Warszawa
Marketing
Otwarte
Nr szkolenia 2170

✅ MARKETING INTERNETOWY - PROMOCJA I REKLAMA FIRMY W INTERNECIE

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Zamów szkolenie:

https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/emarketing/ 

TRENER: ARTUR MACIOROWSKI

Kontakt: beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl, tel. 530 502 000

WSZYSTKIE SZKOLENIA AKADEMII MARKETINGU ATRIUM:

https://szkoleniaatrium.pl/ 

Cel szkolenia

OPINIE KLIENTÓW

  • "Szkolenie było fantastycznie zorganizowane, a tematy poruszane odpowiadały na wszystkie moje pytania. Myślę, że dzięki szkoleniu wdrożymy dużo ciekawych rozwiązań. Polecam serdecznie", pracownik Galderma Polska
  • "Niczego nie zmieniałabym. Uważam, że szkolenie było przeprowadzone bardzo dobrze. Dawka wiedzy była uporządkowana w przyjemny sposób. Trener odpowiadał na wszystkie pytania uczestników. Dziękuję :)", pracownik Nestle
  • "To niezwykle wartościowy i inspirujący kurs, który dostarczył mi nową wiedzę tematyczną, obszerny zestaw materiałów dydaktycznych, oraz sporo praktycznych linków branżowych. Zajęcia były prowadzone w niezwykle logiczny i uporządkowany sposób, angażujący uczestnika i autentycznie budując zainteresowanie tematem. Zaangażowanie i profesjonalizm samego prowadzącego zajęcia sprawiły, że mój czas spędzony na tym kursie był nie tylko produktywny, ale także bardzo przyjemny." (Edyta S. branża e-commerce, Szwajcaria)
  • "Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Wykładowca w jasny i każdemu zrozumiału sposób opowiada no kolejnych zagadnieniach oraz dostarcza wiele przydatnych w codziennej pracy narzędzi. Cała uzyskana wiedza z pewnością wpłynie na moją pracę, ale także sprawi, że będę miała większą świadomość tematów omawianych z zatrudnioną agencją." (Samanta, Kasa Stefczyka)

CZEGO NAUCZYSZ SIĘ?

  • Planowania kampanii reklamowych, dobierania odpowiednich narzędzia do celów kampanii online, szacowania kosztów i efektywności formatów reklamowych.
  • Projektowania i modyfikowania strony www, zgodnie z trendami w 2024, optymalizacji stron responsywnych, treści, grafiki i CTA oraz SEO
  • Wykorzystania wiele narzędzi Google, analizy ruchu w wyszukiwarce Google, strategii pozycjonowania, optymalizacji serwisu, a także korzystania z narzędzi Google Ads, pomiaru i analizy wyników w Google Analytics
  • Budowania strategii obecności na Facebooku i Instagramie, identyfikowania grup docelowych, tworzenia angażujących posty, oraz efektywnego korzystania z Menedżera Reklam

Plan szkolenia

Dzień I Strategia aktywności online

1. BUDOWANIE STRATEGII PROMOCJI ONLINE I DZIAŁANIA TAKTYCZNE W E-MARKETINGU

Ewolucja zachowań online - efekt ZMOT, ROPO, CX

Model komunikacji promocyjnej (piramida IAB) – od świadomości do sprzedaży i rekomendacji

Planowanie kampanii reklamowej krok po kroku – podejście brandingowe vs direct response

Planowanie i dobór powierzchni mediowej – model POE

Przegląd rozwiązań e-promocji od A do Z – jak dobierać narzędzia do celów kampanii online?

Koszty i efektywność formatów promocyjnych w sieci

Jak przygotować brief , wybrać agencję i dobrać model rozliczeń?

Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii online


2. Projektowanie i optymalizacja WWW

Od brandingu przez mikrokonwersję do sprzedaży – jak wybrać model serwisu dostosowany do celów kampanii online?

Ewolucja WWW – 7 trendów w projektowaniu serwisów WWW

Makietowanie krok po kroku – od pomysłu i logiki po grafikę i konwersję

Grafika, treść, CTA – jak skutecznie optymalizować WWW?


3. Pomiar sukcesu i analityka w oparciu o narzędzia Google

Podstawowe parametry skuteczności działań w e-marketingu

Badanie ilościowe i jakościowe – 3 formy weryfikacji skuteczności: ile? Kto? Jak?

Przegląd rozwiązań badacza online – od bezpłatnych narzędzi po modele licencjonowane

Google Analytics – przegląd kluczowych raportów i narzędzi towarzyszących

 


Dzień 2. Google i Facebook od A do Z - formaty, narzędzia i potencjał największych graczy reklamy online

1. Jak w praktyce wykorzystać Google i jego narzędzia krok po kroku

2. SEO, czyli jak pozycjonować serwis w wynikach wyszukiwania Google

Audyt serwisu pod kątem SEO – jak sprawdzić w praktyce siłę i słabości naszego serwisu?

Strategia pozycjonowania – taktyka on-site i off-site

Optymalizacja serwisu od A do Z – techniczne aspekty i merytoryczna treść

Jak pozyskiwać linki do serwisu, by zwiększyć liczbę linków przychodzących – case study

Narzędziownia w praktyce - weryfikacja serwisu i taktyki pozycjonowania na przykładzie różnych branż i portali.

3. PPC, czyli Google Adwords w praktyce

3Z - zasady realizacji kampanii: po pierwsze algorytm, po drugie dobór słów kluczowych, po trzecie treść reklam

Długi ogon, czyli magia long tail w praktyce

Optymalizacja kampanii AdWords krok po kroku

Panel Google Adwords – Monitoring i raporty zarządzanie kampanią 

Typowe błędy w Google AdWords


5. Jak wykorzystać potencjał Facebooka?

6. Facebook od A do Z

Jak budować strategię obecności na Facebooku?

W jaki sposób identyfikować grupę docelową i skutecznie docierać do potencjalnych klientów?

jak pisać angażujące posty i skłaniać do aktywności? - sprytne sposoby na algorytm

zasięg organiczny, płatny, wirusowy  od A do Z

reklama na Facebooku (FB Ads Manager) krok po kroku - od celów przez formaty i budżet do pomiaru skuteczności

tips&tricks - czyli czego jeszcze nie wiesz o komunikacji na Facebooku?

Planowanie komunikacji na Facebooku – ćwiczenie praktyczne

7. Moniotoring i optymalizacja działań w social media

social media listening w praktyce

kryzysy w social media – identyfikacja i sposoby na ich zażegnanie

przegląd narzędzi do analityki i monitoringu w sieci

co i jak mierzyć w mediach społecznościowych?

    Metodologia

    Praktyczny warsztat

    Dodatkowe informacje

    Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta
    Szkolenie może zostać zorganizowane jako zamknięte

    Ilość wyświetleń oferty: 4971

    1 550,00 zł + VAT (23%)

    v
    Zaczyna się za:

    Miejsce i termin szkolenia

    • ONLINE
    • 00-867 Warszawa
    • Termin:   30.10.2024 09:00 - 31.10.2024 15:00
    • Zaczyna się za:  42d 23h 8m
    • Ilość dostępnych miejsc:  10
    • Cena netto: 1 550,00 zł

    AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM ▶

    ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa

    tel: 222118911

    email: beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl