Warszawa
Sprzedaż
Otwarte
Nr szkolenia 3029

✅ PROMOCJE W SKLEPIE - STRATEGIE WYRÓŻNIANIA PRODUKTÓW I MATERIAŁY POS

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

PROMOCJE W SKLEPIE - STRATEGIE WYRÓŻNIANIA PRODUKTÓW I MATERIAŁY POS

Zamów szkolenie:

https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/promocje-pos/

TRENER: Roman szymczak

Kontakt: szkolenia@szkoleniaatrium.pl, tel. 607 710 797

Cel szkolenia

CZEGO NAUCZYSZ SIĘ NA SZKOLENIU?

  • Dowiesz się jak stosować kreatywne rozwiązania wyróżniania produktów w sklepie, nie tylko obniżając radykalnie ceny.
  • Jakimi sposobami zaskoczyć klienta i przyciągnąć jego uwagę?
  • Dowiesz się, jakie są główne błędy przy organizowaniu akcji promocyjnych i jak wpływają na rentowność
  • Poznasz sposoby zwiększania sprzedaży dzięki akcjom promocyjnym bez utraty marży
  • Poznasz metody zdobycia lojalnych klientów, którzy będą wracać do danego punktu handlowego
  • Nauczysz się używać mechanizmów promocji sprzedaży m.in. re-sell, up-sell, add-sell czy cross-sell
  • Zapoznasz się z podstawowymi zasadami psychologii sprzedaży i dowiesz się, jak wykorzystać fakt, że kliencie nie kupują racjonalnie
  • Na szkoleniu omówimy 7 etapów procesu budowania promocji oraz przejdziemy przez proces identyfikacji persony.
  • Nauczysz się lepiej wykorzystywać i eksponować materiałów POS oraz ich efektywność

      Plan szkolenia

      MODUŁ 1
      Proces budowania efektywnych promocji.

      • Dane firm badawczych i niezbędna analityka do organizowania akcji marketingowych. Rodzaje akcji marketingowych w rynku - przegląd
      • Efektywność materiałów POSM, a określony ROI działań trade marketingowych
      • Mity dotyczące promocji np. promocja równa się obniżce cenowej, klienci kupują tylko tanie produkty.
      • 7 etapów procesu budowania skutecznych promocji
      • Budowanie persony (odbiorcy materiału POSM
      • Cele promocji z punktu widzenia producenta i sklepu
      • 10 najczęstszych błędów w organizowaniu promocji
      • Ćwiczenie: przygotowanie akcji marketingowej na podstawie założonego case study

      MODUŁ 2
      Rodzaje promocji

      • 8 najważniejszych funkcji promocji
      • Promocje cenowe - zalety i korzyści dla klienta, sklepu i producenta
      • Promocje niecenowe - czy w ogóle istnieją? Jak je organizować skutecznie, aby nie obniżać marży?

      MODUŁ 3
      Oznaczenia promocji

      • Efektywność wizerunkowa promocji
      • Sposoby pokazywania produktów w materiałach reklamowych np. gazetki, plakaty

      MODUŁ 4
      Miejsce pokazywania promocji

      • Gorące miejsca na pokazanie promocji a floorplan sklepu
      • Promocje, których klient nie zauważy
      • Wyróżnienia produktów w regale.

      MODUŁ 5
      Wybór i ocena materiału POS w odniesieniu do celu produktu

      • Rodzaje materiałów POS - praktyczne przykłady
      • Case study - przykłady rozwiązań i osiąganych efektów po zastosowaniu odpowiedniego materiału POS
      • Analiza wskaźnikowa efektywności poszczególnych materiałów POS
      • 10 najważniejszych wskaźników marketingowych w zależności od założonej strategii oraz celów jednostkowych

            Metodologia

            Warsztat, ćwiczenia, zadania praktyczne, case studies

            Dodatkowe informacje

            Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

            Ilość wyświetleń oferty: 86

            874,00 zł + VAT (23%)

            v
            Zaczyna się za:

            Miejsce i termin szkolenia

            • Biurowiec Atrium Centrum, Warszawa
            • Al. Jana Pawła II 00-867 Warszawa
            • Termin:   06.07.2022 09:00 - 06.07.2022 16:00
            • Zaczyna się za:  6d 5h 51m
            • Ilość dostępnych miejsc:  10
            • Cena netto: 874,00 zł

            AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM ▶

            Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa

            tel: 530502000

            email: beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl