Cała Polska
Marketing
Otwarte
Nr szkolenia 2988

✅Social media dla biznesu - marketing na Facebooku i Instagramie

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Social media dla biznesu - marketing na Facebooku i Instagramie

Zamów szkolenie:


KONTAKT: SZKOLENIA@SZKOLENIAATRIUM.PL, TEL. 22 211 89 11

TRENER: Przemysław Kasiura 


Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami.

Cel szkolenia

KORZYŚCI
  • Poznanie zasad i najnowszych trendów w komunikacji firmy i marki na Facebooku i Instagramie
  • Poznanie reguł pisania atrakcyjnych tekstów w social mediach oraz ich publikacji
  • Poznanie narzędzi promocyjnych służących do realizacji celów reklamowych
  • Umiejętność tworzenia dobrej jakości grafik w Canvie
  • Zarządzanie profilem / kontem na Facebooku i Instagramie (Business Suite)
  • Umiejętność analizowania efektów działań w social mediach
  • Poznanie dobrych i złych praktyk w komunikacji w social mediach
  • Umiejętność tworzenie reklam i dobierania grupy docelowej

Plan szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ 1

1. Krótki wstęp o działaniach na Facebooku i Instagramie

  • Jak wyglądają osie czasu oraz inne umiejscowienia, takie jak Stories czy Rolki?
  • Jaka jest w Polsce grupa docelowa na Facebooku i Instagramie?
  • Jakie kreacje najlepiej sprawdzają się na tych dwóch platformach?
2. Prowadzenie biznesu w Meta (czyli Facebook i Instagram razem)
  • Kiedy komunikacja jest skuteczna, a kiedy… nie do końca?
  • Do kogo powinna być skierowana komunikacja? 
  • Czy na wszystkich kanałach komunikacja powinna być taka sama?
  • Czy i jak komunikacja w SM może być biznesowo opłacalna?
3. Płacić czy nie płacić za reklamy?
  • Jakie są podstawowe różnice i przesłanki do komunikacji bezpłatnej i płatnej?
  • Organiczna komunikacja: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Płatne kampanie: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Dyskusja: jak powinna wyglądać komunikacja Twojej firmy w różnych kanałach marketingowych
4. Tworzenie angażujących postów / grafik w Canvie
  • Czym jest Canva i dlaczego jest niezbędna do tworzenia ładnych postów?
  • Czym różnią się kreacje organiczne od reklamowych?
  • Nauka i warsztaty tworzenia angażujących postów w Canvie
  • Czym są aple i co jest ważniejsze – estetyka czy czytelność?
5. Dyskusja i pytania

DZIEŃ 2

1. Jak rozwinąć swój fanpage na Facebooku?

  • Big Idea – określ swój pomysł i cel komunikacji na platformie
  • Kim jest nasz odbiorca? Dostosowywanie treści pod grupę docelową
  • Spójna kreacja wizualna dla postów, czyli czym jest Key Visual
  • Gdzie algorytm da nam największe szanse na bezpłatny i możliwie najszybszy rozgłos naszego profilu na Facebooku? Czym są grupy dyskusyjne i jak z nich korzystać?
  • Real Time Marketing – jak działa i jakie może dać efekty?
2. Jak rozwinąć swój fanpage na Instagramie?
  • Czym różni się feed od stories, a stories od rolek?
  • Czy hashtagi na Instagramie mają jakikolwiek sens?
  • Jak dobrze wykorzystać rolki do uzyskania ogromnych zasięgów?
  • Zdjęcia czy może proste grafiki z tekstem? Co lepiej działa na Instagramie?
  • Influencerzy – jak ich znajdować, jak ustalać współpracę i jak analizować statystyki?
  • Jak powinien wyglądać profesjonalny profil, od biogramu, przez wyróżnione stories, aż po treści na profilu?
3. Meta Business Suite, czyli jak dobrze zarządzać fanpage’ami?
  • Gdzie i jak publikować posty?
  • Jak planuje się posty i czy warto to robić?
  • Nadawanie dostępów i administrowanie fanpage’ami, czyli czym jest konto firmowe?
  • Centrum Reklam a Menedżer Reklam – gdzie warto tworzyć kampanie reklamowe?
  • Analityka, czyli gdzie zliczać lajki, udostępnienia i komentarze?
  • Skrzynka odbiorcza – centrum dowodzenia wiadomościami i powiadomieniami.
  • Dobre praktyki w moderacji – usuwać czy ukrywać komentarze?
4. Prowadzenia profilu na Facebooku i Instagramie oraz kampanie reklamowe
  • Kiedy warto skoncentrować się na Facebooku, a kiedy na Instagramie?
  • Promowanie proste i zaawansowane: różnice
  • Business Facebook – przewodnik krok po kroku
  • Najważniejsze cele reklamowe i ich omówienie
  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności, czyli na co zwracać uwagę przy mierzeniu efektywności reklam
  • Jakie kreacje reklamowe można używać do promocji
  • Remarketing (Pixel Facebooka) - jak go używać, jakie są korzyści

Ćwiczenia i pytania z zakresu ustawienia kampanii reklamowych:
użycia poprawnych celów reklamowych, ustawień grup docelowych oraz ustalenia decyzji o remarketingu (i jakiego rodzaju).

5. Monitorowanie kampanii reklamowych i budżetu

  • Jak pilnować budżetu, grupy docelowej i poprawności wyświetlania reklam
  • Najczęściej popełniane błędy i jak ich uniknąć
6. Dyskusja i pytania 

BONUS

1 godzina bezpłatnej konsultacji telefonicznej z trenerem dla każdego uczestnika szkolenia - do 30 dni po szkoleniu

Metodologia

warsztaty

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta
Szkolenie może zostać zorganizowane jako zamknięte

Ilość wyświetleń oferty: 2894

1 650,00 zł + VAT (23%)

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • Cała Polska
  • Termin:   17.12.2024 09:00 - 18.12.2024 16:00
  • Zaczyna się za:  32d 21h 18m
  • Cena netto: 1 650,00 zł

AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM ▶

ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa

tel: 222118911

email: atrium.adwords@gmail.com