Warszawa
Techniki antystresowe
Otwarte
Nr szkolenia 2300

Szkolenie Zarządzanie stresem i emocjami – Inteligencja emocjonalna

0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Emocje i stres są zasobem, który możesz świadomie używać tak, by wspierał Cię w realizacji celów. Jeżeli czujesz, że przez większość czasu coś tłumisz w sobie, zżera Cię stres, nieśmiałość, lub wybuchasz złością, mamy dla Ciebie dobre wiadomości - możesz nauczyć się 3 styli radzenia sobie ze stresem i zmieniać je dowolnie a także zmieniać swoje emocje, np. złość, smutek na zadowolenie!

Jak Twoje życie zmieni się, gdy zamiast irytacji, złości i stresu będziesz odczuwać satysfakcję, pogodę ducha i radość?

Pamiętaj, stres i emocje, zarządzane świadomie, niosą energię potrzebną do działania!

Inteligencja emocjonalna szkolenia 4GROW – Co dostaniesz EXTRA?

Ty i trener przez 90 min.

W ciągu roku od szkolenia dajemy Ci 90 min indywidualnego treningu - sam na sam z trenerem, twarzą w twarz na spotkaniu u nas w biurze! Chcemy, aby był taki czas, gdy trener jest tylko dla Ciebie, Uczestniku i nikogo więcej - byś mógł nie przejmując się niczyją obecnością zająć się najtrudniejszymi dla Ciebie sprawami, byś mógł przećwiczyć z trenerem techniki sam na sam i dostać spersonalizowany feedback, by cała uwaga trenera była tylko dla Ciebie. Możesz go wykorzystać np. na indywidualny trening antystresowy.

 

Bez limitu godzin - kontakt telefoniczny z trenerem

Po szkoleniu, gdy chcesz porozmawiać, potrzebujesz porady, masz pytania lub wątpliwości, albo chcesz coś przećwiczyć - nasz trener będzie służył Ci pomocą w rozmowie. Wystarczy, że zadzwonisz lub napiszesz do trenera, a dostaniesz w odpowiedzi propozycje terminu, kiedy może porozmawiać. Tak długo jak będzie istniało 4GROW, bez limitu godzin do przegadania.

Przez rok - inspirujące materiały z tematu szkolenia

Nowo zdobytą wiedzę najefektywniej zapamiętujemy, gdy w pierwszych miesiącach regularnie ją odświeżamy na różne sposoby oraz gdy wykorzystujemy ją do rozwiązywania nowych problemów. Dlatego przez rok będziemy przysyłać Ci mailowo, Uczestniku, najciekawsze i najważniejsze treści ze szkolenia, co ułatwi Ci zarządzanie stresem – szkolenie to tylko pierwszy etap w kolejnych będziemy Cię wspierać materiałami pod różnorodną postacią:

·         Study case – opisujemy w nich przykłady użycia technik omawianych na szkoleniu w sytuacjach biznesowych.
Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.

·         Materiały z teorią – opisujemy w nich teorię, czyli zasady, techniki, narzędzia omawiane na szkoleniu wraz z przykładową zawartością komunikatów.
Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.

·         Quizy – sprawdzają znajomość zagadnień poruszanych na szkoleniu oraz wykorzystania tej wiedzy do rozwiązywania problemów. Po rozwiązaniu każdego zadania quizu Uczestnik otrzymuje automatycznie informacje zwrotną z poprawnymi odpowiedziami oraz ich uzasadnieniem, dzięki czemu od razu uczysz się, jeśli popełnisz błąd. Na końcu quizu Uczestnik otrzymuje podsumowanie wyników z raportem i punktacją.
Ilość: 4, forma – ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.

·         Pięciosekundówki – jedno, dwuzdaniowe najważniejsze kwintesencje, wnioski i reguły dotyczące zagadnień poruszanych na szkoleniu.
Ilość: 12, forma – zawartość w mailu.

Troskę o Twoje potrzeby przed szkoleniem

Trener kontaktuje się z Tobą do 2 dni po zgłoszeniu, by poznać Twoje potrzeby (czyli co jest dla Uczestnika problemem, wyzwaniem, trudnością w temacie szkolenia ) i kontekst zawodowy, dzięki czemu wie, co dla każdego Ciebie jest ważne i na co zwrócić uwagę prowadząc szkolenie. Jeśli Twoje potrzeby będą mogły być zrealizowane w pełniejszym stopniu na innym szkoleniu, trener doradzi Ci zmianę tematu szkolenia.

Wygodne fotele:)

Postanowiliśmy stworzyć w Warszawie, w naszym biurze własną salę szkoleniową, z najwyższym poziomem wygody dla Uczestnika. Postawiliśmy przede wszystkim na szerokie, wygodne fotele, ładny widok za oknami na zieleń, dwie toalety na maksymalnie 10 osób i bogatą przerwę kawową obejmującą deskę serów z orzechami, oliwkami, owoce, ekspres ciśnieniowy do kawy i soki owocowe 100%. Wynajmując sale w innych miastach dbamy o to, aby poziom wygód był jak najwyższy - zwracamy uwagę na toalety, okna, siedzenia, a nawet widok za oknami.

 

Zarządzanie emocjami – szkolenie 4GROW – Jak oceniają je nasi Uczestnicy i Zamawiający

Szkolenie Inteligencja emocjonalna pokazało mi praktyczne narzędzia do pracy nad sobą i swoimi umiejętnościami. Chętnie podzielę się zdobytą wiedzą, nie tylko w pracy, ale przede wszystkim w życiu osobistym. Zbudowała się we mnie ogromna nadzieja na umiejętne panowanie nad swoimi emocjami i zarządzanie nimi.

Senior Procurement Officer CEE T&ES,
Unilever Sp. z o.o.

 

Dzięki szkoleniu nauczyłam się myśleć pozytywnie, opanować emocje i zarządzać nimi. Treningi i ćwiczenia jak opanować emocje i jak sobie z nimi radzić były elementami, które najbardziej mi się podobały, Było to najlepsze szkolenie w jakim brałam udział, panowała miła atmosfera. Szkolenie inteligencja emocjonalna było prowadzone  w ciekawy sposób, zachęcająco do ćwiczeń i pracy nad sobą.

Specjalista ds. zakupów i planowania produkcji,
Impress decor Polska Sp. z o.o.

Trener w bardzo ciekawy i przekonywujący sposób przedstawił kwestie radzenia sobie ze stresem i emocjami, zarówno na stopie zawodowej, jak i w sferze prywatnej. Początkowo nie byłem zbytnio przekonany do całego konceptu (2 dni o emocjach? – bo i po co i o czym), ale okazało się, że szkolenie: Inteligencja emocjonalna było ciekawą kombinacją teorii i praktyki. A drugi dzień... przerósł najśmielsze oczekiwania! Z taką huśtawką emocjonalną spotkałem się chyba po raz pierwszy...i aby ostatni..., ale było to niesamowite doświadczenie, i z takim bagażem łatwiej będzie zrozumieć pewne reakcje przyjaciół, pracowników, a nawet rodziny. Wspólnie, korzystając ze zdobytej wiedzy, i przy wsparciu Trenera, przekonaliśmy się w praktyce, jak radzić sobie nawet w najtrudniejszych sytuacjach.

Kierownik ds. Zarządzania Centrum Operacyjnym,
Capgemini Polska Sp. z o.o.

Czuję się po szkoleniu wypełniony ochotą do wdrażania prezentowanych metod, co jest najlepszym dowodem na to, że tak trudny temat został mi przekazany w sposób zrozumiały i pełny. Moje pytania znalazły szybką odpowiedź i po szkoleniu czuję, że również poprzez wspaniałą moderację i atmosferę sam znajdowałem na nie odpowiedź. Polecam każdemu, szczególnie tym sceptycznie nastawionym na tematy miękkie. To naprawdę przynosi pozytywne skutki.

Specjalista ds. analiz energetycznych,
Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej sp. z o.o.

Szkolenie pozwalające na spojrzenie z innej perspektywy na trudne kwestie, z którymi spotykały się na co dzień. Bardzo interesujące i dające do myślenia fragmenty wystąpień oraz późniejsza ich interpretacja. Szkolenie zdecydowanie w grupie tych najciekawszych, godnych polecenia. Jasność i klarowność przekazu, oraz miła atmosfera podczas szkolenia: Inteligencja emocjonalna.

Kierownik produktu,
Siemens Sp. z o.o.

Bardzo praktyczne szkolenie ze wskazówkami przydatnymi w życiu prywatnym i zawodowym. Niesamowicie przyjemna atmosfera, dużo ćwiczeń praktycznych i bardzo kompetentna prowadząca. Szkolenie: inteligencja emocjonalna pokazuje szereg prostych narzędzi pomocnych w sytuacjach, w których chcielibyśmy mieć kontrole nad własnymi emocjami. Najlepsze ze szkoleń miękkich w jakich miałem okazję uczestniczyć.

Konsultant SAP,
DONG Energy IT Polska Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja emocjonalna przygotowane bardzo profesjonalnie. Serdecznie polecam.

Analyst,
F1 Solutions Sp. z o.o.

Odniosłam duże korzyści ze szkolenia: Inteligencja emocjonalna. Emocje nie są naszym problemem, musimy nimi mądrze zarządzać. Pełen profesjonalizm, kompetencje i wysoka kultura osobista prowadzącego. Bardzo miła atmosfera. Z pewnością zdecyduję się na uczestnictwo w innym szkoleniu. POLECAM

Cel szkolenia

Zarządzanie stresem – szkolenia 4GROW uczą….

  • Większej efektywności w realizacji celów - szybszej reakcji w sytuacji wymagającej działania, a w której pojawiają się emocje i/lub stres oraz osiągania lepszych jakościowo rezultatów (im silniejsze emocje, tym widoczniejsza poprawa efektywności)
  • Zmiany swoich stanów emocjonalnych
  • Wzbudzania pożądanych emocji
  • Poprawiania własnego nastroju oraz budowania pozytywnej atmosfery wokół siebie
  • Budowania głębszych, bezkonfliktowych relacji

Grupa docelowa

Specjalista Manager pierwszego szczebla Manager średniego szczebla Manager najwyższego szczebla
Administracja
Administracja publiczna
Architektura i projektowanie
Audyt i controlling
Badania i rozwój (R&D)
BHP i ochrona środowsika
Budownictwo
Elektronika i telekomunikacja
Energetyka i elektryka
Finanse i bankowość
Gastronomia
Grafika/Fotografia
Hotelarstwo i turystyka
HR - Zasoby ludzkie
Inżynieria i projektowanie
IT: Architektura i projektowanie
IT: Pozostałe
IT: Programowanie
IT: Wdrożenia i testy
IT: Wspracie techniczne i administracja
Kadra zarządzająca
Księgowość i podatki
Marketing i promocja
Media, sztuka i rozrywka
Nauka i szkolnictwo
Nieruchomości
Obsługa klienta
Opieka medyczna: farmacja
Opieka medyczna: medycyna
Opieka medyczna: personel pomocniczy
Opieka medyczna: weterynaria
PR - Public Relations
Prawo
Produkcja i przemysł: pozostałe
Produkcja i przemysł: pracownicy produkcyjni
Produkcja i przemysł: serwis i utrzymanie ruchu
Produkcja i przemysł: zarządzanie i optymalizacja
Sport, zdrowie i uroda
Sprzedaż/Handel
Ubezpieczenia
Usługi
Zakupy
Zarządzanie jakością
Łańcuch dostaw (SCM): logistyka i procesy logistyczne
Łańcuch dostaw (SCM): magazynowanie
Łańcuch dostaw (SCM): transport, flota i spedycja

Zapraszamy wszystkich chętnych.

Korzyści dla firmy

Zwiększenie efektywności w realizacji celów - szybszej reakcji w sytuacji wymagającej działania, a w której pojawiają się emocje i/lub stres oraz osiągania lepszych jakościowo rezultatów (im silniejsze emocje, tym widoczniejsza poprawa efektywności)

Korzyści dla uczestnika

umiejętność zmiany swoich stanów emocjonalnych
umiejętność panowania nad stresem
poznanie i przećwiczenie technik obniżających poziom stresu
umiejętność wzbudzania pożądanych emocji

Plan szkolenia

Program szkolenia radzenia sobie ze stresem i emocjami

1) Zarządzanie stresem - inteligencją emocjonalną zmienisz go w spokój

Stres utrudnia Ci efektywne działanie i nie pozwala zapomnieć o sprawach firmowych również po pracy? Nie możesz zasnąć, bo myślisz o czekających Cię spotkaniach, zadaniach i problemach do rozwiązania? Żyjesz w napięciu? Ścisk w żołądku, zimne dłonie, zalewający rumieniec… Jak sobie radzić ze stresem, martwieniem się, strachem, które blokują efektywne działanie?

Nauczę Cię naszego autorskiego algorytmu zamiany stresu w spokój!

  • Dowiesz się także czym jest stres, jak powstaje i kiedy staje się zagrożeniem. Opowiem Ci o najnowszych badaniach naukowych dotyczących stresu i ich praktycznym zastosowaniu.
  • Przeanalizujesz jakie, stosowane przez Ciebie strategie radzenia sobie ze stresem, są skuteczne, a jakie Ci nie służą?
  •  Dowiesz się, w jaki sposób obniżyć napięcie wynikające ze stresu i zrelaksować się, wykorzystując proste techniki relaksacji (mindfulness, oddychanie obniżające niepokój, trening Jacobsona, trening autogenny Schultza, i.in.)


Przejdź na naszą stronę, żeby zapoznać się z programem szkolenia Zarządzanie stresem i emocjami – trening antystresowy lub czytaj dalej.


2) Złość – inteligencją emocjonalną zmienisz ją w neutralny stan

Obserwujesz, że w Twoim życiu jest dużo złości, winnych osób? Czujesz, że złość wpływa negatywnie na Twoje relacje z koleżankami i kolegami w pracy?

Zmienimy to – nauczę Cię naszego autorskiego algorytmu wygaszania złości do neutralnego stanu, umożliwiającego komfortowe, normalne funkcjonowanie.

  •  Zobaczysz także pozytywne aspekty złości (tak, tak, pozytywne!).
  • Zapoznasz się z procesem powstawania emocji, dzięki czemu zrozumiesz, w którym miejscu możliwa jest zmiana pojawiających się uczuć – dowolnych!
  • Nauczysz się stawiać odpowiednie pytania, by dotrzeć do źródła złości i znaleźć konstruktywne rozwiązanie w każdej trudnej sytuacji – czyli uruchomisz w sobie sprawczość, zaradność.
  • Dowiesz się, jak zmieniać negatywne przekonania, które stoją za przeżywaną złością, frustracją, zniechęceniem oraz poznasz techniki konstruktywnego wyrażania emocji – nawet w biznesie!
  •  Rozumiejąc, skąd się biorą „negatywne emocje” będziesz wiedzieć, jak poradzić sobie z emocjami innych. Powiem Ci, czym jest empatia i jak zareagować w sposób empatyczny na trudne emocje współpracowników, klientów, bliskich.

3) Smutek – inteligencją emocjonalną zmienisz go w pozytywną energię

Zamartwiasz się, smucisz i nie wiesz, jak wyjść z emocjonalnego dołka? Tak, w życiu każdego z nas bywają trudne momenty i zdarza się, że trwają długo, ale to nie oznacza, że jesteś skazany na smutek!

Nauczę Cię naszego autorskiego algorytmu zamiany smutku w pozytywny stan!

  • I to nie wszystko. W smutku jest głębszy sens. Nie tylko w smutku – każdej emocji. Rozumiejąc emocje, nauczysz się brać z nich wszystko to, co najlepsze i zamieniać na inne uczucia w optymalnym momencie!
  •  Zmienisz swoją strategię myślową na sprzyjającą działaniu i realizacji Twoich celów.
  • Poznasz przeszkody stojące na drodze do skutecznego radzenia sobie z emocjami - mechanizmy obronne – i nauczysz się je niwelować
  • Czy wiesz, że jest ponad 100 uczuć? A Ty ile z nich rozpoznajesz w swoim życiu?

Nauczę Cię rozpoznawać swoje emocje i powiem Ci, dlaczego ważne jest nazywanie swoich emocji.

4) Radość, rozbawienie, pozytywny nastrój - inteligencją emocjonalną wzbudzisz je w sobie

Widzisz wokół siebie uśmiechniętych ludzi, pozytywnie nastawionych do świata – i zastanawiasz się, jak oni to robią? Jak wzbudzić w sobie pozytywny nastrój? Jak wprowadzić do swojego życia więcej radości? Możesz wybrać to, jak się poczujesz!

Nauczę Cię naszego autorskiego algorytmu zmiany dowolnego uczucia, dowolnej emocji w radość, rozbawienie, pozytywny nastrój!

  •  Przeprowadzę Cię także przez trudne doświadczenie – dzięki poznanym narzędziom, zmienisz swój stan emocjonalny na taki, jaki wybierzesz.
  •  Nauczę Cię optymizmu. Zapoznasz się z odkryciami psychologii pozytywnej i dowiesz się w jaki sposób patrzeć na swoje sukcesy i porażki.

Wyobraź sobie stabilność w Twoich emocjach, lekko pobudzający do działania, przyjemny poziom stresu. I wszystkie Twoje reakcje w Twojej kontroli! To wszystko jest możliwe, dowiedz się więcej – inteligencja emocjonalna – szkolenie to dobry początek na rozpoczęcie zmian.


Jeśli chcesz się upewnić przeczytaj jeszcze więcej opinii ze szkolenia inteligencja emocjonalna

 

 

Szkolenie: Inteligencja emocjonalna – Zarządzanie stresem i emocjami było bardzo ciekawe ze względu na kameralny klimat oraz ze względu na tematykę – praktyczne zajęcia pozwoliły na zaangażowanie się i aktywne uczestnictwo.

Doradca ds. Sprzedaży,
Grupa Pracuj Sp.z o.o

 

Otrzymałam to, czego się nie spodziewałam, coś, co użyję w życiu zawodowym, jak i osobistym - super szkolenie.

Specjalista ds. podatków

 

W trakcie szkolenia: Inteligencja emocjonalna – Zarządzanie stresem i emocjami nauczyłam się przeżywać emocje bez negatywnych efektów, np. poczucia winy, co zdarzało mi się wcześniej. Moderowana przez trenera atmosfera spotkania oparta na zaufaniu sprzyjała naszemu otwarciu się i umożliwiała pracowanie na trudnych emocjach. Program szkolenia w 100% spełnił moje oczekiwania - jestem usatysfakcjonowana efektami.

Suedzucker Polska S.A.

 

Zaskakujące elementy w tym szkoleniu:
- wykorzystanie materiałów, filmików-bardzo pozytywne
- „rodzinna” i miła atmosfera, wprowadzanie w stan swobody, możliwość wyrażania swoich opinii i uczucie zaufania
- empatia i wyrozumiałość trenera
- subtelny sposób motywacji i kładzenia nacisku na mocne strony uczestników

Kierownik planowania produkcji

 

Podczas szkolenia: Inteligencja emocjonalna – Zarządzanie stresem i emocjami  powstała bardzo miła i otwarta atmosfera, to ważne, gdy rozmawia się o tak intymnych rzeczach jak emocje. Przykłady z życia wzięte przytoczone przez uczestników również były bardzo przydatne.

AR&IC Accountant,
JTI Polska Sp. z o.o.

 

Świetne szkolenie. Uświadamia, co to są emocje, uczucia i jak je rozpoznać. Wskazuje błędy, pokazuje, jak można sobie z tym radzić. Szkolenie: Inteligencja emocjonalna przedstawia narzędzia, którymi można operować.

Specjalista ds. administracji,
Daikin Airconditioning Poland Sp. z o.o.

 

Bardzo dobrze przygotowane szkolenie: Inteligencja emocjonalna – Zarządzanie stresem i emocjami. Spełniło moje oczekiwania. Dobry trener.

Dyrektor,
UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

 

Szkolenie bardzo poprawiło umiejętność nazywania emocji i dało realne do zastosowania narzędzia do pracy z emocjami na różnych etapach. Mimo trudnej tematyki duże poczucie bezpieczeństwa i komfortu pracy.

Specjalista w Dziale Edukacji i Komunikacji Naukowej

 

 

W związku z wprowadzaniem RODO nazwiska pod opiniami na tej stronie zostały usunięte, aby się z nimi zapoznać zapraszamy na stronę Inteligencja emocjonalna – szkolenie 4GROW.

Metodologia

Jak projektujemy część warsztatową szkolenia Inteligencja emocjonalna

Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania z zakresu psychologii procesu nauczania.
Szkolenie zostanie zaprojektowane zgodnie z naszą autorską metodologią, której fundamentem jest cykl uczenia się dorosłej osoby, opracowany przez Davida Kolba.
Na każdy moduł warsztatowy składają się etapy:

Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową, które pozwolą nam dotrzeć do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, wpływającego na zmianę, mianowicie do poziomu przekonań, znanego również jako postawa. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności
i zachowań. Jest to niebywale istotny poziom w budowaniu kompetencji – każdy z nas wie, że nie wystarczy wiedzieć, trzeba jeszcze umieć. Często też dochodzimy do wniosku, że umiemy, ale nie robimy czegoś, bo nie wierzymy już w to, albo „nie chce nam się”
– to jest właśnie wynik konfliktu na poziomie przekonań. Zatem wpływając na przekonania uczestników, sprawiamy, że zmiana zachowań, czyli stosowanie technik, przede wszystkim w ogóle wydarzy się po szkoleniu, mało tego, będzie trwała i szybka. A im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko, czyli biznes.

 

Trener będzie korzystać z różnych metod warsztatowo-treningowych:

  • Trening – stawianie uczestników w realnych trudnych sytuacjach
  • Gorące krzesło – ćwiczenie na forum
  • Odgrywanie ról i scenek z sytuacji zawodowych
  • Przykłady technik lub sytuacji w znanych filmach
  • Dyskusja moderowana
  • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
  • Feedback na bieżąco

 

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane w języku: polski
Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

Ilość wyświetleń oferty: 171

1 590,00 zł + VAT (23%)

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • Biuro 4GROW
  • ul. Panieńska 9 lok. 25 03-704 Warszawa
  • Termin:   26.11.2018 10:00 - 27.11.2018 17:00
  • Zaczyna się za:  51d 1h 52m
  • Cena netto: 1 590,00 zł
  • Trenerzy:

  • Sabina Dąbrowska-Olbryś

4GROW

Matarewicza 4e, 05-230 Kobyłka