Warszawa
Marketing
Otwarte
Nr szkolenia 2988

Social Media Marketing

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

SZKOLENIE ONLINE 
Zamowienie szkolenia:

https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/social-media-marketing/

Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platoformy ClickMeeting

W trakcie szkolenia:

  • szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym
  • bieżący kontakt z trenerm i pozostałymi uczestnikami szkolenia
  • dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y. 
  • przewidziane przerwy  

Efekty szkolenia:

  • Poznanie podstawowych zasad rządzących w komunikacji marki w mediach społecznościowych, ich zalet oraz wad
  • Poznanie narzędzi promocyjnych, służących do realizacji ustalonych celów reklamowych,
  • Umiejętność wykorzystywania influencer marketingu 
  • Umiejętność analizowania efektów działań w social mediach
  • Poznanie dobrych i złych praktyk w komunikacji w social mediach

    Plan szkolenia


    1. Charakterystyka najważniejszych mediów społecznościowych, grupa docelowa, rodzaje kreacji i komunikacji

    • Facebook 
    • Instagram 
    • Linkedin 
    • Twitter 
    • YouTube
    • Tik Tok
    • Pozostałe platformy (Discord, Reddit, Telegram, a nawet… Spotify!)
    • Dyskusja: Jakie platformy oprócz Facebooka i Instagrama mogą pasować do komunikacji firmy, którą reprezentujesz?

    2. Firmy w mediach społecznościowych

    • Kiedy komunikacja jest skuteczna, a kiedy… nie do końca?
    • Do kogo powinna być skierowana komunikacja? 
    • Jak powinna wyglądać dobrze stworzona grafika/film na Social Media?
    • Czy na wszystkich kanałach komunikacja powinna być taka sama?
    • Czy i jak komunikacja w SM może być biznesowo opłacalna?
    • Wind of change, czyli jak zmieniają się media społecznościowe
    • Ćwiczenie

    3. Organiczne i płatne kampanie w mediach społecznościowych

    • Jakie są podstawowe różnice i przesłanki do komunikacji bezpłatnej i płatnej?
    • Organiczna komunikacja: czy warto i w jakich okolicznościach?
    • Płatne kampanie: czy warto i w jakich okolicznościach?
    • Dyskusja: jak powinna wyglądać komunikacja Twojej firmy w różnych kanałach marketingowych

    4. Prowadzenia profilu na Facebooku i Instagramie oraz kampanie reklamowe

    • Kiedy warto komunikować na Facebooku, a kiedy na Instagramie?
    • Promowanie proste i zaawansowane: różnice
    • Business Facebook – zakładanie konta firmowego + przewodnik po narzędziu.
    • Najważniejsze cele reklamowe i ich omówienie
    • Najczęściej popełniane błędy, czyli jak pilnować budżetu, grupy docelowej i poprawności wyświetlania reklam
    • Dla zainteresowanych: Ustawienie poprawnej kampanii promocyjnej na Facebooku i Instagramie

    5.  Dyskusja i analiza komunikacji w Social Mediach firm reprezentowanych przez uczestników: analiza, wnioski i rekomendacje

    Dodatkowe informacje

    Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta
    Szkolenie może zostać zorganizowane jako zamknięte

    Ilość wyświetleń oferty: 460

    590,00 zł + VAT (23%)

    v
    Zaczyna się za:

    Miejsce i termin szkolenia

    • ONLINE
    • 00-867 Warszawa
    • Termin:   18.01.2022 09:00 - 18.01.2022 16:00
    • Zaczyna się za:  44d 18h 50m
    • Cena netto: 590,00 zł

    AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM ▶

    Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa

    tel: 530502000

    email: beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl