Warszawa
Marketing
Otwarte
Nr szkolenia 2896

✅ STRATEGIA MARKETINGOWA DLA FRIMY KAŻDEJ WIEKOŚCI

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

STRATEGIA MARKETINGOWA 

Zamów szkolenie:

https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/strategia/ 

TRENER: JACEK KOTARBIŃSKI


WSZYSTKIE SZKOLENIA AKADEMII MARKETINGU ATRIUM:

https://szkoleniaatrium.pl/ 

Kontakt: szkolenia@szkoleniaatrium.pl, beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl, tel. 607 710 797

Cel szkolenia

Jakie są zalety przygotowania strategii marketingowej?

  • określenie mocnych stron firmy i jej eksponowanie
  • unikanie pułapek wynikających ze słabych stron firmy
  • wykorzystanie słabych punktów konkurencji, znajdowanie nisz rynkowych
  • utrzymanie spójnego kierunku rozwoju firmy mimo zmieniających się warunków rynkowych
  • lepsze kalkulowanie kosztów i wykorzystanie budżetu marketingowego
  • unikanie powielania nieskutecznych działań marketingowych
  • znalezienie nowych grup odbiorców, ulepszenie oferowanych usług, wprowadzanie na rynek nowych produktów 
  • Tworzenie strategii ma jeszcze jedną ważną zaletę: pozwala spojrzeć krytycznie na Twój biznes. Dzięki temu możesz pewne rzeczy poprawić i odkryć nowe, o których dotąd nie myślałeś.

Dlatego warto jest nauczyć się tworzenia strategii, a to szkolenie pomoże Ci przejść ten proces i będzie inspiracją do lepszych działań marketingowych. 

    Plan szkolenia

    STRATEGIA MARKETINGOWA DLA FIRM KAŻDEJ WIELKOŚCI

    SZKOLENIE ONLINE

    • Szkolenie realizowane za pośrednictwem platformy Clickmeeting
    • Szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym
    • Bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkolenia
    • Dyskusja, burza mózgów, ćwiczenia, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y. 
    • Przewidziane przerwy  

    Program szkolenia: Strategia marketingowa dla firm dużych i małych

    1. Podstawowe wyzwania strategiczne

    • Strategia firmy
    • Strategia marki
    • Strategia marketingowa
    • Strategie małych firm a strategie dużych korporacji

    Ćwiczenie: budowanie idei strategicznej własnej firmy
    Ćwiczenie: budowanie modelu marketingowego własnej firmy

    2. Kształtowanie docelowego rynku

    • Kto jest Twoim klientem?
    • Segmentacja i personalizacja
    • Target. Persona. Insight konsumencki
    • Targetowanie rynków B2B
    • Targetowanie rynków B2C
    • Wykorzystanie danych behawioralnych. Big Data
    • Segmentacja rynku i wytyczenie celu strategicznego

    Ćwiczenie: budowanie insightów w oparciu o dane

    3. Komunikacja marketingowa - najważniejsze elementy

    • Big Idea - co chcemy powiedzieć klientom i jak pokazać markę
    • Techniki kreatywne w komunikacji marketingowej
    • Elementy strategii blue ocean
    • Disruption. Visual Hammer
    • Design Thinking w marketingu
    • Komunikacja marketingowa - czy klienci działają racjonalnie? I jak wpływać na ich emocje?
    • Buzz, viral, real-time-marketing: budowanie atraktorów i magnetyzerów
    • Współpraca z agencjami reklamowymi, jeśli jej potrzebujesz

    Ćwiczenie: case study - brief dla agencji
    Ćwiczenie: case study: wprowadzenie marki na rynek

    4. Budowanie lojalności klientów

    • Znaczenie customer experience i obsługi klienta - spraw, by klient wracał i dobrze mówił o Twojej firmie
    • Komunikacja z klientem w punktach styku
    • Komunikacja z klientami w mediach społecznościowych
    • Incydent rynkowy i kryzysy - jak sobie z nimi radzić?
    • Rozwiązywanie konfliktów online: flame wars/ shitstorm, hejt,
    • Astroturfing, trolling - jak to działa

    Ćwiczenie: budowanie customer journey
    Ćwiczenie: rozwijanie customer experience
    Ćwiczenie: konflikt online

    5. Budżet w strategii marketingowej i mierzenie jej efektów

    • Mierzenie efektywności działań marketingowych 
    • Wybrane wskaźniki działań online i offline
    • Tworzenie budżetu marketingowego i analiza kosztów
    • KPI w strategii marketingowej
    • Elementy controllingu marketingowego: marketing dashboards

    Ćwiczenie: planowanie finansowe działań marketingowych
    Ćwiczenie: analiza kosztów działań marketingowych

      Metodologia

      METODY PRACY PODCZAS SZKOLENIA

      Stawiamy na intensywną pracę w grupie. Na tym szkoleniu NIE będzie nudnych, sztampowych, przewidywanych, prostych zadań. Obejmuje ono warsztaty, studia przypadku, zadania grupowe, dyskusje, burze mózgów i ćwiczenia oparte o prawdziwe wyzwania nowoczesnego marketingu i reklamy. Będziemy rozwiązywać realne problemy i tworzyć skuteczne  scenariusze działań. Będziemy rywalizować w grupach. Szkolenie jest intensywne.
      100% PRAKTYKI: ĆWICZENIA / CASE STUDIES / BURZA MÓZGÓW

      Dodatkowe informacje

      Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta
      Szkolenie może zostać zorganizowane jako zamknięte

      Ilość wyświetleń oferty: 2984

      1 900,00 zł1 950,00 zł + VAT (23%)

      v
      Zaczyna się za:

      Miejsce i termin szkolenia

      • Biurowiec Atrium Centrum, Warszawa
      • Al. Jana Pawła II 00-867 Warszawa
      • Termin:   03.10.2023 10:00 - 04.10.2023 17:00
      • Zaczyna się za:  9d 21h 14m
      • Ilość dostępnych miejsc:  10
      • Cena netto: 1 900,00 zł
        1 950,00 zł

      AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM ▶

      Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa

      tel: 530502000

      email: beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl