Poznasz zasady pozycjonowania cenowego wpływające na poprawę rentowności punktu handlowego. Na licznych przykładach pokażemy, jak pricing i zarządzanie ceną kształtują wybory zakupowe klientów.
Przedstawimy praktyczne rozwiązania, które budują celowy i świadomy wizerunek cenowy produktów, zwiększając ich zyskowność
Przedstawimy najlepsze praktyki związane z komunikacją cen i promocji, a wszystko to na podstawie licznych przykładów z różnorodnych branż
Podczas warsztatów, które stanowią znaczną część szkolenia, każdy z uczestników zyska unikalną wiedzę z obszaru zarządzania ceną i strategii pricingowych będących dźwignią zysku oraz psychologii cen.
Poznasz zasady pozycjonowania cenowego skutecznie wpływające na poprawę rentowności Twojego punktu sprzedaży.
Wskażemy praktyczne rozwiązania, które pozwolą na zbudowanie odpowiedniego wizerunku cenowego produktów, a tym samym na zwiększenie ich zyskowności
Dowiesz się, w jaki sposób przyjęta polityka cenowa kształtuje wybory zakupowe klientów, dzięki czemu wdrożysz odpowiednie rozwiązania w swoim biznesie
Pokażemy, jak zastosować strategie cenowe zwiększające marżę w punkcie handlowym co najmniej o 1-3%
Plan szkolenia
MODUŁ 1 Pricing jako element właściwego pozycjonowania rynkowego
Ustalenie pojęć pricingowych i wyliczeń zarządzania cenami
Badania dotyczące postrzegania cen przez klientów..
Determinanty cenowe wpływające na cenę.
Narzędzia i techniki maksymalizowania marży produktów – ćwiczenia analityki efektywności.
MODUŁ 2 Strategie cenowe - najlepsze praktyki oraz najczęstsze błędy
Strategie cenowe - najlepsze praktyki oraz najczęstsze błędy
Dźwignia pricingowa i jej znaczenie dla pozycjonowania cenowego
Analiza finansowa osiąganej marży
Badania własne odnoszące się postrzegania cen i plakatów