Warszawa
Marketing
Otwarte
Nr szkolenia 3095

✅MARKETING AFILIACYJNY I INFLUENCER MARKETING

0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Grupa docelowa

Specjalista Manager pierwszego szczebla Manager średniego szczebla Manager najwyższego szczebla
Marketing i promocja

Plan szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wprowadzenie do marketingu afiliacyjnego

  • Definicja i podstawy marketingu afiliacyjnego. Jak działa marketing afiliacyjny?
  • Historia i rozwój marketingu afiliacyjnego
  • Modele rozliczeń w marketingu afiliacyjnym (CPA, CPS, CPL)
  • Korzyści i wyzwania marketingu afiliacyjnego
  • Trendy w marketingu afiliacyjnym
2. Platformy i narzędzia afiliacyjne
  • Przegląd najpopularniejszych sieci afiliacyjnych
  • Jak wybrać odpowiednią platformę afiliacyjną dla swojego biznesu
  • Integracja narzędzi afiliacyjnych z istniejącym ekosystemem e-commerce
3. Rekrutacja wydawców / afiliantów
  • Budowanie relacji z afiliantami
  • Jak znaleźć i wybrać afiliantów pasujących do Twojej marki?
  • Komunikacja i budowanie relacji z partnerami afiliacyjnymi
  • Ustalanie i negocjowanie prowizji oraz innych warunków współpracy
4. Rozliczenia z afiliantami. Pułapki i unikalnie fraudów 5. Budowanie strategii marketingu afiliacyjnego
  • Określanie celów marketingowych
  • Tworzenie atrakcyjnych ofert afiliacyjnych
6. Jak tworzyć oferty, które przyciągają zarówno afiliantów, jak i klientów?
  • Wykorzystanie ekskluzywnych kodów rabatowych i ofert specjalnych
  • Personalizacja ofert dla różnych segmentów afiliantów i klientów
7. Monitorowanie i optymalizacja kampanii
  • Automatyzacja i tracking w modelu afiliacyjnym
  • Analiza danych i mierzenie efektywności kampanii

Case study: Przykładowa kampania marketingu afiliacyjnego

8. Influencer Marketing
  • Co to jest influencing? Trendy i zjawiska
  • Kim są Influencerzy?
  • Które media zbierają najwięcej fanów?
  • Najwięksi polscy Influencerzy
9. Współpraca z influencerami
  • Jak identyfikować i wybierać influencerów do współpracy?
  •  Kryteria doboru influencerów do współpracy
  •  Ile kosztuje influencing? Od mikroinfluencerów do celebrytów
  •  Mierzenie efektów współpracy. Co i jak rozliczać?
  • Narzędzia do influencer marketingu
  • Aspekty prawne influencingu w internecie
10. Tworzenie kampanii afiliacyjnych z udziałem influencerów
  • Różnice między marketingiem afiliacyjnym a influencer marketingiem
  • Jak influencerzy mogą wspierać marketing afiliacyjny?
  • Projektowanie strategii kampanii
  • Dobór influencerów do kampanii afiliacyjnych
  • Metody integrowania influencerów w kampaniach afiliacyjnych
11. Pomiar efektywności i ROI w połączonych kampaniach
  •      Dyskusja: Jakie wyzwania mogą wystąpić i jak je rozwiązywać?
12. Warsztaty praktyczne
  •      Praca w grupach nad stworzeniem kampanii afiliacyjnej
  •      Prezentacje i omówienie projektów grupowych

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

Ilość wyświetleń oferty: 221

2 150,00 zł + VAT (23%)

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • Biurowiec Atrium Centrum, Warszawa
  • Al. Jana Pawła II 00-867 Warszawa
  • Termin:   29.10.2024 09:00 - 30.10.2024 16:00
  • Zaczyna się za:  126d 5h 34m
  • Cena netto: 2 150,00 zł

AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM ▶

Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa

tel: 222118911

email: beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl