CELE SZKOLENIA
rozszerzenie płaszczyzny współpracy i wzajemnego zrozumienia
pogłębienie jedności wśród pracowników,
próba wytworzenia i/lub umocnienia emocjonalnych więzi opartych o wzajemne zaufanie,
poznanie strategii zachowań współpracowników w sytuacjach:
a. współzawodnictwa
b. stresu
c. współpracy
d. presji czasu
e. dużego ryzyka straty/zysku,
f. całkowitej współzależności od zespołu z wykluczeniem indywidualności (tzw. „ja”, „moje”)
poznanie kluczowych wykładników grupowych procesów negocjacyjnych
wytworzenie mechanizmów wzajemnego motywowania członków zespołu
rozszerzenie praktycznych umiejętności interpersonalnych w kontekście komunikacji grupowej
Wyżej wymienione cele są jedynie propozycją i podlegają dalszym negocjacjom, aby zmaksymalizować skuteczność przeprowadzanego szkolenia.
KORZYŚCI
rozwinięcie pełnej komunikacji
zbudowanie zaufania między pracownikami
przełamywanie wzajemnych lęków i oporów w realizacji wspólnych zadań
zapobieganie konfliktom wynikającym z niewłaściwej komunikacji
rozwinięcie umiejętności rozwiązywania konfliktów
rozwijanie komunikacji interpersonalnej wspierającej budowanie spójnego zespołu
zdiagnozowanie osobistych umiejętności nawiązywania i utrzymywania asertywnych relacji z pracownikami, członkami zespołów i przełożonymi
rozwinięcia umiejętności funkcjonowania w grupie i w zespole
podejmowania osobistych i grupowych decyzji celem efektywnego realizowania zadań
opanowanie negatywnych emocji i stresów związanych z działalnością zawodową jak i prywatną
zwiększenie motywacji pracowników
poprawa atmosfery w departamencie
poprawa umiejętności współdziałania