Warszawa
Marketing
Otwarte
Nr szkolenia 3108

✅Innowacyjne strategie marketingowe: projektowanie, planowanie, wdrażanie

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Innowacyjne strategie marketingowe: projektowanie, planowanie, wdrażanie

Zamów szkolenie:

KONTAKT: SZKOLENIA@SZKOLENIAATRIUM.PL, TEL. 22 211 89 11

TRENER:  Alicja Ortynecka 

Cel szkolenia

  • zdobędziesz wiedzę od czego zacząć pracę nad marketingiem zarządzanego przez Ciebie brandu
  • nauczysz się wyznaczać cele, które będą dla Twojego marketingu tym, czym gwiazda polarna dla żeglarzy
  • określisz wartości, które wyróżniają twoje produkty i/lub usługi na tle konkurencji i nauczysz się komunikować je w skuteczny sposób
  • zdobędziesz wiedzę jak określać Twoją grupę docelową, aby zapewnić jak najwyższy zwrot z inwestycji
  • nauczysz się mapować lejki marketingowe dostosowane do potrzeb Twoich klientów
  • poznasz kluczowe elementy brandingu i komunikacji, bez których Twoje wysiłki w marketingu mogą pójść na marne
  • dowiesz się jak projektować plan marketingowy w oparciu o Excela
  • nauczysz się jak monitorować wyniki Twoich działań  marketingu oraz jak je optymalizować

Grupa docelowa

Specjalista Manager pierwszego szczebla Manager średniego szczebla Manager najwyższego szczebla
Marketing i promocja

Plan szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ PIERWSZY

1. Kluczowe elementy analizy wstępnej koniecznej do opracowania strategii marketingowej

  • 40+ obszarów, które warto wziąć pod lupę rozpoczynając pracę nad strategią marketingową od analizy grup docelowych, poprzez tworzony content, wskaźniki, lejki marketingowe do zarządzania zespołem
2. Ustalenie celów na poziomie strategicznym - metodyka wyznaczania celów, które osiągają rezultaty
  • Budowanie ciągów celów: od celów strategicznych, poprzez taktyczne do operacyjnych
  • Metodyka SMART i KPI
3. Znajdowanie przewag konkurencyjnych poprzez metodykę wypracowywania unikalnej propozycji wartości
  • Propozycja wartości jako sposób odpowiadania na problemy i wzywania klientów
  • Dostarczanie dowodów skuteczności w propozycji wartości
  • 3 poziomy propozycji wartości
  • Sposób wypracowywania propozycji wartości w zespole
  • Korzystanie na co dzień z propozycji wartości w dziale marketingu
4. Metodyka i praktyka tworzenia Buyer Person w segmencie B2B i B2C
  • Różnice i podobieństwa w podejściu do projektowania Buyer Person w B2B i B2C
  • Dochodzenie do swojej grupy docelowej poprzez analizę segmentacji klientów
  • Szablony do opisu Buyer Person do wykorzystania
  • Praktyczne ćwiczenia jak opisywać Buyer Personę, tak aby móc tworzyć skuteczne kampanie marketingowe
DZIEŃ DRUGI


1. Projektowanie drogi klientów do sprzedaży: projektowanie procesu zakupowego klienta oraz mapowanie lejków marketingowych


  • Zrozumienie cyklu zakupowego klienta i jego kluczowych etapów (możesz dzięki temu odblokować ponad 90% potencjału w grupie docelowej, która nie jest jeszcze na etapie zakupu)
  • Gotowy szablon do opisu procesu zakupu
  • Praktyczne ćwiczenia jak mapować proces zakupowy
  • Jak ze zmapowanego procesu zakupowego opracować lejki marketingowe?
  • Tworzenie lejków marketingowych w praktyce
2. Opracowanie planu marketingowego obejmującego działania operacyjne, terminy i odpowiedzialności
  • Opisywanie kluczowych działań niezbędnych do opracowania planu marketingowego
  • Omówienie szablonu planu marketingowego powstałego w oparciu o strategiczne inicjatywy i lejki
3. Budowanie Twojego kokpitu strategicznego do zarządzania marketingiem w oparciu o tablicę PDCA, KPI i targety 
  • Nauka monitorowania efektywności kluczowych działań w marketingu i optymalizacji wyników
  • Na czym polega tablica PDCA i z jakich elementów się składa?
  • Budujemy własne tablice PDCA na podstawie opracowanych lejków
  • Przypisywanie odpowiednich KPI do specyficznych działań, aby móc optymalizować działania i wykazywać ich efektywność
4. Sesja pytań i odpowiedzi i wręczenie certyfikatów  


    Metodologia

    warsztaty

    Dodatkowe informacje

    Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

    Ilość wyświetleń oferty: 261

    2 150,00 zł + VAT (23%)

    v
    Zaczyna się za:

    Miejsce i termin szkolenia

    • Centrum Konferencyjne, Warszawa
    • ul. Ogrodowa 58 00-876 Warszawa
    • Termin:   10.10.2024 09:00 - 11.10.2024 16:00
    • Zaczyna się za:  32d 6h 26m
    • Cena netto: 2 150,00 zł

    AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM ▶

    ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa

    tel: 222118911

    email: beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl