Warszawa
Negocjacje
Otwarte
Nr szkolenia 2822

✅ Negocjacje handlowe

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Zamów szkolenie:

https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/negocjacje-handlowe/  

TRENER: Rafał Brodowski
Kontakt: szkolenia@szkoleniaatrium.pl, pl, tel. 607 710 797

WSZYSTKIE SZKOLENIA AKADEMII MARKETINGU ATRIUM:

https://szkoleniaatrium.pl/ 

SZKOLENIE ORGANIZOWANE W SALI SZKOLENIOWEJ W WARSZAWIE
Zapewniamy również: lunch oraz catering podczas przerw kawowych

Dla kogo szkolenie?

  • dla pracowników i menedżerów działów handlowych i działów sprzedaży
  • dla aktywnych zawodowo sprzedawców, przedstawicieli handlowych
  • dla Key Account Managerów
  • wszystkich osób, które w procesie sprzedaży prowadzą negocjacje handlowe
  • dla liderów obszarów handlowych, którzy zarządzają sprzedażą i prowadzą treningi rozwojowe on-the-job 
  • dla kupców, którzy chcieliby poznać perspektywę negocjacyjną handlowców jako dostawców

Cel szkolenia

Korzyści ze szkolenia:

  • Zwiększenie efektywności prowadzonych negocjacji dzięki odpowiedniemu doborowi zarządzaniu strategią negocjacyjną, zastosowaniu odpowiednich technik negocjacyjnych oraz technik budujących relacje i ograniczających wpływ stosowanych manipulacji na przebieg negocjacji.
  • Zwiększenie umiejętności sterowania procesem negocjacji, w celu osiągnięcia efektów finansowych i relacyjnych
  • Praktyczne przepracowanie procesu negocjacji w ramach symulacyjnych gier negocjacyjnych.
  • Zrozumienie kluczowych mechanizmów psychologicznych, które sterują zachowaniami partnerów negocjacyjnych i mają wpływ na tworzone relacje
  • Przepracowanie sposobu na otwarcie rozmów negocjacyjnych oraz przejmowania kontroli nad prowadzonymi negocjacjami 
  • Praktyczna nauka używania zaawansowanych technik negocjacyjnych w ramach ćwiczeń branżowych – przykładowe reakcje i antytechniki na stosowanie manipulacji w negocjacjach
  • Wzmocnienie sposobu argumentowania w kontekście: ich siły, kolejności przedstawiania argumentów, kontrargumentacji, reagowania na argumentacje partnera negocjacyjnego

    Plan szkolenia

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Strategia negocjacyjna – dobór i zarządzanie

    • Strategie negocjacyjne – charakterystyka i założenia.
    • Zarządzanie strategią negocjacyjną w kontekście specyfiki klienta i kluczowych celów negocjacyjnych. 
    • Jak można zarządzać strategią w trakcie negocjacji?
    • Różne spojrzenia na temat efektywności w negocjacjach – zdobyć kontrakt vs. zdobyć partnera w biznesie?

    2. Symulacyjna gra negocjacyjna „DEAL-IT” . 

    Gra umożliwia praktyczne wdrożenie do zaawansowanych negocjacji handlowych. W trakcie gry uczestnicy pracują w pełnym procesie negocjacyjnym: dobór strategii negocjacyjnej, przygotowanie do negocjacji, otwarcie rozmów, stosowanie technik negocjacyjnych, wywieranie wpływu, reagowanie na techniki manipulacyjne, posługiwanie się argumentacją. 

    Przebieg gry jest bardzo dobrym punktem wyjścia do refleksji i wniosków uczestników warsztatów nad aktualnym podejściem do procesu negocjacji i jego skuteczności oraz do praktycznego przetrenowania poszczególnych etapów negocjacji w dalszej części szkolenia. 

    3. Ważne elementy psychologii w negocjacjach handlowych

    • Mechanizmy psychologiczne, które „grają” w negocjacjach.
    • Wpływ mechanizmów psychologicznych na relacje w negocjacjach.
    • Jak ograniczyć lub wykorzystać mechanizmy psychologiczne w negocjacjach zaawansowanych?

    Wypracowanie zasad (narzędzi) budujących porozumienie w pierwszej fazie negocjacji

    4. Przygotowanie do negocjacji

    • Dobra BATNA = przewaga negocjacyjna – praktyczne tworzenie siły negocjacyjnej.
    • Kwestie składowe negocjacji – tworzenie „tortu”.
    • Czarny scenariusz w negocjacjach – określenie swojego „ALAMO”.
    • Przygotowanie do negocjacji – praktyczne wskazówki oraz częste błędy w przygotowaniach do spotkania negocjacyjnego.
    • Praktyczne użycie techniki „Pająka” w przygotowaniu do negocjacji – tworzenie pola negocjacji.

    Stworzenie arkusza przygotowań do negocjacji
    Trening przygotowania do negocjacji handlowych

    5. Otwarcie negocjacji – kontrola procesu negocjacji i tworzenie obszaru wpływu

    • Znaczenie otwarcia negocjacji – techniki otwierania rozmów w kontekście celu – wypracowanie kilku scenariuszy otwarć rozmów negocjacyjnych.
    • Praktyczne opracowanie otwarcia – sekwencja prowadzenia rozmowy w pierwszej fazie.
    • Kontrola rozmowy i konkretne narzędzia kontroli. 

    Trening otwarcia negocjacji – ćwiczenie przykładowych otwarć z pracą na płaszczyźnie relacji i zasad

    6. Argumentacja w negocjacjach

    • Profesjonalne przygotowanie argumentacji oraz cechy skutecznego narzędzia przekonywania.
    • Praktyczne aspekty argumentacji: kolejność mocy argumentów.
    • Jak kontrargumentować? - praca z argumentacją drugiej strony.
    • Przedstawianie argumentów i dowodów – płaszczyzna komunikowania argumentacji.

    Praktyczne przygotowanie argumentacji w modelu ”dwóch gór lodowych” – stworzenie listy argumentów w przykładowym, branżowym case study

    Ćwiczenie „Argumentacja bazowa”

    7. Techniki negocjacyjne i antymanipulacje

    • Gra symulacyjna „W otwarte karty” – praca z technikami negocjacyjnymi.
    • Omówienie wybranych, podstawowych i zaawansowanych technik negocjacyjnych. 
    • Przykłady zastosowania technik w case’ach negocjacyjnych. 
    • Techniki relacyjne i techniki manipulacyjne w negocjacjach – co się bardziej opłaca? 

    Scenka diagnostyczna – reagowanie na wybrane techniki negocjacyjne

    Trening pracy z technikami negocjacyjnymi w przykładzie biznesowym

    8. Poligon negocjacyjny – praktyczny trening nowych umiejętności 

    • Trening realizowany jest w strukturach 3-osobowych (z obserwatorem) i pozwala każdemu z uczestników warsztatów wejść w poszczególne role (kupca, dostawcy i obserwatora), co jest korzystne z punktu widzenia różnych perspektyw procesu negocjacji. Polepsza wzmocnienie postrzegania własnego wpływu na proces negocjacji oraz umiejętność kontrolowania prowadzonych rozmów. 
    • Dodatkową korzyścią treningu jest nauka rozpoznawania technik, często manipulacyjnych oraz umiejętności reagowania na nie. 

      Metodologia

      Warsztat, ćwiczenia praktyczne, zadania grupowe i indywidualne

      Dodatkowe informacje

      Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

      Ilość wyświetleń oferty: 1970

      1 783,00 zł + VAT (23%)

      v
      Zaczyna się za:

      Miejsce i termin szkolenia

      • Biurowiec Atrium Centrum, Warszawa
      • Al. Jana Pawła II 00-867 Warszawa
      • Termin:   24.10.2022 09:00 - 25.10.2022 16:00
      • Zaczyna się za:  69d 21h 24m
      • Ilość dostępnych miejsc:  10
      • Cena netto: 1 783,00 zł

      AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM ▶

      Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa

      tel: 530502000

      email: beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl