Gdańsk
Zarządzanie firmą
Otwarte
Nr szkolenia 3125

Forum Menadżerów Służby Zdrowia

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

24 października 2024 w Gdańsku odbędzie się kolejne wydarzenie z cyklu Forum Menadżerów Służby Zdrowia.

Konferencja odbywa się w sprawdzonej formule równoległych bloków tematycznych. Każdy może swobodnie migrować pomiędzy blokami tematycznymi, co daje możliwość dostosowania tematyki do swoich potrzeb. Chcemy, aby nasi uczestnicy po ukończeniu konferencji byli przygotowani nawet na najtrudniejsze sytuacje, dlatego wspólnie z ekspertami przygotowaliśmy wyjątkową sesję Q&A (pytań i odpowiedzi). Podczas niej prawnik i trener biznesu odpowiedzą na najciekawsze pytania związane z Państwa codzienną pracą! Odbędzie się ona na głównej sali, w godzinach 16:40-17:40.

Dodatkowo przygotowaliśmy wyjątkową ścieżkę dla podmiotów wykonujących zabiegi estetyczne – Forum Zarządzania w Medycynie Estetycznej. Można wziąć w niej udział nie ponosząc dodatkowych opłat! Wystarczy być zarejestrowanym uczestnikiem.


Cel szkolenia

Głównym celem przyświecającym organizacji konferencji jest podniesienie świadomości na temat kluczowych wyzwań i problemów w systemie opieki zdrowotnej oraz poszukiwanie rozwiązań i wyznaczanie strategii wpływającej na poprawę sytuacji w ochronie zdrowia.

Sesja networkingowa jest dla uczestników doskonałą platformą wymiany wiedzy i doświadczeń, a także miejscem nawiązywania nowych kontaktów biznesowych. 

Część targowa, która towarzyszy wykładom to miejsce poznania nowych produktów, rozwiązań IT, sprzętu medycznego oraz innowacyjnych technologii.

Grupa docelowa

Specjalista Manager pierwszego szczebla Manager średniego szczebla Manager najwyższego szczebla
Administracja publiczna
Kadra zarządzająca
Księgowość i podatki
Opieka medyczna: medycyna
Opieka medyczna: personel pomocniczy

Dla kogo organizujemy to wydarzenie? 1. Menedżerowie placówek medycznych. 2. Prezesi oraz pozostali członkowie zarządu spółek prowadzących działalność leczniczą. 3. Dyrektorzy szpitali oraz przychodni. 4. Kierownicy przychodni oraz danych komórek organizacyjnych. 5. Inne osoby reprezentujące kadrę zarządzającą podmiotu.

Plan szkolenia

W sesji inaugurującej wydarzenie zaplanowane są następujące tematy

  • 7 nawyków skutecznego i angażującego menedżera.
  • $prawna placówka. Jak prosto i zgodnie z przepisami zarządzać placówką medyczną?
  • Poznajmy się! Sesja networkingowa dla uczestników konferencji

W równoległych panelach tematycznych uczestnicy będą mieli możliwość wybrać pomiędzy następującymi tematami:

 Sala A

  • Jak krok po kroku zbudować kontrakt współpracy w zespole pracowniczym oraz w relacjach z pacjentami.
  • Problemy? Wyzwania? A może sytuacje do rozwiązania?  Jak za pomocą postawy proaktywnej menedżera inspirować zespół?.
  • Efektywne zarządzanie procesem zakupów medycznych -poznaj MEDlink 
  • Lojalność pacjenta premium. Co cenią, a czego nie znoszą pacjenci korzystający z usług prywatnie?
  • Jak praca w zgranym i prawidłowo funkcjonującym zespole przekłada się na jakość obsługi pacjenta komercyjnego.
  • Nowy menedżer w placówce medycznej – jak zbudować autorytet i wdrożyć nowego menedżera?
  • Sukcesja w placówce medycznej – pułapki i rozwiązania na zmianę warty, czyli przekazanie firmy swoim następcom.
  • Aktualne programy dofinansowania dla sektora ochrony zdrowia podział środków, główne priorytety i terminy składania wniosków.

Sala B

  • Koordynacja opieki zdrowotnej. Pacjent w centrum uwagi.
  • Elektroniczna Dokumentacja Medyczna obowiązkiem świadczeniodawcy na przykładzie rozwiązań Eurosoft.
  • Kontrola NFZ w podmiocie leczniczym, a rozliczanie świadczeń. Jak się przygotować?
  • Cyberbezpieczeństwo w ochronie zdrowia – czego możemy się spodziewać w niedalekiej przyszłości?
  • Wybór właściwego systemu do prowadzenia placówki medycznej.
  • Fundacja rodzinna, czyli jak zabezpieczyć majątek prywatny na pokolenia.
  • Przegląd zmian w polskim prawie – bezpieczeństwo informacji, ustawa o sygnaliście, ciągłość działania NIS-2 i Krajowy System Cyberbezpieczeństwa.
  • Nowa ustawa o badaniach klinicznych, czyli co w prawie piszczy.
  • Jak respektować prawo pacjenta do poszanowania godności i intymności. Praktyczne wskazówki. 

Sala C

  • Reklama medycyny estetycznej w świetle aktualnych przepisów.
  • Kocha, lubi, szanuje. W jaki sposób wzbudzać miłość pacjentów do naszej placówki?
  • Jak prawidłowo zarządzać zespołem pracowników w klinice medycyny estetycznej?
  • Uniwersalna instrukcja obsługi pacjenta, czyli jak za pomocą kolorów osobowości rozkochać pacjentów  w obsłudze Twojej placówki medycznej.
  • Dokumentacja medyczna – o czym każdy wykonujący zabiegi medycyny estetycznej powinien pamiętać?
  • Czego chce pacjent? Doświadczenia pacjentów, które mają wpływ na ocenę usług medycznych.


Sesja pytań i odpowiedzi (Q&A)

  • Najczęstsze problemy prawne placówek leczniczych – prawnik odpowiada.
  • Najczęstsze problemy w zespołach placówek leczniczych – trener odpowiada.

Metodologia

Główną częścią wydarzenia stanowią wykłady prowadzone w trzech salach tematycznych, co umożliwia poruszenie blisko 30 tematów w ciągu całego dnia konferencyjnego

To jednak nie wszystko, ponieważ wykładom towarzyszy również część targowa, na której będzie można poznać najnowsze rozwiązania i technologie wykorzystywane w branży medycznej. Będzie to doskonała okazja do nawiązania cennych kontaktów oraz wymiany doświadczeń.

Dodatkowe informacje

Ilość wyświetleń oferty: 81

259,35 zł283,74 zł + VAT (23%)

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • Gdańsk, Hotel Scandic
  • 80-895 Gdańsk
  • Termin:   24.10.2024 08:00 - 24.10.2024 18:00
  • Zaczyna się za:  46d 5h 9m
  • Cena netto: 259,35 zł
    283,74 zł

Mazowieckie Centrum Biznesowe Sp. z o. o.

Modlińska 6/202, 03-216 Warszawa

tel: 506-421-646

email: biuro@mcbkonferencje.pl