Warszawa
Wystąpienia publiczne
Otwarte
Nr szkolenia 2269

Szkolenia wystąpienia publiczne i prezentacje biznesowe

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Co jeszcze dostaniesz EXTRA do szkolenia z prezentacji?

Ty i trener przez 90 min.

W ciągu roku od szkolenia wystąpienia publiczne dajemy Ci 90 min indywidualnego treningu - sam na sam z trenerem, twarzą w twarz na spotkaniu u nas w biurze! Chcemy, aby był taki czas, gdy trener jest tylko dla Ciebie, Uczestniku i nikogo więcej - byś mógł nie przejmując się niczyją obecnością zająć się najtrudniejszymi dla Ciebie sprawami, byś mógł przećwiczyć z trenerem techniki sam na sam i dostać spersonalizowany feedback, by cała uwaga trenera była tylko dla Ciebie.

 

Bez limitu godzin - kontakt telefoniczny z trenerem

Po szkoleniu, gdy chcesz porozmawiać, potrzebujesz porady, masz pytania lub wątpliwości, albo chcesz coś przećwiczyć - nasz trener będzie służył Ci pomocą w rozmowie. Wystarczy, że zadzwonisz lub napiszesz do trenera, a dostaniesz w odpowiedzi propozycje terminu, kiedy może porozmawiać. Tak długo jak będzie istniało 4GROW, bez limitu godzin do przegadania.

 

Przez rok - inspirujące materiały z tematu szkolenia

Nowo zdobytą wiedzę najefektywniej zapamiętujemy, gdy w pierwszych miesiącach regularnie ją odświeżamy na różne sposoby oraz gdy wykorzystujemy ją do rozwiązywania nowych problemów. Dlatego przez rok będziemy przysyłać Ci mailowo, Uczestniku, najciekawsze i najważniejsze treści ze szkolenia z wystąpień publicznych pod różnorodną postacią:

Study case – opisujemy w nich przykłady użycia technik omawianych na szkoleniu w sytuacjach biznesowych.
Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.

Materiały z teorią – opisujemy w nich teorię, czyli zasady, techniki, narzędzia omawiane na szkoleniu wraz z przykładową zawartością komunikatów.
Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.

Quizy – sprawdzają znajomość zagadnień poruszanych na szkoleniu oraz wykorzystania tej wiedzy do rozwiązywania problemów. Po rozwiązaniu każdego zadania quizu Uczestnik otrzymuje automatycznie informacje zwrotną z poprawnymi odpowiedziami oraz ich uzasadnieniem, dzięki czemu od razu uczysz się, jeśli popełnisz błąd. Na końcu quizu Uczestnik otrzymuje podsumowanie wyników z raportem i punktacją.
Ilość: 4, forma – ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.

Pięciosekundówki – jedno, dwuzdaniowe najważniejsze kwintesencje, wnioski i reguły dotyczące zagadnień poruszanych na szkoleniu.
Ilość: 12, forma – zawartość w mailu.

 

Troskę o Twoje potrzeby przed szkoleniem

Trener kontaktuje się z Tobą do 2 dni po zgłoszeniu, by poznać Twoje potrzeby (czyli co jest dla Uczestnika problemem, wyzwaniem, trudnością w temacie szkolenia z wystąpień publicznych ) i kontekst zawodowy, dzięki czemu wie, co dla każdego Ciebie jest ważne i na co zwrócić uwagę prowadząc szkolenie. Jeśli Twoje potrzeby będą mogły być zrealizowane w pełniejszym stopniu na innym szkoleniu, trener doradzi Ci zmianę tematu szkolenia.

 

Wygodne fotele:)

Postanowiliśmy stworzyć w Warszawie, w naszym biurze własną salę szkoleniową, z najwyższym poziomem wygody dla Uczestnika. Postawiliśmy przede wszystkim na szerokie, wygodne fotele, ładny widok za oknami na zieleń, dwie toalety na maksymalnie 10 osób i bogatą przerwę kawową obejmującą deskę serów z orzechami, oliwkami, owoce, ekspres ciśnieniowy do kawy i soki owocowe 100%. Wynajmując sale w innych miastach dbamy o to, aby poziom wygód był jak najwyższy - zwracamy uwagę na toalety, okna, siedzenia, a nawet widok za oknami.

 

Jak nasi Uczestnicy i Zamawiający oceniają szkolenie z wystąpień publicznych i prezentacji

Świetne szkolenie z Wystąpień publicznych i prezentacji biznesowych, prowadzone w przejrzysty i poukładany sposób. Kompetentny prowadzący. Wywraca do góry nogami dotychczasowy styl pracy i daje pozytywnego „kopa”. Jestem bardzo zadowolony z udziału w tym szkoleniu.


Kierownik Warsztatu,
Scania Polska S.A.

 

Szkolenie z Wystąpień publicznych i prezentacji biznesowych to było najlepsze szkolenie na jakim dotychczas byłam. Bardzo inspirujące, motywujące i podnoszące poczucie własnej oceny. Przedstawione techniki na pewno będą przeze mnie używane w przyszłych prezentacjach, a nad sposobem prowadzenia i sama osoba prowadzącego można się tylko „rozpływać” w superlatywach.


Starszy Specjalista ds. Administracji Personalnej i Płac,
Grupa Pracuj Sp. z o.o.

 

Szkolenie wystąpienia publiczne prowadzone było w bardzo ciekawy sposób. Pojawiło się wiele okazji sprawdzenie nowej wiedzy w praktyce. Zdecydowanym plusem była przyjazna relacja, błyskawicznie nawiązana z trenerem. Ogromna zaletą było osobiste podejście do uczestników i naszych potrzeb.


Młodszy Specjalista IT, Pentacomp
Systemy Informatyczne S.A.

 

Szkolenie bardzo dobre, niezwykle kompetentny prowadzący. Program szkolenia Wystąpienia publiczne i prezentacje biznesowe pozwala na zdobycie wiedzy lub jej rozszerzenie, dodatkowo duża ilość wiedzy o projektowaniu i prowadzeniu prezentacji. Szkolenie dynamiczne, aktywizujące do pracy własnej, niewielka grupa, doskonałe relacje z uczestnikami podczas zajęć.


Dyrektor,

CBRE Corporate Outsourcing Sp. z o.o.

 

Korzyści jakie wyniosłam ze szkolenia prezentacje i wystąpienia publiczne to podkreślenie mojej odwagi przy prezentacji. Praca/oswojenie z kamerą i możliwość obejrzenia filmu – bardzo pouczające na przyszłość. Szkolenie bardzo mi się podobało i uważam, iż wiele z niego wprowadzę w życie podczas moich wystąpień. Choć jeszcze trochę pracy przede mną

Cel szkolenia

Nauczę Cię w Wystąpieniach publicznych:

  • Przekonywania odbiorcy do swojego celu,
  • Intrygowania, zaskakiwania, pobudzania publiczności,
  • Opanowania i spokoju w Twoich emocjach,
  • Profesjonalnej mowy ciała i dynamicznego głosu,
  • Budowania swojego autorytetu.

Przyjdź po brawa - nauczysz się tego!

Grupa docelowa

Specjalista Manager pierwszego szczebla Manager średniego szczebla Manager najwyższego szczebla
Administracja
Administracja publiczna
Architektura i projektowanie
Audyt i controlling
Badania i rozwój (R&D)
BHP i ochrona środowsika
Budownictwo
Elektronika i telekomunikacja
Energetyka i elektryka
Finanse i bankowość
Gastronomia
Grafika/Fotografia
Hotelarstwo i turystyka
HR - Zasoby ludzkie
Inżynieria i projektowanie
IT: Architektura i projektowanie
IT: Pozostałe
IT: Programowanie
IT: Wspracie techniczne i administracja
Księgowość i podatki
Marketing i promocja
Media, sztuka i rozrywka
Nauka i szkolnictwo
Nieruchomości
Obsługa klienta
Opieka medyczna: farmacja
Opieka medyczna: medycyna
Opieka medyczna: personel pomocniczy
Opieka medyczna: weterynaria
PR - Public Relations
Prawo
Produkcja i przemysł: pozostałe
Produkcja i przemysł: pracownicy produkcyjni
Produkcja i przemysł: serwis i utrzymanie ruchu
Produkcja i przemysł: zarządzanie i optymalizacja
Sport, zdrowie i uroda
Sprzedaż/Handel
Ubezpieczenia
Usługi
Zakupy
Zarządzanie jakością
Łańcuch dostaw (SCM): logistyka i procesy logistyczne
Łańcuch dostaw (SCM): magazynowanie
Łańcuch dostaw (SCM): transport, flota i spedycja

Zapraszamy wszystkich chętnych, którzy chcą poprawić swoje umiejętności prezentacji.

Korzyści dla firmy

Pracownik będzie potrafił lepiej przekonywać odbiorów do swojego celu
Pracownik nauczy się budować relacje z odbiorcami swoich prezentacji

Korzyści dla uczestnika

Mniejszy stres podczas prezentacji
Zwiększenie autorytetu w prezentacjach
Ulepszenie umiejętności projektowania wystąpienia
Możliwość pracy nad swoją prezentacją

Plan szkolenia

Na szkolenie można również zapisać się w wariancie 3 - dniowym, rozbudowanym o warsztat MS PowerPoint® (patrz *)

Program szkolenia z prezentacji i wystąpień publicznych
Projektowanie zawartości prezentacji i wystąpienia publicznego w kontekście pożądanego efektu
  • Kryteria efektywności prezentacji i wystąpienia publicznego
  • Cele prowadzącego a potrzeby słuchaczy
  • Projektowanie struktury wystąpienia i prezentacji – czyli co zrobić, by przekaz był utrzymujący skupienie, zrozumiały i efektywny:
  • Model Rekina – jak zjednać sobie odbiorcę i zostawić po sobie mocne wrażenia poprzez wystąpienia publiczne - szkolenie jest okazją do doświadczenia tego na własnej skórze:)
  • Struktura przekazu – pionowa i pozioma – jak mówić zrozumiale
  • Struktura perswazji – jak wzbudzić i utrzymać dynamikę oraz przekonać odbiorcę do pożądanych myśli i decyzji
Wzorce budowania, funkcje i proporcje prezentacji: wstępu, rozwinięcia i zakończenia Przed Tobą prezentacje produktowe i wystąpienia publiczne? Szkolenie ze storytellingu - w tym szkoleniu, krótko, konkretnie – powiemy Ci jak historią zjednać sobie słuchacza i zapaść w jego pamięć i przećwiczymy to przed kamerą.

 

Przejdź na naszą stronę: Szkolenia wystąpienia publiczne i prezentacje biznesowe, żeby zapoznać się z programem lub czytaj dalej.

Jak zaciekawić poprzez prezentacje - szkolenia u nas uczą sztuki retoryki!
  • Budowanie napięcia
  • Anegdota
  • Metafora
  • Antyteza
  • Pytania i pytania retoryczne - budowanie dialogu
  • Pauza
  • Słowa klucze
Mowa niewerbalna na prezentacje i wystąpienia publiczne – szkolenie pokaże Ci receptę na sukces!
  • Wzrok i kontakt wzrokowy
  • Mimika, postawa, gesty, gestykulacja (body language - mowa ciała) wpływają na postrzeganie Twojego profesjonalizmu, opanowania, poczucia wartości. Pokażemy Ci jak zrobić, żeby to nie były niby wystąpienia publiczne - szkolenia u nas rozwijają charyzmę!
  • Dykcja, intonacja, modulacja – operowanie dźwiękiem
  • Dynamika
  • Poruszanie się, proksemika
Zarządzanie uwagą publiczności i budowanie relacji z odbiorcami
  • Techniki do pobudzania (publiczność niezainteresowana/ znudzona)
  • Techniki do otwierania (odbiorca nieśmiały/ małomówny)
  • Techniki do dyscyplinowania i zyskiwania przychylności (odbiorca gadatliwy/ nieuważający/ atakujący/ złośliwy)
Techniki obniżania stresu przed wystąpieniem i kontroli emocji w trakcie wystąpienia
  • Przyczyny stresu - jak się przygotować i o co zadbać przed prezentacją
  • Objawy stresu - perspektywa prezentera i publiczności
  • Techniki obniżania stresu i uruchamiania poczucia pewności siebie

Wszystkie prezentacje i wystąpienia publiczne szkolenia są nagrywane kamerą, a Uczestnik otrzymuje nagranie ze swoimi wystąpieniami i prezentacjami, aby móc dalej doskonalić swój warsztat po szkoleniu. Po każdej prezentacji i wystąpieniu Uczestnik otrzymuje feedback wspierający i korygujący od trenera i wybranych Uczestników.

 

* 3 dzień opcjonalny: Warsztat MS PowerPoint®, czyli jak tworzyć atrakcyjne i efektywne slajdy
Jak osiągnąć za pomocą prezentacji w PowerPoint® to, co chcemy osiągnąć...
  • Cel prezentacji i sens slajdów
  • Prezentacja a slidedoc - triki Nancy Duarte
Jak zaciekawić prezentacją w PowerPoint®
  • Forma a treść – złoty umiar
  • Stosowanie języka korzyści w kontekście celu prezentacji
  • Wychodzenie ze schematyczności slajdów
  • Proporcje zawartości elementów struktury
  • Jak budować slajd od strony merytorycznej i graficznej (ZEN prezentacji Garr Reynolds'a)
Forma prezentacji w PowerPoint®
  • Czcionki:
  • Wielkość
  • Kolor
  • Rodzaj
Struktura slajdu
  • Ilość elementów na slajd i na całą prezentację
  • Umiejscowienie na slajdzie (tekst + obraz)
  • Ilość slajdów
  • Słowa i obrazy klucze
Wstawianie i zarządzanie treścią slajdów w PowerPoint®
  • Wstawianie i edycja obrazów, obrazków clipart, kształtów i inteligentnych kształtów SmartArt
  • Wstawianie i edycja tabel
  • Wstawianie i edycja wykresów
  • Wstawianie i edycja video i audio
  • Efekty graficzne
  • Wyzwalacze (np. film uruchamiający się po odpowiednim czasie lub kliknięciu)
  • Warstwy – jak radzić sobie z grafiką składającą się z kilku elementów
  • Tworzenie stylów i grafiki tła – firmowy szablon
Pokaz slajdów w PowerPoint®
  • Przejścia i animacje
  • Wejścia, wyróżnienia i wyjścia
  • Chronometraż i wyzwalacze
Pokaz z widokiem prezentera, czyli prezentacja bez przełączania i przerw technicznych Korzystanie z notatek PP – PP suflerem Pokaz niestandardowy – jedna prezentacja dla kilku grup odbiorców Automatyzacja pracy i extra możliwości w PowerPoint®
  • Szybkie przygotowywanie prezentacji dzięki definiowaniu wzorców i układów:
  • Slajdów
  • Materiałów informacyjnych
  • Notatek
Automatyczne generowanie zaawansowanych materiałów szkoleniowych z PP dzięki wykorzystaniu wzorców notatek Korzystanie ze stopek, nagłówków, numeracji stron, daty i czasu Wykorzystywanie układów slajdów w zależności od zawartości (np. slajd tytułowy, slajd rozwijający, slajd końcowy, slajd przejściowy)

Podczas wielu wystąpień w trakcie szkolenia z prezentacji, nagrywanych kamerą, poprzez sposób w jaki sami jako trenerzy występujemy, dzięki technikom, które Ci pokażemy i przećwiczymy, nauczymy Cię:

  • Struktur perswazyjnych, dzięki którym przekonasz odbiorców do swojego celu a Twoje wystąpienie zapadnie im w pamięć
  • Zabiegów retorycznych, dzięki którym zbudujesz intrygujące i wciągające wystąpienia, już od pierwszych słów
  • Stosować sprawdzone techniki obniżające poziom stresu
  • Technik aktorskich, dzięki którym przemówisz donośnie, barwnie i dynamicznie
  • Wyrażać swoją ekspresję mowy ciała naturalnie – gestami, postawą, mimiką, ruchem na scenie
  • Budować autorytet wśród publiczności
  • Tworzyć intrygującą prezentację w programie Power Point

Nauczymy Cię pozostawiać uśmiech na ustach Twoich odbiorców, gdy kończysz wystąpienie!

Metodologia

Jak projektujemy część warsztatową szkolenia z wystąpień publicznych

Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania z zakresu psychologii procesu nauczania.
Szkolenie zostanie zaprojektowane zgodnie z naszą autorską metodologią, której fundamentem jest cykl uczenia się dorosłej osoby, opracowany przez Davida Kolba.
Na każdy moduł warsztatowy składają się etapy:

Postawienie uczestników w sytuacji wymagającej wykorzystania ćwiczonej kompetencji.

Uczestnicy wyciągają wnioski z własnego zachowania: definiują braki w kompetencji i tworzy się w nich determinacja do pełnego zaangażowania się w warsztat i pracy nad doskonaleniem kompetencji.

Trener zachęca uczestników do definiowania skutecznych sposobów radzenia sobie
w sytuacji i/lub podaje uczestnikom najskuteczniejsze techniki.

Trener wspiera uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia poprzez konfrontowanie ich z systemem poznawczym uczestnika (przekonania, obawy, osądy) w kontekście jego życia zawodowego.

Kiedy uczestnicy są chętni do zastosowania techniki w praktyce, trener stawia uczestników w sytuacji realnej lub eksperymentalnej (prezentacja, gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról), wymagającej użycia kompetencji (czyli m.in. zastosowania techniki, uruchomienia odpowiednich przekonań).

Przy pierwszych zastosowaniach technik, rozwijaniu kompetencji, zawsze pojawiają się pytania, potknięcia – trener wspiera uczestnika w wyciągnięciu wniosków
z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi
oraz udziela wskazówek rozwojowych.

 

Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową, które pozwolą nam dotrzeć do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, wpływającego na zmianę, mianowicie do poziomu przekonań, znanego również jako postawa. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności
i zachowań. Jest to niebywale istotny poziom w budowaniu kompetencji – każdy z nas wie, że nie wystarczy wiedzieć, trzeba jeszcze umieć. Często też dochodzimy do wniosku, że umiemy, ale nie robimy czegoś, bo nie wierzymy już w to, albo „nie chce nam się”
– to jest właśnie wynik konfliktu na poziomie przekonań. Zatem wpływając na przekonania uczestników, sprawiamy, że zmiana zachowań, czyli stosowanie technik, przede wszystkim w ogóle wydarzy się po szkoleniu, mało tego, będzie trwała i szybka. A im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko, czyli biznes.

Trener będzie korzystać z różnych metod warsztatowo-treningowych:

  • Trening – stawianie uczestników w realnych trudnych sytuacjach
  • Gorące krzesło – ćwiczenie na forum
  • Odgrywanie ról i scenek z sytuacji zawodowych
  • Przykłady technik lub sytuacji w znanych filmach
  • Konkurs z nagrodami
  • Dyskusja moderowana
  • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
  • Feedback na bieżąco

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane w języku: polski
Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

Ilość wyświetleń oferty: 6

1 690,00 zł + VAT (23%)

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • Biuro 4GROW
  • ul. Panieńska 9 lok. 25 03-704 Warszawa
  • Termin:   27.08.2018 10:00 - 28.08.2018 18:00
  • Zaczyna się za:  63d 15h 18m
  • Ilość dostępnych miejsc:  6
  • Cena netto: 1 690,00 zł
  • Trenerzy:

  • Karolina Prusińska

4GROW

Matarewicza 4e, 05-230 Kobyłka