Warszawa
Marketing
Otwarte
Nr szkolenia 3108

✅Innowacyjne strategie marketingowe: projektowanie, planowanie, wdrażanie

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Akademia KFK to dawna Akademia Marketingu Atrium, nowy strona z łatwym adresem: www.kfk.pl

Innowacyjne strategie marketingowe: projektowanie, planowanie, wdrażanie

Link do szkolenia: Innowacyjne strategie marketingowe: projektowanie, planowanie, wdrażanie

Trener: Alicja Ortynecka

Masz pytania? Napisz: szkolenia@kfk.pl
Lub zadzwoń: 22 211 89 11

Cel szkolenia

SZKOLENIE ONLINE, 

Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
  • zdobędziesz wiedzę, od czego zacząć pracę nad strategią marketingową swojej firmy
  • nauczysz się wyznaczać cele strategiczne dla skutecznego marketingu
  • określisz wartości, które wyróżniają Twoje produkty i/lub usługi na tle konkurencji i nauczysz się komunikować je w skuteczny sposób.
  • dowiesz się, jak określać grupę docelową, aby zapewnić jak najwyższy zwrot z inwestycji.
  • nauczysz się mapować lejki marketingowe dostosowane do potrzeb Twoich klientów.
  • dowiesz się, jak projektować plan marketingowy w oparciu o Excela.
  • nauczysz się monitorować wyniki swoich działań marketingowych oraz jak je optymalizować.
 

Grupa docelowa

Specjalista Manager pierwszego szczebla Manager średniego szczebla Manager najwyższego szczebla
Marketing i promocja

Plan szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ PIERWSZY

1. Analiza wstępna konieczna do opracowania strategii marketingowej

  • Obszary, które warto wziąć pod lupę rozpoczynając pracę nad strategią marketingową
  • Od analizy grup docelowych, poprzez tworzony content, wskaźniki, lejki marketingowe do zarządzania zespołem
2. Ustalenie celów na poziomie strategicznym - metodyka wyznaczania celów, które osiągają rezultaty
  • Budowanie ciągów celów: od celów strategicznych, poprzez taktyczne do operacyjnych
  • Metodyka SMART i KPI
3. Znajdowanie przewag konkurencyjnych oraz wypracowywanie unikalnej propozycji wartości
  • Ustalenie przewag konkurencyjnych
  • Propozycja wartości jako sposób odpowiadania na problemy i wzywania klientów
  • Dostarczanie dowodów skuteczności w propozycji wartości
  • 3 poziomy propozycji wartości
  • Sposób wypracowywania propozycji wartości w zespole
  • Korzystanie na co dzień z propozycji wartości w dziale marketingu
4. Metodyka i praktyka tworzenia Buyer Person w segmencie B2B i B2C
  • Różnice i podobieństwa w podejściu do projektowania Buyer Person w B2B i B2C
  • Dochodzenie do swojej grupy docelowej poprzez analizę segmentacji klientów
  • Szablony do opisu Buyer Person do wykorzystania
  • Praktyczne ćwiczenia jak opisywać Buyer Personę, tak aby móc tworzyć skuteczne strategie i kampanie marketingowe
DZIEŃ DRUGI


1. Projektowanie drogi klientów do sprzedaży: proces zakupowy klienta oraz mapowanie lejków marketingowych

  • Cykl zakupowy klienta i jego kluczowych etapów - metody znacznego poszerzenia grupy docelowej
  • Gotowy szablon do opisu procesu zakupu
  • Praktyczne ćwiczenia jak mapować proces zakupowy
  • Customer journey map i opracowanie lejków marketingowych
  • Tworzenie lejków marketingowych w praktyce
2. Opracowanie planu marketingowego obejmującego: działania operacyjne, terminy i odpowiedzialności
  • Kluczowe działania niezbędne do opracowania planu marketingowego
  • Ustalanie realnych terminów, odpowiedzialności poszczególnych działów / pracowników
  • Tworzenie planu marketingowego zbudowanego w oparciu o cele strategiczne i lejki
3. Budowanie kokpitu strategicznego do zarządzania marketingiem w oparciu o tablicę PDCA, KPI i targety 
  • Monitorowanie efektywności kluczowych działań w marketingu i optymalizacji wyników 
  • Na czym polega tablica PDCA i z jakich elementów się składa?
  • Budowanie własnych tablice PDCA na podstawie opracowanych wcześniej lejków i ścieżek zakupowych
  • Przypisywanie odpowiednich KPI do specyficznych działań, aby optymalizować działania i wykazywać ich efektywność
6. Sesja pytań i odpowiedzi 


Metodologia

Warsztaty

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

Ilość wyświetleń oferty: 820

1 650,00 zł + VAT (23%)

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • ONLINE
  • 00-867 Warszawa
  • Termin:   30.01.2025 09:00 - 31.01.2025 16:00
  • Zaczyna się za:  15d 21h 44m
  • Cena netto: 1 650,00 zł

Akademia KFK Marketing, Social Media, AI, Trade Marketing

ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa

tel: 222118911

email: szkolenia@kfk.pl