Warszawa
Efektywność osobista
Otwarte
Nr szkolenia 2499

Szkolenie: Komunikacja w biznesie – szkolenie z Insights Discovery™

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Jak komunikować się w zespole różnorodnym? Jak budować partnerską współpracę z osobami, które komunikują się zupełnie inaczej niż Ty? Jak angażować do działania współpracowników, których wyraźnie "kręci" coś zupełnie innego niż Ciebie?

Weź udział w naszym inspirującym i bardzo praktycznym warsztacie - naucz się, jak konstruktywnie wykorzystać różnice w osobowości w komunikacji i współpracy biznesowej!


komunikacja wewnętrzna szkolenie 4GROW - Jak nasi Uczestnicy i Zamawiający oceniają je

Porady były bardzo uniwersalne, można skorzystać z nich zarówno w życiu prywatnym i w pracy. Na szkoleniu można poznać lepiej siebie oraz poznać punkt widzenia innych.

Senior project manager,
Epicode Sp. z o.o.

Precyzyjnie wyjaśniona metoda zadawania pytań. Dużo rekwizytów wykorzystywanych. Trener nie dawał usnąć. Styl prowadzenia bardzo dynamiczny.

Shift Leader,
Amcor Flexibles Reflex Sp. z o.o.

Opinia po szkoleniu zamkniętym przygotowanym na podstawie szkolenia otwartego komunikacja w zespole szkolenie 4GROW

Warsztat rozwojowy prowadzony dla naszego zespołu menadżerskiego był pouczający, pozwalający poznać członków zespołu i ich opinie.
Polecam udział w takim warsztacie szczególnie zespołom, które chcą zadbać o dobrą komunikację i zrozumienie osób z którymi pracują.
W sposobie prowadzenia warsztatu przez trenera szczególnie doceniam pilnowanie czasu wypowiedzi, chęć doradzania i wyciąganie „perełek” i „smaczków” z dłuższej wypowiedzi.

Operations Manager,
Emplo Sp. z o.o.

 

W związku z wprowadzaniem RODO nazwiska pod opiniami na tej stronie zostały usunięte, aby się z nimi zapoznać zapraszamy na stronę: Szkolenie współpraca w zespole.


Jak zadbamy o Twoje potrzeby – szkolenie komunikacja wewnętrzna w firmie

 

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program

Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia,  bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

 

Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu indywidualnym

Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

 

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin

Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

 

Przez rok trener przesyła Ci dodatkowe materiały

Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

 

Twoje szkolenie odbędzie się na 100%

Bo my nie odwołujemy szkoleń. Jeśli termin szkolenia nie jest jeszcze gwarantowany, wystarczy, że zapiszesz się a my potwierdzimy zapis, by termin został automatycznie objęty gwarancją.

 

Cel szkolenia

Co zyskasz dzięki warsztatowi Komunikacja i współpraca na bazie Insights Discovery™?

Szkolenie składa się z dwóch etapów. Pierwszy polega na wypełnieniu kwestionariusza Insights Discovery™ jeszcze przed spotkaniem na sali szkoleniowej. Drugim jest praca z trenerem na warsztacie, w oparciu o indywidualne wyniki raportu.

1. Profesjonalny raport opisujący Twój styl komunikacji i współpracyIndywidualny ProfiInsights Discovery™

W pakiecie z naszym szkoleniem otrzymasz do ręki profesjonalny raport opisujący Twój styl komunikacji i współpracy: Indywidualny Profil Insights Discovery™ (w wersji papierowej i elektronicznej). Raport wypełniony po brzegi wiedzą o Tobie zostanie stworzony na podstawie Twoich odpowiedzi z kwestionariusza Insights Discovery, który wypełnisz przed szkoleniem. Dzięki niemu:

  • dowiedziesz się wiele nowego o sobie i zainspirujesz się do dalszego rozwoju na szkoleniu
  • podczas szkolenia będziesz zdobywaną wiedzę od razu odnosić do siebie i Twoich relacji w pracy
  • po szkoleniu możesz podzielić się gotową "receptą" na dobrą współpracą z Tobą z najważniejszymi dla Ciebie osobami

Więcej o metodzie Insights Discovery™ przeczytasz w sekcji Program Szkolenia -> Krok 1 lub na stronie szkolenia.

2. Praca warsztatowa na bazie metody Insights Discovery™

  • Odkryjesz na nowo Twoją osobowość – poznasz jej mocne strony oraz „cienie” i nauczysz się rozwijać ją w pożądanym dla Ciebie kierunku
  • Nauczysz się rozpoznawać na podstawie mowy werbalnej i niewerbalnej preferencje osobowościowe Twoich rozmówców dotyczące komunikacji i współpracy
  • Odkryjesz sposoby na dobrą współpracę z innymi - nawet z osobami o preferencjach osobowościowych przeciwnych do Twoich! 
  • Nauczysz się dopasowywać w komunikacji do Twoich przełożonych, współpracowników / podwładnych i klientów, dzięki czemu podniesiesz efektywność Waszej współpracy.
  • Nauczysz się wykorzystywać pozytywnie różnice w osobowości do tego, by lepiej budować z innymi relacje, skuteczniej przekonywać, efektywniej angażować i motywować do działania.

Kierujesz zespołem? Ten warsztat wzmocni Twoją skuteczność! lider 4grow Lider, po naszym szkoleniu: komunikacja w biznesie szkolenie w oparciu o Insights Discovery:

  • lepiej dopasowuje zadania do osobowości pracownika, ponieważ zna sposób pracy poszczególnych członków zespołu; takie zarządzanie zwiększa efektywność zespołu
  • zna blaski i cienie własnej osobowości, dzięki czemu wie jakie obszary wymagają doskonalenia; Świadomie zarządza własnym stylem przywódczym
  • wykorzystuje potęgę różnic osobowościowych do zarządzenia energią i zaangażowaniem zespołu na wysokim poziomie
  • komunikuje się w taki sposób, by jego pracownicy wiedzieli że są ważni i doceniani przez przełożonych
  • rozumie, z czego wynikają różne zachowania jego podwładnych, które do tej pory stanowiły dla niego wyzwanie (np. pod wpływem stresu), dzięki czemu jest bardziej obiektywny i łatwiej znajduje optymalne dla obu stron rozwiązania
  • potrafi zarządzić konfliktem we wczesnej fazie
  • mądrze planuje rozwój pracowników, by nowe kompetencje współgrały lub uzupełniały ich osobowość
  • wspomaga synergię w zespole uwzględniając indywidualne preferencje osobowościowe pracowników - zwiększa tym samym efektywność zespołu i poziom realizowanych przez nich zadań / celów

Grupa docelowa

Specjalista Manager pierwszego szczebla Manager średniego szczebla Manager najwyższego szczebla
Administracja
Administracja publiczna
Hotelarstwo i turystyka
HR - Zasoby ludzkie
Kadra zarządzająca
Marketing i promocja
Nauka i szkolnictwo
Obsługa klienta
Sprzedaż/Handel
Usługi
Zakupy

Zapraszamy wszystkich chętnych, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje z zakresu komunikacji.

Korzyści dla firmy

Pracownik zna blaski i cienie własnej osobowości, dzięki czemu wie jakie obszary wymagają doskonalenia.
Pracownik odkryje sposoby na dobrą współpracę z innymi - nawet z osobami o preferencjach osobowościowych przeciwnych do niego.

Korzyści dla uczestnika

Dowiesz się wiele nowego o sobie i zainspirujesz się do dalszego rozwoju na szkoleniu
Podczas szkolenia będziesz zdobywaną wiedzę od razu odnosić do siebie i Twoich relacji w pracy
Po szkoleniu możesz podzielić się gotową "receptą" na dobrą współpracą z Tobą z najważniejszymi dla Ciebie osobami

Plan szkolenia

Efektywna komunikacja szkolenie na podstawie diagnozy osobowości Insight Discowery™ - Program

Przed warsztatem:

Diagnoza Twojego typu osobowości oraz stylu komunikacji i współpracy - wypełnisz kwestionariusz Insights Discovery™

 

Insights Discovery™ to metoda bazująca na teorii osobowości C.G. Junga, oparta o badanie kwestionariuszowe online, opracowana z zachowaniem standardów profesjonalnego testu psychologicznego. Raporty (profile indywidualne Insights) tworzone na podstawie odpowiedzi udzielonych w kwestionariuszu, obrazują w sposób przystępny dla środowiska biznesowego, indywidualne preferencje i różnice w stylu funkcjonowania ludzi. Kwestionariusz Insights jest narzędziem samoopisowym (uczestnik sam siebie opisuje poprzez wybór odpowiedzi na różne pytania), nie służy ocenie lecz autorefleksji i rozwojowi jednostek oraz zespołów. Diagnozę Insights oraz warsztaty bazujące na tej diagnozie mogą prowadzić tylko trenerzy certyfikowani przez Insights International / Poland. Więcej informacji na temat Insights Discovery: www.insights.pl

  • Przed szkoleniem wypełnisz onilne kwestionariusz Insights Discovery (ok. 15-20 minut).
  • W czasie szkolenia otrzymasz Twój indywidualny opisowy raport stworzony na podstawie udzielonych przez Ciebie odpowiedzi w kwestionariuszu.
  • Twój raport - profil Insights Discovery, będzie zawierał graficzne zobrazowanie oraz opis, z którego dowiesz się: jaki jest Twój typ osobowości oraz dominujący styl komunikacji / współpracy, wynikający z Twoich preferencji osobowościowych. Profil opisuje także Twoje mocne strony i wyzwania w komunikacji z innymi; jak funkcjonujesz w tzw. „dobrym dniu” i jak zmienia się Twój styl komunikacji w „złym dniu” – w konflikcie, pod wpływem stresu; jaki jest Twój „typ antagonistyczny” i nad czym możesz pracować aby lepiej komunikować  się z osobami o innych niż Ty preferencjach osobowościowych.
  • Twój indywidualny profil Insights będzie dla Ciebie punktem odniesienia w czasie całego szkolenia. Dostaniesz go także w wersji papierowej i elektronicznej - będziesz mógł udostępnić go Twoim współpracownikom.

 

Przejdź na naszą stronę, żeby zapoznać się z programem komunikacja w biznesie szkolenie 4GROW lub czytaj dalej.

Dzień 1

  • Magia percepcji – odkryjesz, jak osobowość człowieka wpływa na sposób postrzegania innych ludzi i odbierania ich zachowań.
  • Poznasz różne wymiary osobowości i ich wpływ na komunikację oraz współpracę w zespole i z Twoimi partnerami biznesowymi.
  • Dowiesz się, jakie są mocne strony i ograniczenia w komunikacji każdego z typów osobowości oraz w interakcji różnych typów między sobą.
  • Nauczysz się rozpoznawać różne style komunikacji i preferencje osobowościowe pod kątem współpracy z różnymi osobami - na podstawie mowy werbalnej i niewerbalnej Twoich rozmówców.
  • Nauczysz się, w jaki sposób mówić do różnych pod względem osobowości ludzi, aby uzyskać pożądany efekt np. zmotywować do działania, zaangażować, przekonać do czegoś.
  • Odkryjesz, jak zmienia się sposób komunikacji różnych osób pod wpływem stresu. Poznasz „zły dzień” i „cień” różnych typów osobowości w biznesie.
  • Nauczysz się dopasowywać swój styl komunikacji i współpracy do różnych preferencji osobowościowych Twoich współpracowników / szefów / klientów.
  • Poznasz Twój dominujący styl komunikacji i dowiesz się, jakie są Twoje mocne strony a jakie wyzwania wynikające z Twojej osobowości i preferowanego stylu komunikacji.
  • Poznasz mechanizm "zmiany" Twojej osobowości pod wpływem stresu.
  • Odkryjesz które wymiary Twojej osobowości warto wzmacniać a które tonować w komunikacji z konkretnymi osobami, aby uzyskać pożądany efekt?
  • Nauczysz się, jak efektywniej rozmawiać z różnymi typami współpracowników, przełożonych, klientów.
  • Dowiesz się, w jaki sposób możesz poszerzać własną strefę komfortu – aby uzupełniać swoją osobowość nowymi kompetencjami.

Dzień 2 (tylko w 2-dniowej wersji tego warsztatu) 

 

  • Nauczysz się wykorzystywać 4 kolorowy model pracy zespołowej nad nowym pomysłem / projektem, dzięki któremu wzmocnisz dobrą współpracę w zespole, wykorzystasz potencjał różnych osobowości i zadbasz o efektywną realizację projektu na każdym jego etapie.
  • Poznasz i przećwiczysz w praktyce nowe techniki komunikacji - przydatne niezależnie od osobowości Twoich rozmówców.
  • Nauczysz się przekazywać trudną informację zwrotną drugiej osobie - pomoże Ci w tym technika ZFUP.
  • Poznasz technikę ZFPUKO - mocniejszą od informacji zwrotnej i pomocną, gdy potrzebujesz wyegzekwować od drugiej osoby zmianę zachowania.
  • Nauczysz się konstruktywnie reagować, gdy ktoś w rozmowie atakuje Cię słownie, zgłasza zastrzeżenia lub po prostu przekazuje Ci informację zwrotną - pomoże Ci w tym model EGO™.
  • Weźmiesz udział w różnorodnych zadaniach i ćwiczeniach, dzięki czemu nauczysz się stosować poznane narzędzia i unikać błędów.
  • Dostaniesz do ręki te 4 praktyczne narzędzia w formie gotowych instrukcji w wersji papierowej i elektronicznej - będziesz je mógł po szkoleniu dowolnie modyfikować, drukować i wykorzystywać do dalszego treningu "na żywo".

Metodologia

Jak pracujemy - efektywna komunikacja - szkolenie 4GROW?

 

min. 75% czasu na formę warsztatową - działanie i doświadczanie

Wiedzę, umiejętności, techniki i praktyczne narzędzia odkryjesz wspólnie z trenerem, „na własnej skórze” – podczas różnorodnych interaktywnych zadań, scenek, gier, ćwiczeń i dyskusji, wymagających Twojej stałej aktywności i zaangażowania.

 

Zaangażowanie i skuteczność poprzez osobiste odkrycia i autorefleksję

 

Sprowokujemy Cię do weryfikacji lub nawet do zmiany Twoich dotychczasowych przekonań! Szkolenie będzie dla Ciebie tak bardzo efektywne, bo będziesz pracować dodatkowo na bazie własnych refleksji i wniosków, które niejednokrotnie będą dla Ciebie zaskakujące!

 

 

Motywujemy Cię do zmian i działania także po szkoleniu

 

Zmiana blokujących Cię przekonań pozytywnie wpływa na Twoją motywację do praktycznych zmian w Twoim życiu! Wspieramy Cię w utrwalaniu nowych nawyków poprzez dodatkowe materiały online, indywidualny trening w pakiecie oraz nieograniczony kontakt @ i jj z trenerem!

Więcej o metodologii 4GROW 

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane w języku: polski
Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

Ilość wyświetleń oferty: 59

1 150,00 zł + VAT (23%)

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • Biuro 4GROW
  • ul. Panieńska 9 lok. 25 03-704 Warszawa
  • Termin:   27.05.2019 09:00 - 27.05.2019 17:00
  • Zaczyna się za:  33d 23h 18m
  • Cena netto: 1 150,00 zł
  • Trenerzy:

  • Sabina Dąbrowska-Olbryś

4GROW

Matarewicza 4e, 05-230 Kobyłka