Warszawa
Sprzedaż
Otwarte
Nr szkolenia 3028

✅ PRICING - ZARZĄDZANIE CENAMI I POLITYKA CENOWA

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

MERCHANDISING - BUDOWANIE PLANOGRAMÓW

Zamów szkolenie:

https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/pricing/

TRENER: Roman szymczak

Kontakt: szkolenia@szkoleniaatrium.pl, tel. 607 710 797

Cel szkolenia

Korzyści ze szkolenia:

  • Poznasz zasady pozycjonowania cenowego wpływające na poprawę rentowności punktu handlowego. Na licznych przykładach pokażemy, jak pricing i zarządzanie ceną kształtują wybory zakupowe klientów.
  • Przedstawimy praktyczne rozwiązania, które budują celowy i świadomy wizerunek cenowy produktów, zwiększając ich zyskowność
  • Przedstawimy najlepsze praktyki związane z komunikacją cen i promocji, a wszystko to na podstawie licznych przykładów z różnorodnych branż
  • Podczas warsztatów, które stanowią znaczną część szkolenia, każdy z uczestników zyska unikalną wiedzę z obszaru zarządzania ceną i strategii pricingowych będących dźwignią zysku oraz psychologii cen.
  • Poznasz zasady pozycjonowania cenowego skutecznie wpływające na poprawę rentowności Twojego punktu sprzedaży.
  • Wskażemy praktyczne rozwiązania, które pozwolą na zbudowanie odpowiedniego wizerunku cenowego produktów, a tym samym na zwiększenie ich zyskowności
  • Dowiesz się, w jaki sposób przyjęta polityka cenowa kształtuje wybory zakupowe klientów, dzięki czemu wdrożysz odpowiednie rozwiązania w swoim biznesie
  • Pokażemy, jak zastosować strategie cenowe zwiększające marżę w punkcie handlowym co najmniej o 1-3%

    Plan szkolenia

    MODUŁ 1
    Pricing jako element właściwego pozycjonowania rynkowego

    • Ustalenie pojęć pricingowych i wyliczeń zarządzania cenami
    • Badania dotyczące postrzegania cen przez klientów..
    • Determinanty cenowe wpływające na cenę.
    • Narzędzia i techniki maksymalizowania marży produktów – ćwiczenia analityki efektywności.

    MODUŁ 2
    Strategie cenowe - najlepsze praktyki oraz najczęstsze błędy

    • Strategie cenowe - najlepsze praktyki oraz najczęstsze błędy
    • Dźwignia pricingowa i jej znaczenie dla pozycjonowania cenowego
    • Analiza finansowa osiąganej marży
    • Badania własne odnoszące się postrzegania cen i plakatów

    MODUŁ 3
    Psychologia cen - prezentacja 30 taktyk cenowych

    • Taktyki oznaczeń cenowych
    • Taktyki wartościujące cenę i postrzeganie przez klienta
    • Taktyki "editingu" upraszczającego decyzje zakupową.
    • Taktyki kotwiczenia

    MODUŁ 4
    Ćwiczenie „MAKSYMALIZACJA KORZYŚCI” – matryca pricingowa

    • Zastosowanie poznanej wiedzy w zakresie motywów zakupowych i psychologii cen
    • Osiągnięcie efektu odpowiedniego postrzegania cenowego produktu i producenta
    • Wyliczanie skuteczności pozycjonowania cenowego w zależności od przyjętej strategii

        Metodologia

        Warsztat, ćwiczenia, zadania praktyczne, case studies

        Dodatkowe informacje

        Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

        Ilość wyświetleń oferty: 98

        950,00 zł + VAT (23%)

        v
        Zaczyna się za:

        Miejsce i termin szkolenia

        • Biurowiec Atrium Centrum, Warszawa
        • Al. Jana Pawła II 00-867 Warszawa
        • Termin:   05.07.2022 09:00 - 05.07.2022 16:00
        • Zaczyna się za:  5d 4h 59m
        • Ilość dostępnych miejsc:  10
        • Cena netto: 950,00 zł

        AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM ▶

        Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa

        tel: 530502000

        email: beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl