Cała Polska
Marketing
Otwarte
Nr szkolenia 2988

Social Media Marketing

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

SZKOLENIE ONLINE 
Zamowienie szkolenia:

https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/emarketing-wroclaw/

Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platoformy ClickMeeting

W trakcie szkolenia:

  • szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym
  • bieżący kontakt z trenerm i pozostałymi uczestnikami szkolenia
  • dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y. 
  • przewidziane przerwy  

Efekty szkolenia:

  • Poznanie marketingu inicjowanego przez Konsumenta (Inbound Marketingu, Pull Marketingu)
  • Poznanie i praktyczne posługiwanie się narzędziami Inboud Marketingu
  • Nabycie umiejętności sprawnego działania w mediach społecznościowych i poznanie zalet i wad każdego z mediów
  • Używanie narzędzi content /native marketingu oraz influencerów,
  • Umiejętność prowadzenia działań w SM zgodnie z prawem dzięki zapoznaniu się z aspektami prawnymi omawianych działań reklamowych w internecie.

Plan szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA

1. Polski konsument w internecie

  • Wydatki na reklamę w SM w Polsce
  • Czym jest generacja Web 2.0?
  • Model POEM, m.in. earned media

2. Media społecznościowe w Polsce

3. Profile Social Media

  • Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Linkedin
  • Jakie medium dla jakiego reklamodawcy?

4. Reklama na Facebooku i w innych SM

  • Umiejscowienia, targetowanie, planowanie kampanii
  • Edge Rank, zasięgi organiczne. Jak można je poprawić?
  • Piksel Facebooka. Do czego stosować?
  • Marketing kontekstowy
  • Konkursy na FB

5. Marketing wpływu (influencing)

  • Co to jest influencing?
  • Trendy i zjawiska

6. Najwięksi polscy influencerzy

  • Jakie medium zbiera najwięcej fanów? Omówienie

7. Ile kosztuje influencing? Od mikroinfluencerów do celebrytów

  • Marketing treści (content marketing = CM)
  • Dopasowanie treści do lejka zakupowego. Kiedy dotrzeć do konsumenta?

8. Kalendarium działań operacyjnych – case study

  • Czas i częstotliwość wpisów na SM
  • Reklama natywna – kiedy i jak stosować?
  • Trendy w CM
  • Mierzenie i rozliczanie efektów CM

9. Jak pisać do internetu?

  • Co mówią eksperci? Porady redaktorów z wiodących mediów
  • 7 złotych zasad pisania do internetu
  • Jak pisać artykuły, aby czytelnicy dzielili się nimi? Krzywa Quartza
  • Hashtagi. Czy i jak stosować?
  • Jak niewidzialnie wpływać na konsumenta?

10. Monitoring i mierzenie działań w social mediach

  • Wskaźniki efektywności w social mediach. Jak mierzyć zasięg i zaangażowanie?
  • Efektywność Facebooka. Dobre praktyki
  • Responsywność. Czy jesteś wystarczająco szybki w mediach społecznościowych?

11. Social listening i monitoring. Mierzenie sentymentu wypowiedzi

12. Aspekty prawne influencingu w internecie

 

Uzyskaj 80% dofinansowania do tego szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych PARP lub KFS.

Więcej informacji dostępnych na stronie, w zakładce: DOFINANSOWANIE

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

Ilość wyświetleń oferty: 108

1 090,00 zł + VAT (23%)

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • Cała Polska
  • Termin:   27.05.2021 03:00 - 28.05.2021 16:00
  • Zaczyna się za:  19d 0h 10m
  • Cena netto: 1 090,00 zł

AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM

Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa

tel: 530502000

email: beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl