Warszawa
Marketing
Otwarte
Nr szkolenia 2999

✅ Google Ads - poziom podstawowy

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Czego nauczysz się podczas szkolenia:

  • budowania i zarządzania kampanią reklamową Google Ads (Google AdWords)
  • tworzenia dobrych reklam, które sprzedają i przyciągają klientów
  • właściwego doboru rodzaju kampanii do Twoich celów i słów kluczowych do kampanii
  • optymalizowania kampanii i śledzenia efektów działań reklamowych.

ZAMÓW SZKOLENIE NA STRONIE AKADEMII MARKETINGU ATRIUM:
https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/google-ads-kurs/


SZKOLENIE ONLINE

Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platformy ClickMeeting.com 

W trakcie szkolenia:

  • szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym
  • ma formę bardzo praktycznego warsztatu i działań w panelu Google Ads, nie pokazywania prezentacji i slajdów
  • trener na Twoją prośbą może przejąć Twój ekran i pomóc z ustawieniami na Twoim koncie 
  • bieżący kontakt z trenerm i pozostałymi uczestnikami szkolenia
  • dyskusja, burza mózgów, praktyczne, konkretne umiejętności
  • przewidziane przerwy  

Zgłoś się na 30 dni przed szkoleniem i uzyskaj 10% rabatu.

Cel szkolenia

Czego nauczysz się podczas szkolenia:

  • budowania i zarządzania kampanią reklamową Google Ads (Google AdWords)
  • tworzenia dobrych reklam, które sprzedają i przyciągają klientów
  • właściwego doboru rodzaju kampanii do Twoich celów i słów kluczowych do kampanii
  • optymalizowania kampanii i śledzenia efektów działań reklamowych.

Plan szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Czym jest system reklamowy Google Ads (dawniej AdWords)?

2. Omówienie wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google (reklamy płatne, wyniki organiczne)

3. Różnice między systemem reklamowym Google Ads, a pozycjonowaniem

4. Przykłady reklam Google Ads w wyszukiwarce Google, oraz na stronach w sieci partnerskiej  Google

5. Omówienie struktury konta Google Ads (kampanie, grupy reklam, słowa kluczowe)

6. Dobranie odpowiednich słów kluczowych

7. Typy dopasowań słów kluczowych

8. Przegląd narzędzi do budowy słów kluczowych

9. Planowanie kampanii Google Ads w oparciu o słowa kluczowe

10. Jak tworzyć reklamy, które sprzedają? 

11. Tworzenie rozszerzonych reklam tekstowych i elastycznych reklam w wyszukiwarce

12. Zakładanie konta Google Ads (cały proces zakładania konta reklamowego)

13. Omówienie form płatności

14. Tworzenie kampanii w sieci wyszukiwania Google Ads

15. Czym jest samodzielne i automatyczne określanie stawek?

16. Rozszerzenia reklam

17. Przegląd i konfiguracja najważniejszych kolumn

18. Budowa listy słów wykluczających

20. Zmiany dostosowania stawek ze względu na lokalizację, urządzenia, porę dnia

Metodologia

warsztat, praktyczne zajęcia

Dodatkowe informacje

Ilość wyświetleń oferty: 51

590,00 zł + VAT (23%)

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • ONLINE
  • 00-867 Warszawa
  • Termin:   21.05.2021 09:00 - 21.05.2021 16:00
  • Zaczyna się za:  13d 6h 43m
  • Cena netto: 590,00 zł

AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM

Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa

tel: 530502000

email: beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl