Cała Polska
Negocjacje
Zamknięte
Nr szkolenia 2575

Negocjacje Strategiczne

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Praktyczne, mocno zaawansowane warsztaty z negocjacji skierowane do dyrekcji i właścicieli firm. 

Wieloaspektowe, złożone transakcje wymagają bogatego wachlarza umiejętności i doskonałej znajomości strategii negocjacji biznesowych. Są to warsztaty, stworzone dla liderów biznesu, którzy mają za sobą bogate doświadczenie negocjacyjne. W trakcie trwania warsztatów, analizujemy strategiczne aspekty negocjacji - obszary, które definiują wartość możliwych wyników i zajmujemy się działaniami, które zachodzą zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz zespołu negocjacyjnego.

Nauka poprzez praktykę

W toku tego programu rozwoju kompetencji przywódczych będziesz uczestniczyć w szeregu interaktywnych symulacji, które umiejscowią Cię po obu stronach stołu negocjacyjnego. Te starannie zaprojektowane ćwiczenia wyróżnia mnogość przedstawianych sytuacji: od prostych dwustronnych negocjacji, do ewoluujących, złożonych, wielostronnych i wieloproblemowych rozmów wymagających synchronizacji procesów komunikowania wewnętrznego i zewnętrznego. Dzięki specyfice ramy negocjacyjnej, którą budujemy w tym programie, tempo ćwiczeń jest szybkie, atmosfera jest realistyczna, a wyniki są wysoce satysfakcjonujące.

Cel szkolenia

Szkolenie Negocjacje Strategiczne ma na celu wykształcenie wyrafinowanych i jednocześnie skutecznych negocjatorów, którzy potrafią umiejętnie operować we wszystkich wymiarach negocjacji, podejmując szereg wzajemnie umacniających się decyzji i działań, dzięki czemu negocjacje mogą przynieść korzystne rezultaty.

Otrzymasz zaawansowane narzędzia, które pomogą Ci zapewnić optymalne wyniki dla Twojej organizacji.

· Osiągniesz większą skuteczność w negocjowaniu, zwłaszcza w negocjacjach wieloaspektowych.

· Nauczysz się kreować porozumienia, które wytwarzają możliwie dużą wartość dla wszystkich stron

· Nauczysz się racjonalnie zarządzać napięciem pomiędzy kolektywnym tworzeniem wartości a indywidualnym jej zagarnianiem

· Nauczysz się skutecznie zarządzać złożonymi czynnikami, takimi jak synchronizacja negocjacji wewnętrznych i zewnętrznych, zarządzanie harmonogramami, czy negocjowanie w sytuacji zmieniających się ram czasowych

Niniejszy program rozwoju kompetencji w obszarze zaawansowanych negocjacji pomoże w prowadzeniu wieloaspektowych i złożonych negocjacji. Jest on szczególnie użyteczny dla osób odpowiedzialnych za praktyczną realizację strategii korporacyjnej, opiekę nad strategicznymi transakcjami, oraz osób poruszających się pomiędzy wieloma czynnikami wpływu.

Negocjacje strategiczne to coś więcej niż zestaw technik kontrolowania sytuacji negocjacyjnej. W tym bogatym doświadczeniu edukacyjnym, obejmującym wykłady, studia przypadków, dyskusje grupowe i praktykę, opanujesz koncepcje i narzędzia, które pomogą ci zrealizować twoje cele, wspierać rozwój i zdobywanie wiedzy oraz promować skuteczne rozwiązania wśród partnerów, którzy pozostają ze sobą w konflikcie.

Grupa docelowa

Specjalista Manager pierwszego szczebla Manager średniego szczebla Manager najwyższego szczebla
Architektura i projektowanie
Audyt i controlling
Budownictwo
Elektronika i telekomunikacja
Energetyka i elektryka
Finanse i bankowość
HR - Zasoby ludzkie
Inżynieria i projektowanie
IT: Architektura i projektowanie
IT: Pozostałe
IT: Programowanie
IT: Wspracie techniczne i administracja
Kadra zarządzająca
Marketing i promocja
Media, sztuka i rozrywka
Obsługa klienta
Sport, zdrowie i uroda
Sprzedaż/Handel
Zarządzanie jakością

Plan szkolenia

PROGRAM KURSU

Negocjowanie w trzech wymiarach

Skuteczne negocjacje kreują długoterminową i zrównoważoną w swoim charakterze wartość dla obu stron. Najpewniejszą drogą do osiągnięcia tego celu jest praca na trzech obszarach negocjacji.

PIERWSZY z nich to MAKSYMALIZACJA skuteczności interpersonalnej

W tym obszarze skupimy się na skuteczności interpersonalnej a dokładniej na kilku istotnych elementach procesu negocjowania, takich jak:

· Korzystanie z najbardziej odpowiednich stylów negocjacyjnych

· Tworzenie właściwej atmosfery

· Budowanie zaufania

· Ustalanie odpowiedniej dynamiki komunikacji

· Atrakcyjne ujęcie problemów, a także porcjowanie ich

· Wpływanie na decyzje innych

· Odczytywanie mowy ciała

· Redukowanie napięć wynikających z różnic kulturowych


DRUGI obszar, w którym będziemy się poruszać to INŻYNIERIA negocjacji

Doświadczeni negocjatorzy wychodzą ponad samą dynamikę interpersonalną w kierunku sedna problemu, próbując określić, gdzie znajduje się potencjalna wartość i jak budować porozumienia, które realizują tę wartość dla obu stron. Skupiają się oni na zasadach prowadzenia transakcji – inżynierii tworzenia wartości w interakcji pomiędzy stronami.


TRZECI obszar, w którym będziemy się poruszać to ARCHITEKTURA NEGOCJACJI.

Doświadczeni negocjatorzy wiedzą, że po puszczeniu w ruch mechanizmów procesu negocjacji, większa część rozgrywki została już rozegrana. Myślą o architekturze negocjacji – jak przygotować sytuację i jak w razie konieczności ją skonstruować od nowa. Nie tylko skutecznie rozgrywają zastaną sytuację, ale działają też przedsiębiorczo na wielu płaszczyznach, modyfikując reguły celem osiągnięcia możliwie dużej korzyści.


W trakcie szkolenia odpowiemy sobie między innymi na pytania:

· Jacy aktorzy negocjacji obecni są w przestrzeni negocjacyjnej? Jak wpływ mają na proces? Jak do nich dotrzeć?

· W jakiej kolejności i z jakim uzasadnieniem należy do tych osób podejść? Oddzielnie czy razem? Publicznie lub prywatnie?

· Kto powinien być obecny przy negocjacjach?

· Jaki jest najlepszy sposób, żeby te osoby wprowadzić?

· Jakiego typu kwestie należy omawiać? Bardziej wydajne jest oddzielanie czy łączenie problemów?

· Jaki proces jest najskuteczniejszy?

· Jakie należy budować oczekiwania?

· Jakie są alternatywy dla negocjowanej umowy zarówno po naszej stronie jak i po stronie partnerów?

W trakcie szkolenia rzucimy wyzwanie utartym schematom myślenia a uczestnicy w pełni zaangażują się w proces dydaktyczny.

Niniejsze warsztaty eksplorują strategiczne aspekty negocjacji – koncepcje, które definiują wartość możliwych rezultatów i stawiają w centrum uwagi działania, które funkcjonują wewnętrznie, zewnętrznie oraz podczas negocjacji. Poprzez wykłady i interaktywną analizę wypracujesz zaawansowane narzędzia, które pomogą ci zapewnić twojej organizacji optymalne wyniki.

W trakcie warsztatów rozgrywane są negocjacyjne gry symulacyjne z najlepszych amerykańskich szkół biznesu (m.in. Harvard Business School i Columbia Business School).

Metodologia

Szkolenie ma charakter warsztatowy

Dodatkowe informacje

Ilość wyświetleń oferty: 5441

Do ustalenia

v

Miejsce i termin szkolenia

  • Cała Polska
  • Cena netto: Do ustalenia
  • Trenerzy:

  • Michał Chmielecki

Communication Corner Izabela Cichosz-Chmielecka

Henryka Sienkiewicza 72, 90-318 Łódź

tel: 793900292