Warszawa
Marketing
Otwarte
Nr szkolenia 3096

✅Polityka cenowa - dobre praktyki i trendy w ustalaniu cen

0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

SZKOLENIE W WARSZAWIE, 

Zamów szkolenie: 

Polityka cenowa i strategie w zarządzaniu cenami - szkolenie Warszawa (szkoleniaatrium.pl)

kontakt: kontakt@szkoleniaatrium.pltel: 22 211 89 11 

TRENER- Izabela Bohdan-Talmont 

Cel szkolenia

  • Odkryjesz, że cena jest wynikiem wielu istotnych elementów i celów, a to Ty podejmiesz decyzje, które z nich są kluczowe dla Twojego biznesu
  • Dowiesz się, że na postrzeganie ceny przez otoczenie wpływa szereg czynników, nauczymy Cię ich identyfikować i zaprezentujemy narzędzia, dzięki którym nawet wyższe ceny mogą być akceptowalne
  • Zapoznasz się z różnymi strategiami cenowymi i sposobami ustalania cen - dowiesz się, kiedy stosować poszczególne podejścia oraz jakie mogą być konsekwencje podejmowanych decyzji
  • Przećwiczysz różne techniki zarządzania cenami, nauczysz się, jak skutecznie reagować w różnych sytuacjach, nie polegając jedynie na ciągłych obniżkach cen
  • Rozwiążesz wiele realnych studiów przypadków, co przygotuje Cię do podejmowania trafnych decyzji w obszarze cen zarówno na poziomie zarządzania produktem, jak i kategorią produktową
  • Na konkretnych przykładach nauczysz się, jak unikać popełniania błędów w przyszłości oraz jakie rozwiązania przynoszą realne efekty.

Plan szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA DZIEŃ PIERWSZY

1. Trendy i wyzwania w zarządzaniu cenami

  • Zmiany w funkcjonowaniu biznesów
  • Odpowiedzialność za ceny w organizacji – podział ról
  • Przekonania ludzkie jako siła napędowa lub bloker działań cenowych
  • Efekty zewnętrzne
2. Czym jest cena dla klienta a czym dla przedsiębiorcy?
  • Pojęcia w pricingu: cena, polityka cenowa, strategia cenowa
  • Marża i narzut - różnice
  • Elementy, które kształtują ceny  i wpływają na ich odbiór z perspektywy różnych uczestników rynku
  • Zasada 3C w ustalaniu cen
3. Metody ustalania cen - warsztat z ustalaniem ceny
  • 12 kroków do udanej strategii cenowej
  • Zespołowa analiza założeń i propozycji cenowych
  • Prezentacja ceny przed zespołem handlowym, managerem, zarządem
4. Strategie cenowe w tradycyjnych kanałach sprzedaży i e-commerce
  • Czym jest strategia i dlaczego się ich boimy
  • Strategia oparta na wartości – sposoby tworzenia wartości
  • Strategie w oparciu o klienta
  • Strategie w oparciu o konkurencję
  • Cechy wygrywających strategii cenowych
  • Case studies z rynku polskiego i rynków zagranicznych
DZIEŃ DRUGI


1. Zarządzanie cenami

  • Strategie w dobie kryzysu i inflacji
  • Przejęcie marki przez nowego właściciela i reaktywowanie marki
  • Polityka rabatowa i sposoby na ograniczanie rabatów
  • Strategiczne obniżki cen a regularne rabatowanie
  • Nieszablonowe sposoby na zarządzanie ceną w fazie schyłkowej produktu
2. Krajobraz cen – narzędzie do wizualizacji położenia cenowego i podejmowania strategicznych decyzji
  • Decyzje o rozszerzaniu asortymentu w kontekście cen
  • Szanse i zagrożenia wynikające z posiadania marek z różnych półek cenowych
3. Psychologia w zarządzaniu cenami
  • Znaczenie mechanizmów psychologicznych
  • Praktyczne triki wzmacniające cenę poparte przykładami (kotwice cenowe, wysokość rabatów, magia środka, itp.)
4. Komunikacja w pricingu
  • Komunikacyjna rola ceny
  • Dlaczego nasze produkty mają takie ceny – komunikacja marketingu z zespołami handlowymi
  • Komunikacja z klientami zewnętrznymi podczas wprowadzania produktu i wdrażania polityki cenowej
  • Komunikacja zmian cenowych
5. Polityka cenowa w firmie
  • Jakie firmy mają politykę cenową a jakie nie
  • Przykłady tzw. inteligentnych polityk cenowych
  • Idealny opiekun cen
  • Sposoby na zmianę polityki cenowej w organizacji
  • Mój plan na zmianę


Metodologia

warsztaty

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

Ilość wyświetleń oferty: 640

2 250,00 zł + VAT (23%)

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • Centrum Konferencyjne, Warszawa
  • ul. Ogrodowa 58 00-876 Warszawa
  • Termin:   05.12.2024 09:00 - 06.12.2024 16:00
  • Zaczyna się za:  20d 19h 31m
  • Cena netto: 2 250,00 zł

AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM ▶

ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa

tel: 222118911

email: atrium.adwords@gmail.com