Cała Polska
Medycyna
E-learning
Nr szkolenia 3122

Koordynator Rejestracji Medycznej

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

W odpowiedzi na rosnące wymagania pacjentów i kluczowy wpływ efektywnego zarządzania na uzyskanie oraz utrzymanie najwyższych standardów obsługi pacjenta, przygotowaliśmy unikalny kurs dedykowany osobom koordynującym pracę rejestracji medycznej.

Kurs jest realizowany w sprawdzonej formule przez dwóch trenerów dysponujących odpowiedną wiedzą i w pełni zweryfikowanym doświadczeniem.

Cel szkolenia

Głównymi celami dwudniowego kursu jest podniesienie kompetencji z zakresu:

- komunikacji z pacjentem 
motywowania, doceniania i dyscyplinowania pracowników 
- autodiagnozy dotyczącej uświadomienia swojego etapu rozwoju zawodowego i związanych z tym wyzwań i dalszej nauki 
- przepisów RODO 
- procedur sanitarnych
- rekrutowania pracowników
- wprowadzeniu procedur pracy i tworzenia map procesowych

Grupa docelowa

Specjalista Manager pierwszego szczebla Manager średniego szczebla Manager najwyższego szczebla
Administracja publiczna
Opieka medyczna: medycyna
Opieka medyczna: personel pomocniczy

Szkolenie kierujemy do: - osób koordynujących pracą rejestracji medycznej - Właścicieli i menadżerów

Korzyści dla firmy

Optymalizacja procesów wewnętrznych
Zmniejszenie ryzyka błędów i sankcji
Poprawa jakości świadczonych usług
Budowanie reputacji i zaufania
Dostosowanie oferty do potrzeb rynku
Wzrost konkurencyjności na rynku
Rozwój zawodowy pracowników
Poprawne przetwarzanie danych pacjentów, pracowników i kontrahentów

Korzyści dla uczestnika

Certyfikat potwierdzający zdobycie umiejętności z zakresu współpracy z NFZ
Materiały opracowane przez trenera
Podniesienie kwalifikacji zawodowych
Lepsze zrozumienie przepisów i procedur
Rozwój kariery
Możliwość wymiany doświadczeń
Zwiększenie elastyczności zawodowej
Znajomość przepisów RODO
Tworzenie, przetwarzanie, udostępnianie dokumentacji pacjentów, pracowników i kontrahentów

Plan szkolenia


Dzień 1

  • Wprowadzenie do tematyki szkolenia. Zapoznanie się uczestników. Przedstawienie celów szkoleniowych oraz korzyści związanych z wprowadzeniem do codziennej pracy umiejętności   ćwiczonych na szkoleniu.
  • Stworzenie portretu doskonałego Koordynatora Rejestracji Medycznej. Jakie cechy osobowości, kompetencje zawodowe i społeczne musi posiadać i rozwijać świadomy koordynator. Przeprowadzenie swojej autoanalizy poprzez ćwiczenie coachingowe oraz wyznaczenie obszarów do rozwoju. Poznanie budowy celu SMART oraz związanych z nim korzyści. 
  • Poznanie narzędzia „Expose Szefa”. Zapoznanie się z korzyściami, jakie daje jego zastosowanie we współpracy z zespołem. Uświadomienie sobie zagrożeń związanych z brakiem czytelnego artykułowania granic szefowskich. Poznanie konstrukcji prawidłowego expose. Ułożenie swojego wystąpienia i możliwość jego prezentacji podczas szkolenia wraz z otrzymaniem informacji zwrotnej. 
  • Konstruktywna informacja zwrotna jako narzędzie do rozwijania, motywowania, doceniania i dyscyplinowania pracowników. Rodzaje informacji zwrotnych i ich zastosowanie. Uświadomienie sobie korzyści płynących ze świadomego posługiwania się tym narzędziem oraz zagrożenia związane z przemilczeniem ważnych zachowań pracowniczych. 
  • Podstawy andragogiki – czyli jak uczą się dorośli. Etapy rozwoju pracownika. Cykl Kolba. Jak wspierać i motywować pracowników.  Autodiagnoza dotycząca uświadomienia swojego etapu rozwoju zawodowego i związanych z tym wyzwań i dalszej nauki.
  • Zakończenie szkolenia. Podsumowanie omawianej tematyki. Realizacja celów szkoleniowych. Przedstawienie tematów kolejnych szkoleń mających na celu poszerzanie wiedzy i trening umiejętności menedżerskich.
Dzień 2 

  • Przybliżenie tematyki Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO). Zwrócenie uwagi na najważniejsze aspekty ochrony danych osobowych w placówce medycznej. Przedstawienie dobrych praktyk i błędów w zakresie stosowania RODO w placówce medycznej.
  • Prawa pacjenta. Przedstawienie dobrych praktyk i błędów w zakresie przestrzegania praw pacjenta w placówkach medycznych.
  • Przybliżenie tematyki tworzenia procedur sanitarnych. Przedstawienie jak przebiega kontrola Sanepidu w placówce medycznej. Zwrócenie uwagi na najważniejsze punkty kontroli.
  • Rekrutacja pracowników – jak uniknąć błędów podczas rekrutacji, gdzie i jak szukać pracowników, w jaki sposób przeprowadzać efektywne rozmowy kwalifikacyjne.
  • Wprowadzenie procedur pracy. Przedstawienie kiedy warto tworzyć procedury i w jaki sposób robić to efektywnie. Nauka tworzenia map procesowych. 

Metodologia

Szkolenie odbywa się w formie wykładów i ćwiczeń z możliwością zadawania pytań.

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane w języku: polski
Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

Ilość wyświetleń oferty: 124

1 000,00 zł1 100,00 zł + VAT (23%)

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • Cała Polska
  • Termin:   17.09.2024 09:00 - 18.09.2024 14:00
  • Zaczyna się za:  9d 6h 50m
  • Cena netto: 1 000,00 zł
    1 100,00 zł
  • Trenerzy:

  • Aleksandra Laskowska

  • Katarzyna Łempicka

Mazowieckie Centrum Biznesowe Sp. z o. o.

Modlińska 6/202, 03-216 Warszawa

tel: 506-421-646

email: biuro@mcbkonferencje.pl