✅ Sukces biznesu na TikToku krok po kroku
Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
Dodaj do mapy szkoleń
W mapie szkoleń
Opis szkolenia
Cel szkolenia
Na szkoleniu dowiesz się: - dlaczego warto promować się na TikToku i poznasz zasady jego działania
- jak samodzielnie założyć i ustawić konto na TikToku
- jak utrzymać pozycję, jak budować Fanbase i jak moderować swój kanał na TikToku
- dowiesz się, jak tworzyć reklamy na TikToku i jakie formaty są tam dostępne
- jak dokonywać analizy działań marketingowych i jak jej wyniki wykorzystać do zmiany / ulepszenia swojej strategii
Plan szkolenia
SZKOLENIE ONLINE:- Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
(Otwierasz link w przeglądarce na laptopie, tablecie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy Ci na 7 dni przed szkoleniem w e-mailu organizacyjnym) - Rozsądna wielkość grupy: 7-14 osób, co pozwala trenerowi skoncentrować się również na Twoich indywidualnych potrzebach
- Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami, przewidziane przerwy
Czy wiesz, że:- TikTok to najszybciej rozwijające się medium w świecie digital marketingu. Przyrost użytkowników TikToka jest większy niż Facebooka, Instagrama i Linkedin RAZEM WZIĘTYCH!
- Przeciętnie użytkownik spędza tam aż 90 minut dziennie! Na Facebooku tylko 41 minut.
- Aplikacja ma ponad 1,8 miliarda użytkowników na świecie i ok. 5 mln użytkowników w Polsce
- Użytkownicy TikToka w Polsce to nie tylko nastolatkowie, jak często wielu z nas myśli (oni stanowią teraz 32%). Głównie są tam młodzi dorośli - 60% procent jest w przedziale wiekowym 18-34 lat, a 19% w przedziale 35-49 lat
Dlatego Twoja firma powinna już tam działać - Ale to nie wszystko: algortym TikToka jest znacznie nowocześniejszy i bardziej efektywny niż Facebooka, co oznacza, że możesz łatwiej i szybciej dotrzeć do Twoich klientów.
- Reklamując się na TikToku znacznie zredukujesz koszty w porównaniu z innymi platformami, ponieważ konkurencja nie jest jeszcze tak wielka?
- Nie czekaj więc, aż inni będą tam przed Tobą. My też zakładamy tam konto :)
Chcesz prowadzić działania na TikToku dla swojej marki, a nie wiesz jak rozpocząć? Na tym szkoleniu dowiesz się, jak wykorzystać TikTok w biznesie dla działań wizerunkowych i promocyjnych. Naprawdę będzie Ci trudno znaleźć lepszego eksperta w zakresie TikToka, niż Julia - nasza trenerka.
PROGRAM SZKOLENIA1. Aplikacja i design – wprowadzenie- Skąd ten TikTok
- Użytkownicy w Polsce - 53% użytkowników między 18 a 40 rokiem życia
- Tik-Tok vs inne platformy
- Dominacja na rynku - przyrosty, których inne platformy mogą tylko pozazdrościć
2. Funkcjonalności- TikTok aplikacja dla wszystkich
- Jak korzystać z aplikacji krok po kroku?
- Jakie korzyści daje nam ta platforma?
- Jak skuteczne rozwijać nowy kanał i własną firmę?
4. Co w środku?- Profil użytkowników
- Trendy – jak za nimi podążać?
- Hashtagi
- Jakiego języka używać na Tiktoku? Krótko, zwięźle, z humorem.
- Content – jak skutecznie go tworzyć i jakie cele biznesowe możesz osiągnąć?
5. Fanbase- Fanbase – co to jest?
- Tworzenie skutecznych filmów – zajęcia praktyczne, jak nagrywać proste, krótkie filmy
- Jak utrzymać relacje pomiędzy firmą, a użytkownikiem
- Jak dobrze przygotować koncenpcję własnego profilu na Tik-Toku
6. Formaty reklamowe i płatne kampanie- Płatne promocje – jak z nich korzystać?
- Dlaczego algortym TikToka jest tak efektywny?
- Zobacz, jak możesz zredukować koszty reklamowe i obniżyć koszty konwersji
7. Analiza i statystyki - mierzenie ruchu- Jak interpretować dane użytkowników?
- Dynamizacja działań na Tik-Toku
8. Utrzymanie pozycji - Co robić, by utrzymać systematyczność i kreatywność profilu?
- Narzędzia niezbędne do pracy
Metodologia
Warsztat, ćwiczenia, zadania praktyczne, case studies
Dodatkowe informacje
Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta
Ilość wyświetleń oferty: 45
|