcje konsumenta na cenę, promocje cenowe
- Kupowanie powtarzane, nawykowe i przywiązanie do marki
- Kupowanie refleksyjne - podejmowanie decyzji
4. Dysonans pozakupowy i satysfakcja pozakupowa - Ocena zgodności oczekiwań z rzeczywistością.
- Wpływ doświadczenia zakupowego na lojalność klienta.
- Strategie zarządzania dysonansem pozakupowym.
5. Modele decyzji zakupowych - Model EKB, Fishbeina, Ajzena
- Jak konsument szuka informacji
- Jak porównuje możliwe opcje wyboru
- Jak podejmuje decyzje o zakupie
- Jak zachowuje się po dokonaniu zakupu
6. Modele używane do ustalania celów kampanii reklamowej i mierzenia jej efektów - czym są i dlaczego już nie wystarczają? - AIDA - uwaga, zainteresowanie, pożądanie, działanie
- DAGMAR - 5 etapów oddziaływanie przekazu reklamowego na konsumenta
7. Psychograficzna segmentacja rynku - VALS (Vales and Lifestyles Segmentation) - model motywacji konsumenckiej oparty na wartościach i stylach życia
- VALS 2 - 8 podstawowych grup konsumenckich
- Model motywacji konsumentów Censydiam i co to ma wspólnego z Freudem
8. Co wpływa na wizerunek marki i produktu 9. Jaka jest rola badań marketingowych w dostarczaniu wiedzy o konsumencie A ponadto: - Porównasz smak Coca-Coli i Pepsi
- Poszukasz jajka w cieście
- Poznasz tajemnicę czarnej perły
- Odkryjesz, dlaczego droższa aspiryna jest skuteczniejsza
- Policzysz czarne i zielone taksówki
- Zapoznasz się z zaletami i wadami (mentalnego) mieszkania w Lake Wobegon
- Dowiesz się, ile jest warte 100 PLN i co to ma wspólnego z małym gąsiątkiem
- Przypomnisz sobie co jadał E.T. i czym jeździ James Bond
- … i odkryjesz, jak ważne jest to dla Twojej firmy
Metodologia
Jak?Warsztatowo - intensywna sesja robocza, z elementami wykładu, ćwiczeń i dyskusji grupowej.
Dodatkowe informacje
Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta
Szkolenie może zostać zorganizowane jako zamknięte
Ilość wyświetleń oferty: 1289
|