Warszawa
Marketing
Otwarte
Nr szkolenia 2988

✅SOCIAL MEDIA DLA BIZNESU - KOMUNIKACJA, KONTA REKLAMOWE, NAJNOWSZE TRENDY

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

SZKOLENIE ONLINE 
Zamowienie szkolenia:

https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/social-media-marketing/

https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/badania-focusowe/

Kontakt: kontakt@szkoleniaatrium.pl, 530 502 000

Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platoformy ClickMeeting

W trakcie szkolenia:

  • szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym
  • bieżący kontakt z trenerm i pozostałymi uczestnikami szkolenia
  • dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y. 
  • przewidziane przerwy  

Efekty szkolenia:

  • Poznanie podstawowych zasad rządzących w komunikacji marki w mediach społecznościowych, ich zalet oraz wad
  • Poznanie narzędzi promocyjnych, służących do realizacji ustalonych celów reklamowych,
  • Umiejętność wykorzystywania influencer marketingu 
  • Umiejętność analizowania efektów działań w social mediach
  • Poznanie dobrych i złych praktyk w komunikacji w social mediach

    Plan szkolenia

    Efekty szkolenia:

    • Poznanie podstawowych zasad rządzących w komunikacji marki w mediach społecznościowych, ich zalet oraz wad
    • Poznanie narzędzi promocyjnych, służących do realizacji ustalonych celów reklamowych,
    • Umiejętność wykorzystywania influencer marketingu 
    • Umiejętność analizowania efektów działań w social mediach
    • Poznanie dobrych i złych praktyk w komunikacji w social mediach

    Social media dla biznesu

    Program szkolenia

    DZIEŃ 1

    1. Charakterystyka najważniejszych mediów społecznościowych, charakterystyka, grupa docelowa, rodzaje kreacji i komunikacji

    • Facebook 
    • Instagram 
    • Linkedin 
    • Twitter 
    • YouTube
    • Tik Tok
    • Pozostałe platformy (Discord, Reddit, Telegram, Pinterest)

    2. Firmy w mediach społecznościowych

    • Kiedy komunikacja jest skuteczna, a kiedy… nie do końca?
    • Do kogo powinna być skierowana komunikacja? 
    • Czy na wszystkich kanałach komunikacja powinna być taka sama?
    • Czy i jak komunikacja w SM może być biznesowo opłacalna?
    • Wind of change, czyli jak zmieniają się media społecznościowe

    3. Organiczne i płatne kampanie w mediach społecznościowych

    • Jakie są podstawowe różnice i przesłanki do komunikacji bezpłatnej i płatnej?
    • Organiczna komunikacja: czy warto i w jakich okolicznościach?
    • Płatne kampanie: czy warto i w jakich okolicznościach?

    Dyskusja: jak powinna wyglądać komunikacja Twojej firmy w różnych kanałach marketingowych

    4. Prowadzenia profilu na Facebooku i Instagramie oraz kampanie reklamowe

    • Kiedy warto komunikować na Facebooku i Instagramie?
    • Promowanie proste i zaawansowane: różnice
    • Business Facebook – przewodnik krok po kroku
    • Najważniejsze cele reklamowe i ich omówienie
    • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności, czyli na co zwracać uwagę przy mierzeniu efektywności reklam
    • Kreacje możliwe do promocji
    • Remarketing (Pixel Facebooka). Kiedy warto i jakie są możliwości?
    • Najczęściej popełniane błędy, czyli jak pilnować budżetu, grupy docelowej i poprawności wyświetlania reklam

    Ćwiczenia i pytania z zakresu ustawienia kampanii reklamowych, użycia poprawnych celów reklamowych, ustawień grup docelowych oraz ustalenia decyzji o remarketingu (i jakiego rodzaju).

    5. Dyskusja i pytania

    DZIEŃ 2

    1.  Profil firmowy i kampanie reklamowe na Linkedinie

    • Prowadzenie profilu firmowego na Linkedin – kiedy warto?
    • Różnice między company page a showcase
    • Linkedin Ads – przewodnik krok po kroku
    • Cele reklamowe na Linkedinie i ich omówienie
    • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności, czyli na co zwracać uwagę przy mierzeniu efektywności reklam
    • Kreacje możliwe do promocji
    • Remarketing (Insight Tag). Kiedy warto?
    • Najczęściej popełniane błędy, czyli jak uniknąć „przepalania budżetu”

    Ćwiczenia i pytania z zakresu słuszności prowadzenia komunikacji na Linkedinie, ustawienia kampanii reklamowych, użycia poprawnych celów reklamowych, ustawień grup docelowych oraz ustalenia decyzji o remarketingu (i jakiego rodzaju).

    3.  Komunikacja i reklamy na Twitterze

    • Jak pisać na Twitterze?
    • Jak działają hashtagi i czy warto ich używać?
    • Twitter Ads – przewodnik krok po kroku
    • Cele reklamowe na Twitterze i ich omówienie
    • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności czyli na co zwracać uwagę przy mierzeniu efektywności reklam
    • Kreacje możliwe do promocji
    • Remarketing na Twitterze – omówienie dostępnych możliwości
    • Najczęściej popełniane błędy, czyli jak nie pogubić się w swoich tweetach, poprawnie oznaczać konta i dokładnie wybierać tweety potrzebne do promocji

    Ćwiczenia i pytania z zakresu słuszności prowadzenia komunikacji na Twitterze, ustawienia kampanii reklamowych i użycia poprawnych celów reklamowych.

    4. Komunikacja i płatne kampanie na YouTube Ads 

    • Komunikowanie jako marka na YouTube – kiedy warto i w jaki sposób?
    • Google Ads w zakresie YouTube Ads – przewodnik krok po kroku
    • Kreacje możliwe do promocji
    • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności
    • Remarketing na YouTube

    Dyskusja: Czy prowadzenie komunikacji i kampanii na YouTube dla Twojej firmy jest słuszne? Omówienie możliwości komunikacyjnych marek.

    5. Komunikacja na Tik Tok

    • Tik Tok – czy to odpowiednie miejsce dla każdej firmy do komunikacji?
    • Dla kogo Tik Tok? Jak się komunikować?
    • Możliwości promocyjne na TikToku
    • Przykłady udanych komunikacji marek w Polsce i na świecie

    Dyskusja: Czy warto, aby Twoja marka również komunikowała na TikToku?

    6. Influencer Marketing - możliwości dla firm małych i dużych

    • Jak wykorzystać influencerów do promocji swojej firmy, produktów lub usług?
    • Czy inwestowanie w influencerów zawsze jest biznesowo opłacalne?
    • Przykłady wykorzystania influencerów przez polskie podmioty.
    • Ryzyka i szanse wynikające z angażu influencerów.

    Ćwiczenie i dyskusja: Jaki rodzaj influencera najlepiej pasowałby do Twojej kampanii / promocji Twojej marki?

    7. Dyskusja i pytania 

    Dodatkowe informacje

    Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta
    Szkolenie może zostać zorganizowane jako zamknięte

    Ilość wyświetleń oferty: 2348

    1 550,00 zł + VAT (23%)

    v
    Zaczyna się za:

    Miejsce i termin szkolenia

    • ONLINE
    • 00-867 Warszawa
    • Termin:   02.07.2024 09:00 - 03.07.2024 16:00
    • Zaczyna się za:  7d 15h 12m
    • Cena netto: 1 550,00 zł

    AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM ▶

    Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa

    tel: 222118911

    email: beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl