Opole
Aplikacje biurowe
Otwarte
Nr szkolenia 513

MS Access

0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Zapraszamy na szkolenie przygotowujące do obsługi programu Microsoft Access 2007/10 w pracy biurowej od podstaw. MS Access 2007/10 to program zarządzania bazą danych. Dzięki niemu pracownicy zajmujący się przetwarzaniem informacji mogą z łatwością uzyskiwać dostęp do danych, w prosty sposób tworzyć czytelne raporty oraz bezpiecznie udostępniać dane w środowisku sieci Web.  

Cel szkolenia

Nabycie umiejętności szybkiego i łatwego śledzenia informacji oraz tworzenia raportów dzięki ulepszonemu interfejsowi i funkcjom interaktywnym, które nie wymagają szczegółowej wiedzy na temat baz danych. Zapoznanie się z programem MS Access 200/107 ma na celu również skuteczne zarządzanie, przechowywanie i grupowanie zgromadzonych danych.

Grupa docelowa

Specjalista Manager pierwszego szczebla Manager średniego szczebla Manager najwyższego szczebla
Administracja

Szkolenie przeznaczone dla pracowników biurowych, zajmujących się przetwarzaniem informacji, tworzeniem raportów oraz udostępnianiem danych w Internecie

Korzyści dla uczestnika

Korzystanie z programu Microsoft Access 2007/10 niesie za sobą wiele korzyści w codziennej pracy biurowej: • Szybsze uzyskiwanie lepszych rezultatów • Gromadzenie i aktualizowanie informacji bezpośrednio ze źródła • Tworzenie wielu raportów z różnymi widokami tych samych informacji • Pobieranie i używanie informacji z wielu źródeł • Szybkie rozpoczynanie pracy dzięki zastosowaniu gotowych rozwiązań • Szybkie tworzenie tabel niezależnie od stopnia złożoności bazy danych

Plan szkolenia

1. Wprowadzenie do baz danych
  • Poruszanie się po programie
  • Wyszukiwanie informacji
  • Pojęcie relacji
  • Budowa baz danych: tabela, wiersz główny, kolumna, rekord
  • Widoki
  • Wyszukiwanie rekordów 

 2. Tabele o    Tworzenie, edycja

  • Sortowanie, filtrowanie, wyszukiwanie danych

3. Formularze

  • Tworzenie, edycja formularzy, zmiana wyglądu 

 4.    Kwerendy

  • Klasyfikacja kwerend
  • Tworzenie, modyfikacja istniejących kwerend
  • Sortowanie, grupowanie kwerend

5.    Raporty

  • Tworzenie raportów
  • Edycja wyglądu
  • Drukowanie  

Metodologia

Forma szkolenia: warsztaty praktyczne z wykorzystaniem komputerów i projektora, praca online i w programie Adobe Photoshop. Organizator zapewnia stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika, materiały szkoleniowe oraz przerwy na kawę.  

Dodatkowe informacje

Ilość wyświetleń oferty: 1293

Bezpłatne

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • Kluczbork
  • ul. Sienkiewicza 22 46-200 Kluczbork
  • Termin:   12.07.2017 08:00 - 13.07.2017 15:30
  • Zaczyna się za:  97d 0h 40m
  • Cena netto: Bezpłatne

MDszkolenia.pl

Sienkiewicza 22, 46-200 Kluczbork

tel: 888223350

email: biuro@mdszkolenia.pl