Warszawa
Marketing
Otwarte
Nr szkolenia 3072

✅ NEUROCOPYWRITING - jak pisać ciekawie, wyróżnić się i zdobyć uwagę klientów

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Zamów szkolenie online:

https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/neurocopywriting

KONTAKT: SZKOLENIA@SZKOLENIAATRIUM.PL, TEL. 22 211 89 11


Miliony komunikatów od firm. Wśród nich Twój. Jak nie dać się przewinąć kciukiem i przekonać do zakupu u Ciebie?

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

  • Poznasz tajniki neurocopywritingu i dlaczego jest to obecnie najskuteczniejszy sposób tworzenia treści.
  • Odkryjesz potrzeby i oczekiwania dzisiejszych klientów.
  • Dowiesz się, jak sprawić, aby Twoje treści nie zostały zignorowane.
  • Nauczysz się, jak przyciągać i utrzymywać uwagę czytelników.
  • Zdobędziesz umiejętność projektowania i tworzenia komunikatów, które bezpośrednio trafiają do umysłu klienta.
  • Dowiesz się, jak używać języka korzyści (a nie cech), ale i obaw.
  • Dowiesz się, jak upraszczać komunikaty i uniknąć walki cenowej.
  • Otrzymasz wskazówki, jak radzić sobie z porażką oraz syndromem oszusta.
DLA KOGO?


Na szkoleniu nauczysz się pisać wprost do umysłu klienta. Łatwe techniki i proste wzory sprawią, że już na drugi dzień po szkoleniu wykorzystasz w praktyce najnowszą wiedzę z zakresu psychologii marketingu i ekonomii behawioralnej.

  • Marketer - zyska wiedzę, jak tworzyć treści, które skuteczniej docierają do umysłu klienta i przyciągają jego uwagę
  • Sprzedawca - nauczy się pisać treści, które rozwiewają obawy klientów.
  • Właściciel firmy – dowie się jak pisać o produktach i usługach, by pokonać konkurencję.
  • Pracownicy agencji reklamowych – otrzymają konkretną wiedzę, dzięki której zwiększą szansę zdobycia nowych klientów.”

Cel szkolenia


  • Opanujesz wiedzę o neurocopywritingu, którą wykorzystasz w swojej pracy już na drugi dzień.
  • Dowiesz się, jak działa mózg i dlaczego niektóre techniki wpływają na niego lepiej.
  • Zgłębisz wiedzę o nowinkach ekonomii behawioralnej.
  • Poznasz fakty i ciekawostki, które pomogą Ci pisać lepsze teksty

Plan szkolenia

1. Mózg i treści - co marketer powinien wiedzieć o odbiorze treści

  • Od czego zależy odbiór treści przez klienta / konsumenta.
  • Jakie "błędy" w mózgu pomogą Ci skuteczniej do niego pisać.
  • Jak czytamy treści dzisiaj? A może nie czytamy?
2. Jak walczyć z kciukiem klienta i nie dać się przewinąć?
  • Co przyciąga uwagę klientów i jak tworzyć niepomijalne nagłówki?
  • Jakie rodzaje treści przyciągają uwagę lepiej niż inne i dlaczego.
  • Konkretne przykłady i inspiracje, jak i czym przyciągnąć uwagę klienta.
3. Pisz krótko, prosto i zrozumiale
  • Nie zakładaj, że inni ludzie wiedzą o Twojej marce to, co wiesz Ty.
  • Jak przygotować się do pisania?
    - wykonaj gruntowny research, aby dowiedzieć się, co klienci mówią o Twojej firmie produktach / usługach
    - wykorzystaj w treściach słowa i całe frazy, których używają Twoi klienci do opisu tego, co oferujesz
    - nie zakładaj, że wszyscy znają Twój produkt i mówisz tylko do osób, które obserwują Twoje profile lub już wcześniej u Ciebie kupiły.
  • Jak wyjść z butów eksperta i uprościć komunikat?
  • Usuwanie z komunikatu zbędnych słów i branżowego żargonu
  • Stosowanie techniki jak w grze Jenga: usuwanie z komunikatu niepotrzebnych, powtarzanych słów jak klocków, dopóki konstrukcja Twojego tekstu się nie zawali i będzie on zrozumiały.
4. Teksty, które kocha mózg
  • Zasady pisania do cyfrowych zombiaków.
  • Jak pisać prosto, konkretnie, jak rozplanować tekst, który mózg nie przeoczy - kilkanaście wskazówek, które zastosujesz już następnego dnia w swojej pracy.
  • Przydatne listy, które zmienią Twój język cech w język korzyści w kilka minut.
  • Przydatne narzędzia do poznania, czego Twój klient naprawdę potrzebuje.
5. Model Taya i pisanie językiem obaw
  • Dlaczego mózg bardziej boli strata i jak to wykorzystać.
  • Ćwiczenie pisania językiem obaw.
6. Social media. Jak zwiększyć zaangażowanie?
  • 3 sytuacje, w których ludzie konsumują social media.
  • Praktyczne wskazówki, jakie rodzaje treści na social media przyciągają uwagę dziś.
  • Waluta społeczna - jak podnieść prestiż klienta własnymi postami.
  • Dlaczego i po co ludzie udostępniają. Typologia skutecznych postów.
6. Opowieści i opinie - jak je wykorzystać w marketingu
  • Jak stosować opinie i storytelling w marketingu
  • Kiedy prosić klientów o opinie
  • Gdzie ludzie dzielą się opiniami, dlaczego są dziś takie ważne i jak je najlepiej wykorzystać
7. Jak poprawić jakość tekstów na www
  • Tęcza kliencka - model disc na www.
  • Messy middle, czyli jak przekonać klienta do zakupu na stronie.
  • Technika injakulacji, która pokona konkurencję.

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

Ilość wyświetleń oferty: 99

1 090,00 zł + VAT (23%)

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • Biurowiec Atrium Centrum, Warszawa
  • Al. Jana Pawła II 00-867 Warszawa
  • Termin:   12.06.2024 10:00 - 12.06.2024 16:00
  • Zaczyna się za:  48d 13h 31m
  • Cena netto: 1 090,00 zł

AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM ▶

Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa

tel: 222118911

email: beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl