Warszawa
Sprzedaż
Otwarte
Nr szkolenia 3027

✅ MERCHANDISING - BUDOWANIE PLANOGRAMÓW

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

MERCHANDISING - BUDOWANIE PLANOGRAMÓW

Zamów szkolenie:

https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/merchandising-planogramy/

TRENER: Roman szymczak

Kontakt: szkolenia@szkoleniaatrium.pl, tel. 607 710 797, 530 502 000

Cel szkolenia

Korzyści ze szkolenia:

  • Dzięki wiedzy przekazanej na szkolenie gwarantujemy wzrost rentowności punktu handlowego i realizację celów sprzedażowych producenta
  • Uczestnicy rozwiną swoje kompetencje w zakresie budowy planogramów i poznają psychologiczne mechanizmy zachowań konsumentów
  • Nauczysz się wykorzystać w praktyce 15 zasad budowania planogramów wg autorskiej metody WISE oraz technik układania różnych rodzajów produktów
  • Nauczysz się, jak wyliczyć ergonomię i ekonomię regału – efekt widoczności
  • Poznasz nowoczesne narzędzi do tworzenia planogramów, które znacznie ułatwią Twoją pracę
  • Zdobędziesz umiejętność tworzenia planogramów w zależności od asortymentu
  • Poznasz najlepsze techniki merchandising w organizacji powierzchni sklepu i budowania ekspozycji
  • Samodzielnie zaprojektujesz powierzchnie handlową, uwzględniając różne formaty sklepów – samoobsługa i pierwszy stół

    Plan szkolenia

    MODUŁ 1
    Proces budowania planogramów kategorii

    • Strategia sklepu i decyzje związane z założeniami kategorii produktowej
    • Elementy procesu budowanie skutecznych ekspozycji - 6 etapów - strategia i cele, dobór asortymentu, macierze wyboru, taktyki merchandisingowe, wyliczenia (zysk, rotacja, masa marży, ewaluacja.
    • Jak połączyć efektywność biznesową i wygląd kategorii - najlepsze rozwiązania

    MODUŁ 2
    Drzewko decyzyjne klienta – budowanie asortymentu

    • Cele i zasady budowania drzewka decyzyjnego
    • Kryteria przeznaczenia produktów
    • Ćwiczenie praktyczne: budowanie drzewka decyzyjnego wybranych kategorii

    MODUŁ 3
    Rola i strategia kategorii

    • Znaczenie roli kategorii, wprowadzenie i oznaczenie kategorii w rolach
    • Oznaczenie strategii kategorii
    • Wybór produktów opiniotwórczych w kategorii
    • Ćwiczenie: przypisanie ról i strategii poszczególnych elementom drzewka decyzyjnego

    MODUŁ 4
    Analityka macierzy - kategorii, producentów

    • Ekonomiczno-handlowa doboru asortymentu
    • Macierze decyzji dotyczących wyboru producenta
    • Analiza potencjału półki w kategorii asortymentowej
    • Wyliczenia efektywności kategorii.

    MODUŁ 5
    Prezentacja 15 zasad budowania ekspozycji kategorii

    • Pokazanie autorskiej metody budowania ekspozycji w oparciu o metodę WISE (Widoczość, Identyfikacja, Skuteczność, Ekonomia)
    • Omówienie 15 zasad na podstawie praktycznych przykładów rozwiązań rynkowych
    • Ćwiczenie: budowanie kategorii zgodnie z poznanymi zasadami

    MODUŁ 6
    Ekonomia w zarządzaniu kategorią

    • Budowa planogramu asortymentowego w oparciu o wybraną kategorię
    • Ćwiczenie – rentowność modułu
    • Ćwiczenie – wylicz efektywność ekonomiczną ekspozycji

      Metodologia

      Warsztat, ćwiczenia, zadania praktyczne, case studies

      Dodatkowe informacje

      Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

      Ilość wyświetleń oferty: 96

      1 766,00 zł + VAT (23%)

      v
      Zaczyna się za:

      Miejsce i termin szkolenia

      • Biurowiec Atrium Centrum, Warszawa
      • Al. Jana Pawła II 00-867 Warszawa
      • Termin:   29.08.2022 09:00 - 30.08.2022 16:00
      • Zaczyna się za:  60d 6h 1m
      • Ilość dostępnych miejsc:  10
      • Cena netto: 1 766,00 zł

      AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM ▶

      Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa

      tel: 530502000

      email: beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl